Gå til innhold

Hater stabæk-supportere KIL?  

52 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Hei

Var innom siden deres for å lese deres synspunkter fra kampen mot Kongsvinger, og fikk meg en aldri så liten overraskelse.

Alt som ble skrevet og sagt og Kongsvinger virket så utrolig negativt ladet.. Har alltid (av en eller annen grunn) trodd at supporterforholdet mellom kil og stabæk ikke var så aller verst, men dette stemte altså ikke. Ikke det at jeg tar meg så fryktelig nær av dette men ble bare litt overrasket..

Har liksom aldri hatt noen grunn til å misslike stabæk, men dere har tydeligvis et eller annet i mot oss. Så bare for nysgjerrighetens skyld.. Er det noe spesielt eller er det bare et generelt hat dere har mot alle andre lag?

Hilsen Kil-supporter..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan har vi yttrett hat mot KIL-supporterne?? :S

38131[/snapback]

Nei mulig jeg tolker dette feil, men var mye negativ fokusering i de 3 artiklene jeg leste om kil, da tenker jeg på den om protesten, den om birkeland og den om kampen hvor det blandt annet avsluttes med denne kommentaren: "Vi håper det er veldig mange år til neste gang vi skal til Gjemselund."

Spør mest for nysgjerrighetens skyld, og på grunn av det faktum at klokka er 03.51 og jeg enda ikke har lagt meg. Er ikke mye annet å finne på i kongsvinger når klokka nærmer seg 4 natt til en torsdag serru! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan har vi yttrett hat mot KIL-supporterne?? :S

38131[/snapback]

Nei mulig jeg tolker dette feil, men var mye negativ fokusering i de 3 artiklene jeg leste om kil, da tenker jeg på den om protesten, den om birkeland og den om kampen hvor det blandt annet avsluttes med denne kommentaren: "Vi håper det er veldig mange år til neste gang vi skal til Gjemselund."

Spør mest for nysgjerrighetens skyld, og på grunn av det faktum at klokka er 03.51 og jeg enda ikke har lagt meg. Er ikke mye annet å finne på i kongsvinger når klokka nærmer seg 4 natt til en torsdag serru! :)

38132[/snapback]

Jeg har aldri hatt noe annet enn et godt forhold til KIL-supporterne. Synes de er hyggelig. Men KIL som klubb har jeg aldri helt klart å få taket på. på 90' tallet syntes jeg de spilte verdens mest bedritne fotball. Det er heldigvis mye bedre nå. Når det gjelder cup-protesten, så er det slikt man må regne med. Den var patetsik og den fortjener KIL pepper for. Men det betyr jo ikke at man har noe mot supporterne, det er jo ikke de som har protestert

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er KIL?

38143[/snapback]

Historieløse supportere i Bærum?....eller rett og slett bare sylferske?

Kongsvinger IL, laget dere har møtt 12 ganger i obligatorisk kamp de siste 10 årene....Hvor dere var før den tid må gudene vite!!

I tillegg skal det sies at dere har rimelig gode resultater å vise til fra disse kampene, 6 seiere, 5 uavgjort og 1 tap......så KIL burde være en klubb du husker med glede!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er KIL?

38143[/snapback]

Historieløse supportere i Bærum?....eller rett og slett bare sylferske?

Kongsvinger IL, laget dere har møtt 12 ganger i obligatorisk kamp de siste 10 årene....Hvor dere var før den tid må gudene vite!!

I tillegg skal det sies at dere har rimelig gode resultater å vise til fra disse kampene, 6 seiere, 5 uavgjort og 1 tap......så KIL burde være en klubb du husker med glede!!

38159[/snapback]

No shit...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvem kan vel glemme Kuvicek-saken fra 1996.

38136[/snapback]

Ahem..... host hark.....

Jeg.

Forøvrig har jeg ingenting imot KIL. De har riktignok stilt som motstander i den kanskje mest bedritne kampen jeg har sett Stabæk i noensinne (heldigvis var jeg ikke der mot LSK den gangen.......). Pissregn, 0-0 og ikke en eneste jævla målsjanse. Det var faktisk så uforståelig kjedelig og kjipt at å kunne bygge opp sinne eller fortvilelse over et tap kjennes bedre. (Ok, jeg vet jeg tøyer strikken nå......) Men - det har ikke fått meg til å bygge opp noen slags form for "hat" ovefor KIL. Det er mange andre klubber som kommer høyere på min mislike-liste. Jeg håper også det er lenge til neste gang vi skal til Gjemselunden, men det er fordi jeg tror Stabæk rykker opp og at KIL ikke gjør det på en stund.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har riktignok stilt som motstander i den kanskje mest bedritne kampen jeg har sett Stabæk i noensinne (heldigvis var jeg ikke der mot LSK den gangen.......). Pissregn, 0-0 og ikke en eneste jævla målsjanse. Det var faktisk så uforståelig kjedelig og kjipt at å kunne bygge opp sinne eller fortvilelse over et tap kjennes bedre.

38220[/snapback]

Spennende kamp I og Spennende kamp II

Den siste var nok den aller verste!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da det nå er oppklært at stabæk supportere faktisk er ganske glad i kil, tross alt så vil jeg benytte anledningen til å ønske dere lykke til i kampen om opprykk.. vi ses på nadderud til høsten.. Da møter dere et kil-lag på vei oppover, forhåpentligvis annført av kaptein Harald Stormoen, som har vært ute med skade til nå..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da det nå er oppklært at stabæk supportere faktisk er ganske glad i kil, tross alt så vil jeg benytte anledningen til å ønske dere lykke til i kampen om opprykk.. vi ses på nadderud til høsten.. Da møter dere et kil-lag på vei oppover, forhåpentligvis annført av kaptein Harald Stormoen, som har vært ute med skade til nå..

38240[/snapback]

Forøvrig lette jeg etter supporter siden deres på google her om dagen, men fant ingen ting...

derimot...

Did you mean: kill supporter 
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre!

By the way, supportersidene til kil er ganske ferske og finnes på kilsk.com

Forumet der brukes ikke akkurat hyppig om dagen ettersom siden er ganske fersk. Så om dere vil delta i diskusjoner med kil-supportere kan dere prøve følgende adresse: kil.no/debatt

Vi snakkes...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kongsvingerhat?
  • Opprett ny...