Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp,

Fra kampreferatet på skeid.no

Det jeg savnet mest i dag var duellspillet, Skeid er alt for snille i duellene. Det skal gjøre vondt å vinne ballen tilbake. Her må det gjøres noe med innstillingen til neste kamp.

HALLO????

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hepp,

Fra kampreferatet på skeid.no

Det jeg savnet mest i dag var duellspillet, Skeid er alt for snille i duellene. Det skal gjøre vondt å vinne ballen tilbake. Her må det gjøres noe med innstillingen til neste kamp.

HALLO????

@ringo

38832[/snapback]

Inge Madsen må ha drekki mye på Onkel Blaa igår. Makan til fylleræll og fantasi har jeg sett lite til.

Noen som leste spillerportrettet i match programmet i går - Morten M. som skriver eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter min mening de 3 mest positive overraskelsene så langt denne sesongen.

1 .Daniel Nannskog - Do I need to say more. Hadde vagt hørte navnet hans i media før han kom til klubben...

2. Bjørnar Holmvik - har gjort beslag på venstrebacken og har potensialet til å bli den beste vestrebacken vi har hatt i klubben.

3. Branimir Poljac - har blitt et lite mareritt for div backer i år. Fortsetter han den positive utviklingen, er det ikke lenge til vi sier "Hvem f... er Chippen".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lyst og kommentere det fjerde målet til Stabæk som kom på straffe. Jeg blir helt sikkert beskyld for å være partisk Skeidsupporter. (Kan en vente noe annet på denne siden??? Hele tatt tro noe annet er for meg helt meningsløst)

For meg så det ut til at Joar Harøy bare gikk i ryggen på Stabækspilleren, en veldig billig straffe for å si det mildt.

Hahaha. Ikke nok med at vi før den tid skulle hatt to staffer, men den dytte som ga oss 4-0 var jo faen meg med strake armer rett i ryggen på angrepsspilleren.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lyst og kommentere det fjerde målet til Stabæk som kom på straffe. Jeg blir helt sikkert beskyld for å være partisk Skeidsupporter. (Kan en vente noe annet på denne siden??? Hele tatt tro noe annet er for meg helt meningsløst)

For meg så det ut til at Joar Harøy bare gikk i ryggen på Stabækspilleren, en veldig billig straffe for å si det mildt.

Hahaha. Ikke nok med at vi før den tid skulle hatt to staffer, men den dytte som ga oss 4-0 var jo faen meg med strake armer rett i ryggen på angrepsspilleren.

38835[/snapback]

Straffen til Eirik var det klasse over!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig kamp. Jeg synes i grunn vi punkterte kampen på 4-0. Hadde jeg vært motgangssupporter, ville jeg nok reist meg og gått etter 4-0.

Slår vi MK, er vi på toppen igjen. Og da er det også skikkelig, skikkelig langt ned til 4. plassen. Tror dette går veien mot eliteserien gutter (og jenter). Nå vet jeg ikke helt hvordan det går der oppe i vår øverste serie. Men jeg håper de er i ferd med å rydde plass til gutta våre. For vi er på vei!

Klart til avgang. Ta plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter min mening de 3 mest positive overraskelsene så langt denne sesongen.

1 .Daniel Nannskog - Do I need to say more. Hadde vagt hørte navnet hans i media før han kom til klubben...

2. Bjørnar Holmvik - har gjort beslag på venstrebacken og har potensialet til å bli den beste vestrebacken vi har hatt i klubben.

3. Branimir Poljac - har blitt et lite mareritt for div backer i år. Fortsetter han den positive utviklingen, er det ikke lenge til vi sier "Hvem f... er Chippen".

38834[/snapback]

"Come backet" til Veigar kan jo nevnes i forbifarten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke vi skal legge for mye i denne kampen - Skeid gikk ut i hundre og holdt i 7 minutter. Ellers var de uhygglieg svake. Derfor synes jeg vi burde avgjort mye tidligere. Daniel viser klasse som vanlig og Henning gjør en kanonbra kamp på midten. Mye mer synlig enn han har vært tidliger, selv om en del upresise avleveringer bør lukes bort når motstanderen er bedre. Bjørnar er suveren på venstre og Chrisu gjorde en flott match. Men hvor er alle de kanonharde bananinnleggene vi hørte så mye om før sesongen? I går var det stort sett poleballer mot stillestående spisser og alle de ballene ble fanget opp av lyktestolpene til Skeid. Joar Harøy vant jo alt i lufta foran mål?! Eller synes jeg Tom spilte en svak kamp. Jobber og sliter som alltid, men ufattelig upresis og ikke venn med ballen. Men det kommer kanskje med mer matchtrening? Alt i alt en grei kamp av Stabæk, men ingen syretest for hvor gode vi er. Til det var Skeid alt for dårlige.

Synes jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sa sa sa

Bra bra bra

Skeid Skeid Skeid

38893[/snapback]

Tromsø har forrsten en artig liten variant av dette heiaropet, som setter denne Skeidvarianten fullstendig i skyggen.

Sa, sa, sa

Bra, bra, bra

TIL, TIL, TIL

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel..

Sa sa sa

Bra bra bra

Skeid Skeid Skeid

?

38893[/snapback]

Tenkte mer på den gode gamle

Alt ting er så trist og leit

går på kamp og støtter Skeid

Under broen, sniffer lim

Ha'kke råd til heroin

Og 2. verset husker jeg ikke helt, annet enn at det var stengt på Blå Kors i natt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel..

Sa sa sa

Bra bra bra

Skeid Skeid Skeid

?

38893[/snapback]

Under broen, sniffer lim

Ha'kke råd til heroin

Og 2. verset husker jeg ikke helt, annet enn at det var stengt på Blå Kors i natt.

38899[/snapback]

Var det ikke noe sånt:

Å hvor skal vi bo i natt

??????? (her fikk jeg ikke helt med meg teksen...)

Alt har Stabæk feiet bort

Det var veldig dåårliiig gjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel..

Sa sa sa

Bra bra bra

Skeid Skeid Skeid

?

38893[/snapback]

Under broen, sniffer lim

Ha'kke råd til heroin

38899[/snapback]

Var det ikke noe sånt:

Å hvor skal vi bo i natt

38904[/snapback]

Det er nettopp der det kommer inn "Blå Kors er jo fullt besatt"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel..

Sa sa sa

Bra bra bra

Skeid Skeid Skeid

?

38893[/snapback]

Under broen, sniffer lim

Ha'kke råd til heroin

38899[/snapback]

Var det ikke noe sånt:

Å hvor skal vi bo i natt

38904[/snapback]

Det er nettopp der det kommer inn "Blå Kors er jo fullt besatt"

38907[/snapback]

Riktig, skjønte jo at det var noe med Blå Kors, så da har vi det jo på plass. Så¨da har vi det klart til bortekampen.

Under broen, sniffer lim

Ha'kke råd til heroin

Å hvor skal vi bo i natt

Blå Kors er jo fullt besatt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Under broen, sniffer lim

Ha'kke råd til heroin

Går på trygd er vel mer riktig.

38930[/snapback]

Det er ikke bare mer riktig. Det er helt riktig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går på trygd er vel mer riktig.

38930[/snapback]

Det er ikke bare mer riktig. Det er helt riktig!

38935[/snapback]

Men nå er vel alt klart til bortekampen 9. oktober

går på trygd og støtter Skeid

Under broen, sniffer lim

Ha'kke råd til heroin

Å hvor skal vi bo i natt

Blå Kors er jo fullt besatt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Skeid
  • Opprett ny...