sexxes 3 602 Del Skrevet 25. Oktober 2002 Del Skrevet 25. Oktober 2002 Har gått gjennom effektiviteten til spillerne siden 1995 for å finne mest effektive spiller. Har tatt for meg vært enkelt år, men har ikke tatt totalen ennå, selv om jeg er ganske sikker på hvem som har vært den mest effektive. Problemet ser ut til at ingen har vært stabile. på syv sesonger har det vært syv forskjellige spillere med best effektivitet, og alt tyder på at det blir en åttende denne sesongen. Kan jo således sette i gang en liten konkurranse. Mest effektive spiller i 95, 96, 97 ,98, 99, 00, 01 og 02, samt topp tre totalt. Det er her snakk om færrest minutter mellom hver scoring. Poengberegning: Riktig spiller, men feil år (og et år han ikke var i Stabæk) 0.4 Riktig spiller, men feil år 1.0 Riktig spiller, riktig år 3.0 Totalt alle sesonger: Riktig spiller, feil plassering 3.0 Riktig spiller, riktig plassering 5.2 Konkurransen stoppes når en har greid det hele, evt. når jeg finner det for godt å avslutte. Av naturlige årsaker starter konkurransen først på søndag 27/10 1630 (for du skal jo komme hjem fra kampen først). Svar før dette tidspunkt blir forkastet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 25. Oktober 2002 Del Skrevet 25. Oktober 2002 Får vel legge ut en premie også da. Spandere tre øl på borteturen til Bergen neste år (eller forresten kanskje en annen bortetur, da jeg plutselig kom på at det kanskje ikke blir noen tur til Bergen). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 17. Juni 2008 Del Skrevet 17. Juni 2008 Hvem er den mest effektive spilleren vår denne sesongen, tror jeg har sett Johan Andersson i Vg på topp 10! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 17. Juni 2008 Del Skrevet 17. Juni 2008 Imponert over at du fant frem til denne gamle tråden, som ingen andre viste interesse for til tross for flere øl som premie. Tror jeg ikke lenger har oversikten tilgjenglig, men mener at Samir på et tidspunkt var den mest effektive spilleren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 17. Juni 2008 Del Skrevet 17. Juni 2008 Imponert over at du fant frem til denne gamle tråden, som ingen andre viste interesse for til tross for flere øl som premie. Tror jeg ikke lenger har oversikten tilgjenglig, men mener at Samir på et tidspunkt var den mest effektive spilleren. Samir? I følge Stabak.no hadde han 6 mål i perioden 2001-2004 fordelt på 9 ganger i startoppstillingen og 25 ganger som innbytter. Sesongen 2002 var høydepunktet målmessig med 4 mål fordelt på 6 innbytter og kun en gang i startoppstillingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 17. Juni 2008 Del Skrevet 17. Juni 2008 Imponert over at du fant frem til denne gamle tråden, som ingen andre viste interesse for til tross for flere øl som premie. Tror jeg ikke lenger har oversikten tilgjenglig, men mener at Samir på et tidspunkt var den mest effektive spilleren. Samir? I følge Stabak.no hadde han 6 mål i perioden 2001-2004 fordelt på 9 ganger i startoppstillingen og 25 ganger som innbytter. Sesongen 2002 var høydepunktet målmessig med 4 mål fordelt på 6 innbytter og kun en gang i startoppstillingen. Jepp, og siden dette omhandlet tiden tom. 2002 stemmer vel det ganske godt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 23. Juni 2016 Del Skrevet 23. Juni 2016 Hvem er den mest effektive spilleren vår denne sesongen, tror jeg har sett Johan Andersson i Vg på topp 10! Måtte han bli det igjen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå