stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. April 2003 Del Skrevet 14. April 2003 Tusen, tusen, tusen takk til alle som sang med og lagde show på fredag. Det var skiit-kult å stå på scenen! Jeg har bøyd meg for det massive folkekravet, og har lagt ut videosnutter av minikonserten her: http://www.net-point.no/SL Håper at dette kan være med på å døyve de grufulle smertene vi lever med etter Sogndal-kampen. ROCK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. April 2003 Del Skrevet 14. April 2003 Tusen, tusen, tusen takk til alle som sang med og lagde show på fredag. Det var skiit-kult å stå på scenen! Jeg har bøyd meg for det massive folkekravet, og har lagt ut videosnutter av minikonserten her:ROCK! Genialt, rett og slett genialt. Håper CD'en snart er tilsalgs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 17. April 2003 Del Skrevet 17. April 2003 Veldig bra Lars. Når kommer CD'n? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 17. April 2003 Del Skrevet 17. April 2003 Glimrende skrivebordsbakgrunn Lars. Tusen takk for det! Stuart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 19. April 2003 Del Skrevet 19. April 2003 finfin låt. lag gjerne en til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg