Armando 5 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 Etter en lang tenkepause har det snudd for sjefen på Mega som skal ta inn noen sjokolader... Dette vil i starten være et prøveprosjekt for og se om det kommer like mye reaksjoner som mot VIF-brødet, men det tviler vi vel alle på... Da er det bare og spare penger til sjokoladen kommer. Prisen vil være 20.- Vi fikk smaksprøvene i dag og det lover bra =) Skal legge ut mer info når jeg får vite mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 den heter da sjokoladebrun og god Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 den heter da sjokoladebrun og god hmmm... pokker det stemmer det... jaja alle skjønner hva jeg mente Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 7. Juni 2005 Del Skrevet 7. Juni 2005 Var jo lansering av den sjokoladen på ''Fotballens Dag'' da.. Det er jo bilde av ''stjerne'' Nannskog! Det er ikke rart alle kommer til å kjøpe den .. Hehe.. Beste sjokoalden ever! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 8. Juni 2005 Del Skrevet 8. Juni 2005 ja det var lansering men dette er første gang det blir tatt inn i butikk(utenom stabæk-kontoret) så jeg håper at folk vil sette pris på det... jeg digger den (forøvrig) den smaker godt (som ren melkesjokolade) og det er deilig at overskuddet går til et godt formål... ( PS: Jeg får ikke noe for og være så positiv til denne artikkelen... =) ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 8. Juni 2005 Del Skrevet 8. Juni 2005 Er det mulighet for å få Coop Mega Tøyen til å ta den inn og. (Kunne jo ha vært artig, det) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 8. Juni 2005 Del Skrevet 8. Juni 2005 Er det mulighet for å få Coop Mega Tøyen til å ta den inn og. (Kunne jo ha vært artig, det) 37118[/snapback] For ikke å snakke om den undervurderte, Coop Mega Bøler! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 8. Juni 2005 Del Skrevet 8. Juni 2005 Jess dette her MÅ bli bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 8. Juni 2005 Del Skrevet 8. Juni 2005 Jess dette her MÅ bli bra! 37174[/snapback] Vi bør tømme lageret på hver hjemmekamp som Mega Bekkestua holder åpent! Skulle vel bare mangle!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Noen som har fått med seg hvordan testen gikk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 16. September 2005 Del Skrevet 16. September 2005 nei har ikke fått med meg hvordan testen gikk. Men nå har ENDELIG sjokoladen kommet til mega på bekkestua. Den står i en egen sjokker i kiosken og koster 20.- PS: Den er i 2 forskjellige smaker: Dontstop (nonstop) og Rissjokolade (ris) (anna mener rissjokolade er best, jeg mener det motsatte) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 16. September 2005 Del Skrevet 16. September 2005 Wow, digge smaker og greier. Dette blir bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 16. September 2005 Del Skrevet 16. September 2005 Det blir mega bra det... De kommer til og bli utsolgt med en gang.... hehe. Eller hva??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. September 2005 Del Skrevet 16. September 2005 Flott! Suser opp på Mega og kjøper fredagsdigg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 16. September 2005 Del Skrevet 16. September 2005 Mmmmm. Øl og sjokolade.. Yummy.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 16. September 2005 Del Skrevet 16. September 2005 På Bekkestua Skole går alle til Mega å handler i friminuttene, skal se hva jeg kan få kjøpt på mandag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 16. September 2005 Del Skrevet 16. September 2005 (anna mener rissjokolade er best, jeg mener det motsatte) At Anna er best? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 17. September 2005 Del Skrevet 17. September 2005 JA-A ! hehe.. nei armando mener at non stop sjokoladen er best Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 (anna mener rissjokolade er best, jeg mener det motsatte) Det er nok Anna som har rett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 (anna mener rissjokolade er best, jeg mener det motsatte) Det er nok Anna som har rett... Har jeg ikke alltid rett da?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 don't stop er best - ingen protest! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 (anna mener rissjokolade er best, jeg mener det motsatte) Det er nok Anna som har rett... Har jeg ikke alltid rett da?? Selvfølgelig har du alltid rett (hvertfall hvis du er enig med meg... ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Er da alltid enig med deg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå