arni 9 529 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Tonje, lurer på om de ikke nevnte at Finstad og Markus K. gikk i null? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Ja på lønn, men ikke kjøp salg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Jeg har forbannet Thomas mange ganger, til og med ønsket han dit peppern gror ved et par anledninger. Men fra i dag vil jeg alltid huske han som Kong Thomas av Stabæk. Takk for alle målene og mange fantastiske øyeblikk, Thomas! Flere enn meg som fikk klump i halsen og en liten skvett i øyekroken etter matchen i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 24. Juni 2005 Del Skrevet 24. Juni 2005 Flere enn meg som fikk klump i halsen og en liten skvett i øyekroken etter matchen i dag? 39320[/snapback] Ja, Thomas Finstad fikk det i hvert fall. Ikke ofte man ser at en spiller er rørt til tårer etter siste kampen. De fleste forlater klubbene fortere enn rotter forlater synkende skip. Lykke til, Thomas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Siste hilsen fra Thomas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Fine ord! Synd, men uungåelig. Ingen blir bedre av å sitte på benken eller mistrives i formasjonen. Thomas er iallefall et løft for Strømsgodset hva angrep angår, for der var det VIRKELIG slett standard. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 Lite nytt fra de andre lagene: Thomas Finstad debuterte for Godset i dag, og selv om han ikke scoret var det tydelig at vi nå har fått oss en spiss. Han var nære ved å score i sin første kamp på Marienlyst, men lykkes ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vincent Kompany 3 0 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 Da ser det ut til at Thomas drar til Godset. 38701[/snapback] Da trenger vi en ny spiss. 38703[/snapback] Trenger vel ingen ny spiss. Alex Kristensen er jo i klubben Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 Da ser det ut til at Thomas drar til Godset. 38701[/snapback] Da trenger vi en ny spiss. 38703[/snapback] Trenger vel ingen ny spiss. Alex Kristensen er jo i klubben 40211[/snapback] Ja, han kan godt bli tatt opp i A lags stallen for min del. selvom han er ung(født i 88), har han masse kvaliteter og vil bli veldig god hvis han får bra matching. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 Etter det jeg "forstår" kommer de til å hente Trond Haugstad opp i A-stallen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 4. Juli 2005 Del Skrevet 4. Juli 2005 Lykke til Thomas! Det var alltid like gøy hver gang du hevet armen med fingeren i været når du scoret! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 4. Juli 2005 Del Skrevet 4. Juli 2005 Etter det jeg "forstår" kommer de til å hente Trond Haugstad opp i A-stallen 40216[/snapback] Og godt er det! Trond er GUD!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå