Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Enga må spares til finalen! Hva hadde vel vært bedre enn hevn mot vålerenga foran et fullsatt Ullevaal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Det trekkes i morgen, eller idag for å være pirkete. Fredag ihvertfall. Hadde vært bra å møte Hønefoss Borte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 30. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 30. Juni 2005 (endret) Molde borte kunne også vært litt interessant, da reiser ihvertfall laget langt, så kanskje vi får hjemmekamp i semien. Endret 30. Juni 2005 av Celebi2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 1. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2005 (endret) Hønefoss eller OddeAlf i neste runde! VIF i finalen! tjangs? Endret 1. Juli 2005 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Molde borte i Kvarten vil sikre oss hjemme kamp i semin hvis vi vinner. I tillegg har jo Molde tøffe tider. Det har Odd også, men Stabæks statistikk mot Odd er ganske trist. Vi har aldri vunnet i skien og vi må forvente bortekam, da Stabæk har vært usedvanlig heldig med reisestreknig hittil i år. Forøvrig har vi siste tre sesongene, hvertfall, røket ut av køppen i hjemmekamp. Går derfor for bortekamp i kvarten. Ham-Kam vil jeg ikke under noen omstendigheter møte. VIF på Ullevaal kan bli tøft, men ikke umulig. Opplagte drømmemotstander for alle som er igjen nå er jo Hønefoss. Utrolig gøy at de sendte bartegutta uta av morroa, men etter at de har slått ut to tippeligalag kan vi for bli det neste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Hepp, Bare vi unngår lillestrøm er jeg fornøyd. De skremte til tider sokka av meg mot FFK! @ringo Som tror på gulsort gull i år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Hvem som får hjemme/borte i semien trekkes. Derfor ønsker jeg Odd i kvarten. Hønefoss venter vi med til 6. november. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Jeg "frykter" mest Brann, LSK og VIF....egentlig i den rekkefølge. Tror vi har rimelig god sjans mot de øvrige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Det er bare det at Ham Kam er så grisete. DErfor frykter jeg dem. Ikke hodevsakelig fordi jeg tror de slår oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Jeg håper på RBK borte.... .... vent litt..... HA-HA-HE-HE-HO-HO-HA-HA-HE-HE-HO-HO-HA-HA-HE-HE-HO-HO-HA-HA-HE-HE-HO-HO-HA-HA-HE-HE-HO-HO-HA-HA-HE-HE-HO-HO-HA-HA-HE-HE-HO-HO-HA-HA-HE-HE-HO-HO-HA-HA-HE-HE-HO-HO-HO Medgangssupporterne i Trondheim kommer til å vende ryggen ganske kjapt. Bratseth kommer til å oppleve hvordan det var å være Arne Myrdal og Strindheim kommer til å gjenoppstå. Digg. Hvis det ikke er seeding, håper jeg naturlig vis på Hønefoss eller Ham-Kam. Hadde vært kult å fått revansje mot Enga også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Hvem som får hjemme/borte i semien trekkes. Glemmer alltid det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Fra stabak.no STABÆK - VIF i kvarten. http://stabak.no/content/view/1315/2/ trekningen er kl 1300 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 1. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2005 (endret) Fra stabak.noSTABÆK - VIF i kvarten. http://stabak.no/content/view/1315/2/ trekningen er kl 1300 40007[/snapback] Dem har humor på kontoret! Endret 1. Juli 2005 av Blaatter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Jeg driter i hvem vi møter i kvarten, så lenge vi kan hevne søpple-enga på Ullevål i finalen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 noen som vet om blaa har åpent og viser trekningen eller om den bare går på webtv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Går den på web-tv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 jeg finner det ikke, men det er rart at den ikke blir sent har sett igjennom alle kanaler... får følge med på budstikka eller teksttv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Går den på web-tv? 40022[/snapback] Tror ikke den gjør det. Ikke på de store kanalene i hvertfall. Dessuten må man ha internett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
therese 0 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 ring slum han vet om dem viser trekningen på blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 1. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2005 (endret) Går den på web-tv? 40022[/snapback] Tror ikke den gjør det. Ikke på de store kanalene i hvertfall. Dessuten må man ha internett. 40025[/snapback] Man må som regel ha internett for å se web-tv... Den ligger ikke ute på direkte-oversikten til tv2's web-tv, og fotballforbundet har heller ingen nærmere informasjon på sine sider. Det funka jo bra med trekning på web-tv sist, så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke gjør det denne gangen også. edit: tv2-webTV sender fra Røkke-dommen klokka 13.00, så det er nok grunnen til at vi ikke får se live trekning. Merkelig prioritering! Endret 1. Juli 2005 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Live oppdatering på Nettavisen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 ikke enga eller odd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Spennende ass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 pokker - LSK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 1. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2005 (endret) Lillestrøm i kvarten. Umiddelbare reaksjoner hos kanarifansen. Endret 1. Juli 2005 av Pedagogen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2005 (endret) LSK - Faen! Ja, ja, da får vi bryna oss skikkelig. Vinner vi den, vinner vi Cupen! Endret 1. Juli 2005 av Freak Magnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Sååååååå nærme å få Hønefoss.... Drit ass, men nå skal Kanaripippippene få undervurdere oss og gå på trynet ut av cupen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Ja,ja Lillestrøm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein Hoff 0 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 LSK - Faen! 40040[/snapback] LILLESTRØM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 PIKK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå