Rich 599 Del Skrevet 5. Juni 2005 Del Skrevet 5. Juni 2005 Lager en egen trå for dette. Det blir for ille at dette diskuteres på samme trå dom Cheerleading. Her er noen bilder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 5. Juni 2005 Del Skrevet 5. Juni 2005 det ble jo ikke så aller verst... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. Juni 2005 Del Skrevet 5. Juni 2005 Jævlig tøft motiv, men akkurat teksten har vel ikke akkurat mye med Norge-Italia å gjøre. Norge-Svenskefaen derimot... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 5. Juni 2005 Del Skrevet 5. Juni 2005 Endelig noen som har skjønt det: dagbladet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 5. Juni 2005 Del Skrevet 5. Juni 2005 Hva var det som egentlig ble brukt? Det ser jo ut som et eller annet sykt speilbilde-hologram fra Halo2... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 5. Juni 2005 Del Skrevet 5. Juni 2005 De rosa capene var en tragedie, men jeg må si bilde ble helt utrolig fett. Det var verdt arbeidet!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 5. Juni 2005 Del Skrevet 5. Juni 2005 Hva var det som egentlig ble brukt? Det ser jo ut som et eller annet sykt speilbilde-hologram fra Halo2... 36749[/snapback] Ikke vær frekk nå.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 5. Juni 2005 Del Skrevet 5. Juni 2005 Nå begynner jeg faktisk å se at det minner om et landskapsbilde Var HELT umulig å se på tv, det så ut som aluminiumsfolie! (Fjellheimen så ut som tribunene som reflekterte i duken) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 Brudeferd i Hardanger.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 Pent! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 Innrømmer at jeg tittet litt på kampen, selv om det ikke var noen Stabækspillere på banen, og tifo´n var fin den. Moro at Scheie nevner Stabæk Support som en av hovedaktørene bak verket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 150 liter maling... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 Og felter så store som femkroner.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 Og fortsatt ikke helt tørt til kampen. Rammen derimot, - var vel faktisk til å kimse av Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 De viste visstnok intervjuet av deg på God Morgen Norge idag, Pjalle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 De viste visstnok intervjuet av deg på God Morgen Norge idag, Pjalle. 36840[/snapback] Gjorde det gitt. Er ikke stor tilhenger av å se meg selv på TV. Ellers fikk jo tattisen til Rich bra eksponering Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 6. Juni 2005 (endret) De viste visstnok intervjuet av deg på God Morgen Norge idag, Pjalle. 36840[/snapback] Gjorde det gitt. Er ikke stor tilhenger av å se meg selv på TV. Ellers fikk jo tattisen til Rich bra eksponering 36848[/snapback] http://tv2.no/webtv/ Innslaget ligger under: Aktualitet ( ! ) - God morgen Norge - starter etter ca. 28 min. Endret 6. Juni 2005 av Freak Magnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 Gjorde det gitt. Er ikke stor tilhenger av å se meg selv på TV. 36848[/snapback] I grunnen ikke rart at du ikke liker å se deg selv på TV. Forrige du var på TV var jo under dokumentaren som handlet om at Vålerengen nesten vant serien. Den gang ble du jo outet som hardbarka Vålerengen supporter, der du satt på Bohemen og håpte at Rosenborg skulle avgi poeng. Eller som du påstår, at Stabæk skulle slå Rosenborg og gi en ganske blank faen i hvem som vant serien. Personlig ahr jeg ikke giddet å se dokumentaren fler ganger, og derfor har jeg ikke fått analysert dette grundig nok til å si hva som er riktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 10. Juni 2005 Del Skrevet 10. Juni 2005 UFO observert idèt vi kjørte igang tifoen. http://www.oddrane.no/vis/?ID=2266&handlin...d&type=32&x=vis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 10. Juni 2005 Del Skrevet 10. Juni 2005 UFO observert idèt vi kjørte igang tifoen. http://www.oddrane.no/vis/?ID=2266&handlin...d&type=32&x=vis 37454[/snapback] Utrolig bra ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 10. Juni 2005 Del Skrevet 10. Juni 2005 Jeg bare lurer på en ting: Hva skjer med tifoen etter kampen? Hvem tar vare på den? Ps: Slum, hvor jobber du..? hehe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 10. Juni 2005 Del Skrevet 10. Juni 2005 Jeg bare lurer på en ting: Hva skjer med tifoen etter kampen? Hvem tar vare på den? Ps: Slum, hvor jobber du..? hehe... 37471[/snapback] TIFOen ble vel liggende igjen som en våt bylt på Ullevaal.. Forhåpentligvis er det noen på Grønmo som tar vare på den.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 10. Juni 2005 Del Skrevet 10. Juni 2005 Jeg bare lurer på en ting: Hva skjer med tifoen etter kampen? Hvem tar vare på den? Ps: Slum, hvor jobber du..? hehe... 37471[/snapback] TIFOen ble vel liggende igjen som en våt bylt på Ullevaal.. Forhåpentligvis er det noen på Grønmo som tar vare på den.. 37473[/snapback] Så tragisk! Hvis man legger ned så mange timer i et tifo, så blir det bare kastet etter bruk i 5 min..! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 10. Juni 2005 Del Skrevet 10. Juni 2005 Jeg bare lurer på en ting: Hva skjer med tifoen etter kampen? Hvem tar vare på den? Ps: Slum, hvor jobber du..? hehe... 37471[/snapback] TIFOen ble vel liggende igjen som en våt bylt på Ullevaal.. Forhåpentligvis er det noen på Grønmo som tar vare på den.. 37473[/snapback] Så tragisk! Hvis man legger ned så mange timer i et tifo, så blir det bare kastet etter bruk i 5 min..! 37477[/snapback] Tenk på hvor ekkel den er da, vannbasert maling (150 liter) i regnvær.. Usj.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 10. Juni 2005 Del Skrevet 10. Juni 2005 Kan jo nevne at folket som var med på tifoen drodlet lenge med å henge den ned fra Svinesundbroen, - men som Joffen sa, - så var den ekkel efter regnværet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 10. Juni 2005 Del Skrevet 10. Juni 2005 Kan jo nevne at folket som var med på tifoen drodlet lenge med å henge den ned fra Svinesundbroen, - men som Joffen sa, - så var den ekkel efter regnværet 37490[/snapback] Synd at ikke det ble noe av egentlig.. Tenk så konge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 10. Juni 2005 Del Skrevet 10. Juni 2005 Kan jo nevne at folket som var med på tifoen drodlet lenge med å henge den ned fra Svinesundbroen, - men som Joffen sa, - så var den ekkel efter regnværet 37490[/snapback] Synd at ikke det ble noe av egentlig.. Tenk så konge. 37491[/snapback] Vet, det hadde vært så rått!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 12. Juni 2005 Del Skrevet 12. Juni 2005 Det forrige (mot Hviterussland), havnet jo under hovis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 14. Juni 2005 Del Skrevet 14. Juni 2005 Handler ikke om landskamp og heller ikke om Stabæk, men om Tifo, så jeg legger den her. Faens tulling!!!! Er det mulig å være så jævlig? Ja, tydeligvis!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Juni 2005 Del Skrevet 14. Juni 2005 Nå, mange uker etter kampen, skjønner jeg fortsatt ikke hvorfor man valgte den TIFOEN mot Italia. Veldig bra gjennomført, men jeg ser ikke hva dette hadde med Norge - Italia å gjøre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå