Slum 13 130 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 ...på Viasat Sport1 med tre Stabæk-spillere fra start! U-21 landskamp: Sverige (hvor var dere i nittenførr?) vs Norge. Kom tidlig for å få plass. Det er nemlig quiz kl 19:00 men de har lovet èn eller to skjermer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 Dessverre er Henning syk og spiller ikke likevel. Kjedelig for Henning, men forhåpentligvis blir han frisk til kampen i skauen, den er mye viktigere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 Jeg klarer ikke la være å flire hver gang jeg ser navnet ditt Dennis (osv.). Helt sjef! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 003 Del Skrevet 7. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 7. Juni 2005 (endret) Jeg klarer ikke la være å flire hver gang jeg ser navnet ditt Dennis (osv.). Helt sjef! 37085[/snapback] Tenkte akkurat det samme. Endret 7. Juni 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 Jeg klarer ikke la være å flire hver gang jeg ser navnet ditt Dennis (osv.). Helt sjef! 37085[/snapback] Hehe, tror jeg hadde tatt en pils eller ti da jeg registrerte meg, men jeg har lært meg å leve med det nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå