Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp,

Litt kuriosa... og statistikk i sann Drillo ånd.

* FFK taper ikke kamper hvor de scorer det første målet så lang i sesongen.

* Kun AaFK og Lyn skaper færre målsjanser enn FFK.

* FFK scorer på hver 2,67 sjanse.

* Til sammenlignign trenger VIF 3,64 sjanser, RBK 4. Kun Lyn er mer effektiv i Tippeligaen.

* Kun Ham-Kam slipper motstanderen til flere målsjanser i snitt per kamp.

* Men FFK er laget som slipper til flest sjanser i mot per innsluppet mål. 5,25.

* Til sammenligning så slipper VIF inn et mål per hver 4,4 sjanser imot, Odd er svakest med 2,6

* FFK har tatt 6 av 16 poeng på bortebane og er med det 5. best på bortebane i TL

* FFK har kun scoret 2 av 15 mål før pause

* FFK Scorer 12 av 15 mål de første 30 minuttene av 2. omgang

* FFK har sluppet inn 6 av 12 mål den første halvtimen

* De har scoret 1 og sluppet inn 3 de siste kvarteret av kampen.

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror vi bør gå for tosifret seier mot FFK

38394[/snapback]

Nei, ikke det da. Resultattavla på Nadderud tar bare ensifrede resultater

38396[/snapback]

Det stemmer det. Her må det handles kjapt! Hva koster en ny resultattavle. Eller kanskje vi skal henge opp den gamle, eller var det bare et ur? Uansett; Vi kan ikke la resultattavla hindre oss i å vinne tosifret i denne kampen. Ah! Det blir lekestue, ass!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

38394[/snapback]

38396[/snapback]

Det stemmer det. Her må det handles kjapt! Hva koster en ny resultattavle. Eller kanskje vi skal henge opp den gamle, eller var det bare et ur? Uansett; Vi kan ikke la resultattavla hindre oss i å vinne tosifret i denne kampen. Ah! Det blir lekestue, ass!

38400[/snapback]

Kostnadene er ikke det verste.. Vi har funnet ut at vi må gå til anskaffelse av versjon "rugby", ikke bare har den plass til tosifrede resultater, men den er også dobbelt så stor.. Vi må altså kjøpe nye stolper i klokkesvingen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

38394[/snapback]

38396[/snapback]

38400[/snapback]

Nå som duskedamer er ut på fotballbaner, kanskje vi kunne gjort som boksesporten og hatt noen superlettkledde damer som istedenfor å vise hvilken runde det er, går rundt banen med plakater med stillingen på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som duskedamer er ut på fotballbaner, kanskje vi kunne gjort som boksesporten og hatt noen superlettkledde damer som istedenfor å vise hvilken runde det er, går rundt banen med plakater med stillingen på?

38423[/snapback]

ring-girl.jpg

Uff! Det blir jævlig tacky, men det virker å være den mest fornuftige løsningen, tross alt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Markus skrev i en etterhvert låst tråd:

La meg gjette - det blir denne også!

Vi har en tråd som heter Trekning NM - legg spørsmålet der kanskje !

- Dæven du er god til å gjette. Og jeg er det ikke. Når begynte man med sånt tull her?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Dæven du er god til å gjette. Og jeg er det ikke. Når begynte man med sånt tull her?

38478[/snapback]

Alt for sent... Har jo vært et hælvete å hoppe frem og tilbake mellom tråder her en periode.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

38478[/snapback]

Alt for sent... Har jo vært et hælvete å hoppe frem og tilbake mellom tråder her en periode.

38487[/snapback]

Jeg skjønner jo at det kan bli et problem med den anselig mengden innlegg du har hatt her! Skal se meg bedre for neste gang...! Uansett; Noen som har hørt noe fra NFF ang kampen mot FFK?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Neste runde skal trekkes fredag kl. 13.00, iflg TV2 i går. Da går den vel direkte på Web-TV, tenker jeg.

Møter vi Odd eller (muligens) Start har vi mulighet på hjemmekamp. Alt annet vil gi bortekamp (tror jeg)

Tar gjerne imot Gaute på Nadderud, jeg. Jeg minnes en semifinale for noen år siden mot Odd, og har noe å hevne..... Vil helst unngå bortekamp mot Brann eller Viking/LSK. Det blir uansett spennende, med både trekning og kampen....., som jo resulterer at kampen mot Moss blir flyttet, og kampprogrammet blir tett utover høsten også, men vi skal kunne takle det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møter vi Odd eller (muligens) Start har vi mulighet på hjemmekamp. Alt annet vil gi bortekamp (tror jeg)

39870[/snapback]

Er vi ikke nå på et stadiet hvor første lag ut av bøtta får hjemmekamp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

39870[/snapback]

Er vi ikke nå på et stadiet hvor første lag ut av bøtta får hjemmekamp?

39875[/snapback]

Nei, det er først i semin...!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Litt kuriosa... og statistikk i sann Drillo ånd.

* FFK taper ikke kamper hvor de scorer det første målet så lang i sesongen.

* Kun AaFK og Lyn skaper færre målsjanser enn FFK.

* FFK scorer på hver 2,67 sjanse.

* Til sammenlignign trenger VIF 3,64 sjanser, RBK 4. Kun Lyn er mer effektiv i Tippeligaen.

* Kun Ham-Kam slipper motstanderen til flere målsjanser i snitt per kamp.

* Men FFK er laget som slipper til flest sjanser i mot per innsluppet mål. 5,25.

* Til sammenligning så slipper VIF inn et mål per hver 4,4 sjanser imot, Odd er svakest med 2,6

* FFK har tatt 6 av 16 poeng på bortebane og er med det 5. best på bortebane i TL

* FFK har kun scoret 2 av 15 mål før pause

* FFK Scorer 12 av 15 mål de første 30 minuttene av 2. omgang

* FFK har sluppet inn 6 av 12 mål den første halvtimen

* De har scoret 1 og sluppet inn 3 de siste kvarteret av kampen.

@ringo

38392[/snapback]

De fleste av disse punktene ble gjort til skamme iallefall.

* FFK tapte selvom de scoret det førte målet.

* FFK hadde jo greit med målsjangser i går.

* Vi hadde nok av sjangser.

* Med 4 mål må vi jo ha hatt en grei scoringsprosent også.

* FFK scoret før pause

* Vi scora ikke den første halvtimen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekningene kommer til å bli som følgene

Kvart

Stabæk-Odd

HamKam-Brann

RBK-Start/VIF

Molde-Viking

Semi

Stabæk-HamKam

Molde-RBK

Finale

Stabæk-Molde

Og da er det ikke tvil om hvem som vinner, er det vel...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekningene kommer til å bli som følgene

Kvart

Stabæk-Odd

HamKam-Brann

RBK-Start/VIF

Molde-Viking

Semi

Stabæk-HamKam

Molde-RBK

Finale

Stabæk-Molde

Og da er det ikke tvil om hvem som vinner, er det vel...

39892[/snapback]

Hverken RBK eller Viking kom til kvarten. Må le av bartetrønderene !! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ER DET MULIG HAHAHAHAHAHAHAHAHAH RBK RØK UT AV CUPPEN MOT HØNEFOSS AHHAHAHAHAHAHAHAH

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kjapp titt på hvilke lag som får hjemmekamp i kvartfinalene. Seks lag med kun en hjemmekamp hvor av fire av dem med bortekamp i 4. runde. Har ikke regnet nøyaktig på reiseavstander med da skulle det vel bli slik:

Molde

Hønefoss

Lillestrøm

Vålerenga

Hamarkameratene

Brann

Odd Grenland

Stabæk

En liten mulighet for at vi kan få hjemmekamp mot Odd (tror også at Hønefoss kan få hjemmekamp mot Molde).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Odd er jo ikke et lag vi liker å spille mot. Selv om de sliter om dagen, tror jeg ikke Odd er laget vi bør ønske oss. De kommer til å få et løft fremover, og jeg er redd vi feies ut om vi møter dem.

Hønesfoss borte er første valg, deretter er Enga eller Lsk greit ettersom det er nærme.

Brann borte kan vi droppe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hønefoss i Hønefoss høres ut som en trivelig affære. Resten er vel ganske sikkert tøffe oppgjør. Må si at VIF var veldig heldige som kom seg videre i dag, for makan til jobbing hos Startspillerne har jeg aldri sett maken til. 120 minutter full guffe! Visste ærlig talt ikke at Start hadde såpass mange styrker. Hurtighet, kontringer, døballer, skudd, jobbing hele tiden osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Odd er jo ikke et lag vi liker å spille mot. Selv om de sliter om dagen, tror jeg ikke Odd er laget vi bør ønske oss. De kommer til å få et løft fremover, og jeg er redd vi feies ut om vi møter dem.

39973[/snapback]

Gutta møter gjerne Alf Larsen igjen...

Hvem ønsker vi oss i kvarten? Alf Gaute uttaler at han gjerne møter oss på Nadderud. Vi føler vi har en fair tjangs mot hvem som helst. Mot Odd er kanskje tjangsen mer enn fair?

Les alt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Trekning I Nm
  • Opprett ny...