Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Molde borte i Kvarten vil sikre oss hjemme kamp i semin hvis vi vinner. I tillegg har jo Molde tøffe tider. Det har Odd også, men Stabæks statistikk mot Odd er ganske trist. Vi har aldri vunnet i skien og vi må forvente bortekam, da Stabæk har vært usedvanlig heldig med reisestreknig hittil i år. Forøvrig har vi siste tre sesongene, hvertfall, røket ut av køppen i hjemmekamp. Går derfor for bortekamp i kvarten. Ham-Kam vil jeg ikke under noen omstendigheter møte. VIF på Ullevaal kan bli tøft, men ikke umulig. Opplagte drømmemotstander for alle som er igjen nå er jo Hønefoss. Utrolig gøy at de sendte bartegutta uta av morroa, men etter at de har slått ut to tippeligalag kan vi for bli det neste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper på RBK borte....

.... vent litt.....

HA-HA-HE-HE-HO-HO-HA-HA-HE-HE-HO-HO-HA-HA-HE-HE-HO-HO-HA-HA-HE-HE-HO-HO-HA-HA-HE-HE-HO-HO-HA-HA-HE-HE-HO-HO-HA-HA-HE-HE-HO-HO-HA-HA-HE-HE-HO-HO-HA-HA-HE-HE-HO-HO-HO

Medgangssupporterne i Trondheim kommer til å vende ryggen ganske kjapt. Bratseth kommer til å oppleve hvordan det var å være Arne Myrdal og Strindheim kommer til å gjenoppstå. Digg.

Hvis det ikke er seeding, håper jeg naturlig vis på Hønefoss eller Ham-Kam. Hadde vært kult å fått revansje mot Enga også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går den på web-tv?

40022[/snapback]

Tror ikke den gjør det. Ikke på de store kanalene i hvertfall. Dessuten må man ha internett.

40025[/snapback]

Man må som regel ha internett for å se web-tv... :P

Den ligger ikke ute på direkte-oversikten til tv2's web-tv, og fotballforbundet har heller ingen nærmere informasjon på sine sider. Det funka jo bra med trekning på web-tv sist, så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke gjør det denne gangen også.

edit: tv2-webTV sender fra Røkke-dommen klokka 13.00, så det er nok grunnen til at vi ikke får se live trekning. Merkelig prioritering! ;)

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Trekning I Nm
  • Opprett ny...