Markus 5 Del Skrevet 13. Juni 2005 Del Skrevet 13. Juni 2005 22.06 er det generalforsamling. Noen som har 1 aksje å selge meg. Kjøper'n for 5 kroner... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 13. Juni 2005 Del Skrevet 13. Juni 2005 transaksjonsgebyret er 100 kr... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 13. Juni 2005 (endret) er vel verdt det da... skal vel litt til før jeg tjener igjen de 105,- men fy faen så fett den dag en Stabæk aksje er verdt så mye! Endret 13. Juni 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 13. Juni 2005 Del Skrevet 13. Juni 2005 Du får ikke kjøpt noen av mine. Rett og slett fordi Verdipapirsentralen ikke figurerer med lave nok tall til å fastsette verdien. Men for meg er de gull verd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 14. Juni 2005 Del Skrevet 14. Juni 2005 Nå kommer jeg nok ikke til å møte der i år, idet det er kamp både mandag og torsdag, slik at det må prioriteres. Men dette var en av grunnene til at jeg kjøpte noen aksjer. Muligheten til å møte og å få tilsendt årsrapport etc hjem. Jeg synes ellers at revisorrapporten var særdeles oppløftende; "Usikkert om fortsatt drift ". Hehe, men det var før Martin og Mummi var solgt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. Juni 2005 Del Skrevet 14. Juni 2005 da kan vel du gi markus fullmakt til å representere dine aksjer på generalforsamlinga? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Juni 2005 Del Skrevet 14. Juni 2005 idet det er kamp både mandag og torsdag da kan vel du gi markus fullmakt til å representere dine aksjer på generalforsamlinga? 37825[/snapback] kamp, ikke faen om jeg vil på generalforsamling. men man kan jo lure på om dette er gjennomtenkt fra Stabæk sin side - ref. en annen diskusjon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. Juni 2005 Del Skrevet 14. Juni 2005 Se ikke bort i fra det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 14. Juni 2005 Del Skrevet 14. Juni 2005 Du kan få kjøpe noen av meg. Har du vps kto i Nordea koster ikke overføringen noe. Skal vi si en 1/2 liter for 50 aksjer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 14. Juni 2005 Del Skrevet 14. Juni 2005 kjøper da gjerne noen jeg å Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 14. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 14. Juni 2005 (endret) Tipper den datoen var fastsatt lenge før vår utsatte kamp ble berammet på nytt. Ellers er det vel sjelden, med et unntak, noe særlig oppmøte fra andre enn storaksjonærer, tillitsvalgte og aldermannsliga. Var vel eneste "supporter" sist jeg møtte opp, så vidt jeg kan huske. P.S.: Hvilken kamp er det forresten som "kommer i veien" - spiller 2-laget ??? Endret 14. Juni 2005 av reader Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Tipper den datoen var fastsatt lenge før vår utsatte kamp ble berammet på nytt. P.S.: Hvilken kamp er det forresten som "kommer i veien" - spiller 2-laget ??? 37933[/snapback] JA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå