Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke det samme for oss?

Tror en avtale som gjør tippeligafotball tilgjengelig for alle vil føre til flere tilskuere på kampene gjennom økt interesse. Det vil jo komme alle, inkludert Stabæk til gode..

Gøy med flere tilskuere på Nadderud/ Fornebu

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle pengene går til Rosenborg..

38463[/snapback]

Feil. Den delen som er knyttet til Seriefotball går i det alt vesentligste til klubbene tilsluttet NTF (Tippeligaen og Adeccoligaen). TL får så 80% og Serie-A 20%. Så er det en ny fordelingsnøkkel mellom klubbene. Hva den er vet jeg ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke det samme for oss?

Tror en avtale som gjør tippeligafotball tilgjengelig for alle vil føre til flere tilskuere på kampene gjennom økt interesse. Det vil jo komme alle, inkludert Stabæk til gode..

Gøy med flere tilskuere på Nadderud/ Fornebu

38466[/snapback]

Jeg trodde det nærmest var omvendt - at Tippeligafotball tilgjengelig hos en gratis almennkringkaster fører til færre folk på kampene. I Sverige har de vel gode erfaringer med å dytte alt på betalkanaler, kutte ut tåpelige bildeløse 'Fotball X-tra' og heller kjøre et skikkelig langt og dyptpløyende 'Fotbollskveld' (ellerhvadetnåheter...), typisk på mandag kveld. Dermed må folk ut på tribunene hvis de skal se kamp. Sånn det skal være!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde håpa på at NRK og TV3 skulle vinne budrunden denne gangen.. Er så drittlei Mini og Erik Foss og Ivar Hoff og resten av sirkuset. Landskamper og VM uten Scheie blir stuslig. Men, men.. når alt kommer til stykket driter jeg vel egentlig i det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde håpa på at NRK og TV3 skulle vinne budrunden denne gangen.. Er så drittlei Mini og Erik Foss og Ivar Hoff og resten av sirkuset. Landskamper og VM uten Scheie blir stuslig. Men, men.. når alt kommer til stykket driter jeg vel egentlig i det.

38473[/snapback]

Foretrekker også NRK og Scheie fremfor Hoff, Mini, Lersveen etc..

Kan ikke Scheie kommentere på Radioen så kan vi ta av lyden på Tv2??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

38473[/snapback]

Hadde vært digg om alle kamper gikk på betal-tv mens NRK fikk vise høydepunkter kl 23.00 på kveldinga. Men nå går det jo an å håpe at dette blir så dyrt for TV2 at de må gi alle sine ansatte i sporten sparken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får med andre ord se mye til Hoff og Lersveen de neste årene.

http://www.dagbladet.no/sport/2005/06/17/434989.html

38460[/snapback]

Forferdelig bilde vi blir møtt med på den siden...

38476[/snapback]

Ingen anelse hvem de gutta er

38479[/snapback]

Drar såvidt kjensel på han ene. Lurer på om han var klovn på sirkus?

38482[/snapback]

Ser mer ut som et ungdomsbilde av Meatloaf

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får med andre ord se mye til Hoff og Lersveen de neste årene.

http://www.dagbladet.no/sport/2005/06/17/434989.html

38460[/snapback]

Forferdelig bilde vi blir møtt med på den siden...

38476[/snapback]

Ingen anelse hvem de gutta er

38479[/snapback]

Drar såvidt kjensel på han ene. Lurer på om han var klovn på sirkus?

38482[/snapback]

Ser mer ut som et ungdomsbilde av Meatloaf

38484[/snapback]

Alle kan se at det bildet de bruker i Dagbladet er manipulert. Jeg kom tilfeldigvis over orginalbildet:

klownz1.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tv2 Kjøper Tv-rettighetene
  • Opprett ny...