Rich 599 Del Skrevet 17. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 17. Juni 2005 (endret) Jeg gleder meg over at Norge som nasjon er i finalen.. Men fotballmessig er det ikke mye å se på. Hadde heller fokus på Brasil - Hellas i går. Det er ordentlig fotball! 38451[/snapback] Men den kampen var overhode ikke spennende Endret 17. Juni 2005 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 17. Juni 2005 Del Skrevet 17. Juni 2005 men den var jævlig morsom å se på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 17. Juni 2005 Del Skrevet 17. Juni 2005 men den var jævlig morsom å se på 38453[/snapback] Det jeg så var egentlig ganske kjedelig. Målet til Adriano var helt rått og frisparket til Juninho var flott, men ellers var det vel mye balltrilling på midten synes nå jeg. Men nå så jeg mest Norge-Sverige, så det blir kanskje feil å uttale seg om hele kampen. :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 19. Juni 2005 Del Skrevet 19. Juni 2005 Jaja da var EM over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå