sigurdlk 50 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 12.06.05 / Kongsvinger - Stabæk 1 - 1 15.06.05 / Strømsgodset - Stabæk 0 - 1 20.06.05 / Stabæk - Skeid 23.06.05 / Stabæk - Mandalskameratene 26.06.05 / Sandefjord - Stabæk 29/30.06 / 4 runde cup 03.07.05 / Stabæk - Løv-Ham Syntes nå det er lovlig tett jeg da 38173[/snapback] Ja, dette er altfor tett for et lag i motgang, lag som sliter med skader osv. Men for et lag med flyt er vel dette perfekt. Stabæk har en såpass mye sterkere stall enn de fleste andre lagene i ligaen, samt uten store skadeproblemer, så dette burde vel bare gi oss en fordel kontra lag med andre forutsetninger. 38181[/snapback] Når Janne støtter d*u*b blir jeg fryktelig lite urolig for tett kampprogram. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 16. Juni 2005 (endret) 4. runde i cupen for menn trekkes klokken 18.00 i kveld. Trekningen vil skje i auditoriet Colosseum på Ullevaal Stadion. Spillere og representanter fra deltakende klubber vil være til stede under trekningen, melder NFF. Her er klubbene som er med i trekningen: Løv Ham/Brann Vard Haugesund/Viking Start Vålerenga Lillestrøm Fredrikstad Rosenborg Bodø/Glimt Aalesund Molde Ham-Kam Odd Grenland Bryne Stabæk Hønefoss Alta http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/...articleID=80551 Endret 16. Juni 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Eller så kan man lese det HER ! Trekning på TV2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Faen, da må jeg utsette fisketuren en time for å få med meg trekninga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Faen, da må jeg utsette fisketuren en time for å få med meg trekninga. 38235[/snapback] Ta den opp, slå av mobilen og se den når du kommer hjem!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Faen, da må jeg utsette fisketuren en time for å få med meg trekninga. 38235[/snapback] Litt av en fiskeentusiast du her blitt i det siste, Slum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Må virkelig Caroline i storbyen vike?? Javel. man kan ikke få både i pose og sekk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Så lenge den dynamiske duoen Dr. Quinn og MacGyver forblir går det vel greit. Forresten, disse serier-beskrivelsene er jo gull: Dr.Quinn: Hennes kall i livet er å lege syke mennesker. MacGyver: Han skulket ikke en eneste kjemi- eller naturfagtime i ungdommen, og nå får han betalt for strevet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Så lenge den dynamiske duoen Dr. Quinn og MacGyver forblir går det vel greit. Forresten, disse serier-beskrivelsene er jo gull: Dr.Quinn: Hennes kall i livet er å lege syke mennesker. MacGyver: Han skulket ikke en eneste kjemi- eller naturfagtime i ungdommen, og nå får han betalt for strevet. 38246[/snapback] TV2 viser det ikke direkte. Men det kommer kanskje på en eller annen nettavis? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Faen, da må jeg utsette fisketuren en time for å få med meg trekninga. 38235[/snapback] Ta den opp, slå av mobilen og se den når du kommer hjem!! 38236[/snapback] Er det noe gøy med fisketur i opptak da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Er det noe gøy med fisketur i opptak da? 38253[/snapback] Dagens bløte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Jeg kan dessverre ikke garantere at det ikke kommer flere i en ellers hard hverdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 TV2 viser det ikke direkte. Men det kommer kanskje på en eller annen nettavis? 38252[/snapback] Når viser TV2 trekningen, da??? Dette svaret fikk jeg fra NFF: NM trekkes i kveld kl 18:00. TV 2 sender fra trekkingen. Mvh Leif Ivar Akselvoll NORGES FOTBALLFORBUND Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 TV2 viser det ikke direkte. Men det kommer kanskje på en eller annen nettavis? 38252[/snapback] Når viser TV2 trekningen, da??? Dette svaret fikk jeg fra NFF: NM trekkes i kveld kl 18:00. TV 2 sender fra trekkingen. Mvh Leif Ivar Akselvoll NORGES FOTBALLFORBUND 38259[/snapback] TV2 kjører dirkete på WEB-tV Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 TV2 kjører dirkete på WEB-tV 38262[/snapback] Luringene..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Fredrikstad i køppen, kunne vært verre! Får vi da hjemme eller borte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 16. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 16. Juni 2005 (endret) Fredrikstad i køppen, kunne vært verre!Får vi da hjemme eller borte? 38302[/snapback] FFK har to borte og 1 hjemme som oss, men hadde hjemmekamp i 3.runde, mens vi spilte borte. Skulle vel tilsi at vi får hjemmekamp, også tatt i beregning at vi ligger en divisjon under. De har heller ikke hatt noen lange reiser, med Gresvik og Groruddalen. (men kjenner vi forbundet rett så blir det vel omvendt...) Endret 16. Juni 2005 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Er det trekning eller driver Nøff fortsatt og setter opp rundene? Gjør de det er mitt tips: FFK - Stabæk 38141[/snapback] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Men du bomma på banevalget. Erre muuuuulig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Fredrikstad er drømmermotstander. ÅÅÅ jeg gleder meg! Da får de skikkelig, skikkelig, skikkelig, skikkelig bank! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Dette blir gøy! Jeg lover å feier med enda noen ekstra Tuborg på Roskilde når (!) vi slår FFK ut av køppen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Fredrikstad burde vi vel være OK fornøyd med? De hadde over 3000 på tribunene i går, så kanskje det kommer bra med folk også. Det gjør jo ingenting. Dere som har greie på det. Hvordan står Stabæks stil til Drillo-fotball? Mener å huske vi sleit med den varianten Aalesund presenterte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Faen, da må jeg utsette fisketuren en time for å få med meg trekninga. 38235[/snapback] Litt av en fiskeentusiast du her blitt i det siste, Slum. 38239[/snapback] Mannen trenger mat vetdu Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Faen, da må jeg utsette fisketuren en time for å få med meg trekninga. 38235[/snapback] Litt av en fiskeentusiast du her blitt i det siste, Slum. 38239[/snapback] Mannen trenger mat vetdu 38334[/snapback] Therese, må han fange sin egen mat?? Bra du holder han i tøylene, slappfisken.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Fredrikstad er brillefint - særlig hvis vi får hjemmekamp. Masse folk - og hyggelige folk. Men de er mange. Her må det mobiliseres for å demme opp for den røde fare. Men det kan vel ikke direkte anbefales å feie med Tuborg, eller..? Har prøvd hjemme, men det funker ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. Juni 2005 Del Skrevet 17. Juni 2005 Fredrikstad burde vi vel være OK fornøyd med? De hadde over 3000 på tribunene i går, så kanskje det kommer bra med folk også. jaja... du bommet bare med 1000 tilskuere.. riktig antall er 2066 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 17. Juni 2005 Del Skrevet 17. Juni 2005 Dere som har greie på det. Hvordan står Stabæks stil til Drillo-fotball? Mener å huske vi sleit med den varianten Aalesund presenterte. Hepp, Det får vi jo snart svar på FFK har vært ekstremt defensive på bortebane så lang i år. Det har gitt uttelling i form av 1 seier (Mot RBK!), 3 uavgjorte (Lyn,Ham-Kam, VIF) og et tap (Mot AaFK!!!!). Jeg så selv RBK kampen, det var et ran. Kamma fansen mener også at de ble ranet, Klanen er litt snillere og sier de var "uheldige" som ikke vant. Bastionen var vel neppe over seg av begeistring for FFK de heller. Men Aafk klarte altså å slå de ultradefensive FFK. Det er interessant, det må vi se nærmere på... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 17. Juni 2005 (endret) Har selv vært tilstede på en FFK kamp i år, mot Brann. Det ble 2-3 tap på hjemmebane. I den kampen viste FFK at de har store problemer med lag som klarer å demme opp for kontringsspillet deres. Det blir den viktigste biten. I tillegg er Brian West på vei til å finne formen og han er jo ikke akkurat treig. Den bakre fireren til FFK sliter hvis motstander presser høyt og stresser de (mye pga at Sørlie gjør forsvarerne usikre med sitt slette keeperspill) Mot Brann var de utrygge og det resulterte i 3mål, mot Glimt søndag var de samme leksa ifølge mine kilder, da ble det bare 2mål i mot. Det kunne visstnok vært flere og FFK var heldige som klarte å snu den kampen. Utenom Enerly (høyre) så har de ingen utpreget ving på venstre, men ofte Hoås (spiss) eller Vikmae (spiss) som bekler den rollen, uten særlig hell... Det virket også som om de sliter med å stabilesere femmeren på midten. Ihvertfall i begynnelsen av kampene.. Mitt tips er å presse høyt fra start, demme opp for kontringene og sørge for at den bakre fireren ikke får mye tid til å tenke. Endret 17. Juni 2005 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 17. Juni 2005 Del Skrevet 17. Juni 2005 Det virket også som om de sliter med å stabilesere femmeren på midten. Ihvertfall i begynnelsen av kampene.. Mitt tips er å presse høyt fra start, demme opp for kontringene og sørge for at den bakre fireren ikke får mye tid til å tenke. 38368[/snapback] Dette roper Nanne & Veigar Show lang vei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 17. Juni 2005 Del Skrevet 17. Juni 2005 Fredrikstad er brillefint - særlig hvis vi får hjemmekamp. Masse folk - og hyggelige folk. Men de er mange. Her må det mobiliseres for å demme opp for den røde fare.Men det kan vel ikke direkte anbefales å feie med Tuborg, eller..? Har prøvd hjemme, men det funker ikke. 38336[/snapback] Du har et særdeles godt poeng der, Per. Både når det gjelder mobilisering og feiing. (Det blir kanskje to poeng det?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå