elaang 2 008 Del Skrevet 15. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 15. Juni 2005 (endret) Er det noen av dere som er medlem i Djurgården og som kan logge inn på DIF-debatten og få gutta der inne til å komme med noen ytterligere opplysninger?? Endret 15. Juni 2005 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Rot-Weiss-Essen Informasjoner om ham fra Rot-Weiss Essen 2004/2005 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 lukter venstreback lang vei... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Her kommer jeg rett fra Kronprinsens inspeksjon og hører at vi har fått en ny spiller! Fan Tastisk! Satser på at ingen er på vei bort! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Som enhver person med litt stolthet skrives navnet hans med "K" - ikke "C" ! Eller hva Pjatte Nøll? 38033[/snapback] Enig og beklager det inntrufne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Velkommen Markus!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Nå har vi en svensk bauta i hver lagdel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Nå har vi en svensk bauta i hver lagdel! 38054[/snapback] Inkludert trener'n Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Siste nytt fra DIF Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Liker overskriften i Nettavisen. Svensk storspiller til Stabæk. Jaja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emcity 0 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Tjena. Grattis till signingen av Mackan, en hjälte och legend inom DIF-kretsar. Debatten på dif.se är endast för medlemmar, använd istället www.svenskafans.com/fotboll/dif/forum.asp om ni vill diskutera Mackan. Jag bodde i Stabaek för några år sedan och det är kul att han går till er. Sedan har ni ju redan blårandiga tröjor så Mackan känner sig nog som hemma direkt, ni är ju dessutom bra på engelska Lycka till Kapten Karlsson! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Tror dette blir BRA!!! Deilig at klubben begynner tidlig med spillerkjøp. Han spilte jo bra i Djurgården så da er det bare og gi han drakta igjen... Den er jo nesten lik han kommer til og føle seg som hjemme. Velkommen Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 og så fint at han har bursdag dagen etter Michael Jackson ....... (og på samme dag som meg ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 15. Juni 2005 (endret) Dette åpner også for enda et alternativ på venstrekant - Bjørnar. Endret 15. Juni 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Åå, det er så deilig at det skjer noe! Etter omtrent 3 spillerkjøp de siste 5 sesongene er det herlig å se at Janne får ting til å skje. Det er fort gjort å gå i fella og tro at stallen vi har er god nok bare fordi vi vinner noen kamper, eller hva Gaute? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Nå er ikke jeg noen religiøs kar, men Janne > Jesus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Her sitter jeg i noen møter på jobben og når jeg kommer tilbake har vi signert en bauta av en spiller! I tillegg titter sola frem og det er varmere i lufta! Dette er jo bare helt fantastisk!! JIPPI! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Håper dette er en ballsikker og spillende midtstopper som kan ta steget opp i banen og bidra offensivt når sjansen byr seg til det. Har savnet dette blant midtstopperne hos Stabæk. Synes både I.A og Kjølø blir litt for feige ved at de nesten aldri tør å avansere litt opp i banen før de slår pasning fremover. Synes litt for mange angrep bakfra ender med at Kjølø slår et høyt og håpløst fremspill. (Dette irriterte meg kraftig i fjor, har kanskje blitt noe bedre i år.) Leste et sted at Markus Karlsson har en bra pasningsfot og det høres bra ut! En Erik Hoftun type hadde gjort seg i Stabæk. Er Markus Karlsson en slik spiller er det hipp som happ for meg om han tar plassen til Kjølø eller I.A Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Siste nytt fra DIF 38058[/snapback] Fornuftig musikksmak også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Ja hvis nivået hans er Bruce og DIF er på nivå med E-street band, da må han definitivt være god. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Siste nytt fra DIF 38058[/snapback] Fornuftig musikksmak også! 38104[/snapback] Spot on Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Spennende med en ny spiller selv om han er ett uskrevet blad for meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Spennende med en ny spiller selv om han er ett uskrevet blad for meg 38120[/snapback] Det er sikkert du for han også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Spennende med en ny spiller selv om han er ett uskrevet blad for meg 38120[/snapback] Det er sikkert du for han også! 38124[/snapback] Hadde det vært en som nylig hadde spilt i allsvenskan/superettan hadde det vært lettere vet du Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StankoBITCH 0 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Spennende med en ny spiller selv om han er ett uskrevet blad for meg 38120[/snapback] Det er sikkert du for han også! 38124[/snapback] Hadde det vært en som nylig hadde spilt i allsvenskan/superettan hadde det vært lettere vet du 38125[/snapback] han har vel bare spilt 1 år i tyskland? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Jepp.. Står han spilte i Djurgården 1996-2005. Merkelig at jeg aldri har hørt noe snakk om han før. Fulgt Allsvenskan tett i mange år. Men kanskje han er en "grovjobbare" som man sier. Litt usynlig på banen, men stabil kamp etter kamp. Virker lovende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Liker spesielt den siste lille kommentaren:PS. Jag har inte tackat er som inte förstår vad allt handlar om, ni som är på matcherna för att bråka och hota. Ni kan faktiskt dra åt h…..e! 38022[/snapback] Han snakket vel om DIF-fans, men de overgås vel av latterlige AIK-fans! Ut på livstid!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Liker spesielt den siste lille kommentaren:PS. Jag har inte tackat er som inte förstår vad allt handlar om, ni som är på matcherna för att bråka och hota. Ni kan faktiskt dra åt h…..e! 38022[/snapback] Han snakket vel om DIF-fans, men de overgås vel av latterlige AIK-fans! Ut på livstid!! 38250[/snapback] Patetisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Herregud. Pappskaller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 visste ikke han spilte i tyskland...rot weiss essen...hvem er de? hvor god er marcus karlsson egentlig? leser at han er født 1972...egentlig ganske gammel...og en som spiller med en ukjent og kjedelig tysk klubb, kan han virkelig hjelpe oss? forresten har aldri før hørt navnet hans. men likevel: velkominn marcus! håper det blir en fin tid her for deg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå