stabækdelux 0 Del Skrevet 10. Juni 2005 Del Skrevet 10. Juni 2005 Noen som vet hvor jeg kan finne den sangen Morten synger, så sang han den sammen med Christian Stenseng på Fotballdagen.. Hva heter den ordetlige versjonen av den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 10. Juni 2005 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne den sangen Morten synger, så sang han den sammen med Christian Stenseng på Fotballdagen.. Hva heter den ordetlige versjonen av den? 37512[/snapback] Sangen heter Edsvorne Menn, og er skrevet av Kong Flem. Du får kjøpt den her: http://stabak.no/shop eller på Stabækontoret. Snart også i Stabækbutikken. Endret 10. Juni 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. Juni 2005 Del Skrevet 10. Juni 2005 Har de endret noe på teksten? snart får vi nytt hjem. i 2005 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 251 Del Skrevet 10. Juni 2005 Del Skrevet 10. Juni 2005 Apropos sang, skal vi lage en sang om Vålerengabrødet vi kan synge når vi møter dem i cupfinalen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 10. Juni 2005 Del Skrevet 10. Juni 2005 Apropos sang, skal vi lage en sang om Vålerengabrødet vi kan synge når vi møter dem i cupfinalen? 37523[/snapback] Eller når vi sender dem ned til neste år....!! og vi vinner serien!! gleder meg allerede! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. Juni 2005 Del Skrevet 10. Juni 2005 Apropos sang, skal vi lage en sang om Vålerengabrødet vi kan synge når vi møter dem i cupfinalen? 37523[/snapback] Eller når vi sender dem ned til neste år....!! og vi vinner serien!! gleder meg allerede! 37524[/snapback] Kall meg gjerne gammeldags, men jeg er tilhenger av å rykke opp før vi snakker om hvem vi skal sende ned fra disvisjonen over oss.... Håper vi og tror vi og Bryne tar de to første plassene og at Pors møter Odd i kvalikk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 10. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 10. Juni 2005 (endret) Apropos sang, skal vi lage en sang om Vålerengabrødet vi kan synge når vi møter dem i cupfinalen? 37523[/snapback] Eller når vi sender dem ned til neste år....!! og vi vinner serien!! gleder meg allerede! 37524[/snapback] Kall meg gjerne gammeldags, men jeg er tilhenger av å rykke opp før vi snakker om hvem vi skal sende ned fra disvisjonen over oss.... Håper vi og tror vi og Bryne tar de to første plassene og at Pors møter Odd i kvalikk 37526[/snapback] De gamle vet jo alltid best Rich! Endret 10. Juni 2005 av Andersblaa<3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 10. Juni 2005 Del Skrevet 10. Juni 2005 Jeg er eldre - men vet ikke best. Men jeg håper.. - og tror. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bølla 190 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Okei, ganske random, men er det noen som har denne Edsvorne Menn låten? Jeg hadde den en gang i tiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Okei, ganske random, men er det noen som har denne Edsvorne Menn låten? Jeg hadde den en gang i tiden. Ta en titt her https://www.dropbox.com/sh/pcuw0adz6ktur93/AABg_Cqs-cACjSrtYk5DVZHka?dl=0 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bølla 190 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Okei, ganske random, men er det noen som har denne Edsvorne Menn låten? Jeg hadde den en gang i tiden. Ta en titt her https://www.dropbox.com/sh/pcuw0adz6ktur93/AABg_Cqs-cACjSrtYk5DVZHka?dl=0 takktakk, skal ta en titt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hank 27 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Okei, ganske random, men er det noen som har denne Edsvorne Menn låten? Jeg hadde den en gang i tiden. Okei, ganske random, men er det noen som har denne Edsvorne Menn låten? Jeg hadde den en gang i tiden. Ta en titt her https://www.dropbox.com/sh/pcuw0adz6ktur93/AABg_Cqs-cACjSrtYk5DVZHka?dl=0 Takk for dropbox link! "Så stolt" og "Edsvorne menn" har gått på repeat siste dagene. En ny klassiker med Messi alla Edsvorne Menn hadde vært noe eller hva? Evt. en nyinnspilling av "Edsvorne menn", slik at Morten kan få til "det derre siste verset" ! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå