Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hepp,

Tja etter å ha kommet over den første skuffelsen så begynner jeg virkelig å glede meg til denne kampen... LSK er alltid en litt spesiell motstander for meg, og Åråsen er et førsteklasses anlegg.

Alt presset i denne kampen ligger på LSK. De kommer sikkert til å ha et voldsomt fokus på å ta Nanne ut av kampen. Det betyr mer rom for de andre spillerne våre. Dessuten er de rimlig fort gjort å undervurdere oss. Ser på KFL forumet at man allerdede har begynnt å snakke om semifinale. Det er helt greit! Stabæk er et lag LSK "skal" slå. Om de faktisk klarer det er noe helt annet.

Selv holder jeg LSK for å være Norges beste fotballag for øyeblikket og spillestilen deres har endret seg ganske mye fra i fjor. Men er det en ting som kjennetegner tippeligaen i år så er det mange på stabilitet. Det er lenge frem til 20/8 og meget kan skje på den tiden.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med Markus SUPER Karlsson på plass kan LSK glemme å score på dødballer.. Det er jo det eneste de gjør!!

Skal vi til finalen må vi slå hvem som helst! Den første virkelige testen kommer nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I august er LSK i elendig form og i full fart mot nedrykkstreken, mens vi topper 1.div og har henta inn norges beste stopper, Karlsson, og den nye Pele.

Evt. leder LSK serien og vi ligger a poeng med Bryne, med Sandefjord hakk i hel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff dette blir et stort problem. Vi er jo bare et førstedivisjonslag... Lillestrøm spiller i TL.

Vi kom til kvarten etter å ha slått ut FFK, men LSK har jo nettopp møtt de også, så de vet godt at det laget ikke er noen målestokk. Vi har Nannskog og Jansson, som er gode i Adecco-ligaen, men igjen, det er ETT nivå under TL, så vi kommer ikke til semifinalen. Det er det ikke noe tvil om.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi blar litt i historien er det en ting som går igjen. Når vi har kommet langt og møter en motstander vi har taket på, TAPER VI. Nå har vi en kamp hvor vi ikke er favoritt.....Noen som bl.a. husker hjemmekampen mot Odd?

I utgangspunktet var dette en rævva trekning, men dette kan vi klare. Vi har et lag som står mye bedre mot Lillestrøm nå enn i 2004.

-Jesper er 1000 ganger bedre enn Martin på midtbanekrig

-I.A. gjør ikke blemmene til Muri

-Daniel putter, vi hadde INGEN spisser som gjorde det i 2004

-Bjørnar er bedre og mye raskere enn Holter (det vil komme godt med)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Trekning I Nm
  • Opprett ny...