Rich 646 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Heia Brann, Heia Brann, øl er tjukkere enn vann, heia Brann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Hahahaha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Og jeg trodde jeg var full på kamp, men jeg har da alltid kommet til riktig stadion... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Noen som så intervjuet med Idar Vollevik på TV2 i går... Han sa vel noe som "Brann er ikke en klubb som skal satse på egne/unge tallenter. Vi skal kjøpe gode norsk spillere - pengene skal det ikke stå på ... Kvalm kar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Jeg tror ikke det var det han mente. Men, ja, han er ganske usmakelig. Jeg har ikke Chess for å si det sånn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Han sa vel noe som "Brann er ikke en klubb som skal satse på egne/unge tallenter. Vi skal kjøpe gode norsk spillere - pengene skal det ikke stå på ... 38016[/snapback] Alltid hyggelig med en kar som gir de involverte i junioravd et lite klapp på skuldra. Når man ser slikt blir man jo ekstra fornøyd med stabæk og satsinga de har på unggutta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå