Gå til innhold

Anbefalte innlegg

3 påmeldte..

Det er også mulig å melde seg på i kveld..

Se etter en fyr med Finsinho på ryggen

38730[/snapback]

Melder du også overgang til Strømsgodset?

38732[/snapback]

Ha!! Dream On!

Drakta må vel pensjoneres og innrammes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper banemannskapet er seg ansvaret bevisst ved å vaske setene grundig så det ikke setter seg måkeprupp i Armanidressene og SF må ta renseri regninga.Det har nok aldri vært noe tema at Steen Jensen og Rikssynser Loe skal oppholde seg på en bortesupporter tribune.

Bra kommentar.. haha..

Joffen..

Melder på meg selv og reidar nordby. Har fagprøve nå så jeg rekker ikke ringe. OK?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den debatten på Sandefjord supporternes side er jo velkjent fra Nadderud også. Dårlig borteplasser for supportere, mange setter seg på tribunen, og dere er det ingen som viser dem bort. Dette er en uting i Norsk fotball generellt og skjer så vidt jeg kan se overalt. Det er kun Stående og syngende supportere som blir henvist til et eget felt. Alle andre får sette seg der de vil, men blir henvist til å sitte. VI husker jo kampen der LSK supporterne kjøpte opp Hovis plasser, men fikk bot for å ha stått.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en uting i Norsk fotball generellt og skjer så vidt jeg kan se overalt.

38902[/snapback]

Nja, vet ikke om jeg er helt enig.

Det er stor forskjell på de som hopper og skriker, synger og whatever, og de som roper litt her og der. Jeg har flere ganger dratt på kamp med venner som holder med det andre laget. Kjipt om man da ikke skal kunne se kampen sammen, men blir tvangsflyttet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den debatten på Sandefjord supporternes side er jo velkjent fra Nadderud også. Dårlig borteplasser for supportere, mange setter seg på tribunen, og dere er det ingen som viser dem bort. Dette er en uting i Norsk fotball generellt og skjer så vidt jeg kan se overalt. Det er kun Stående og syngende supportere som blir henvist til et eget felt. Alle andre får sette seg der de vil, men blir henvist til å sitte. VI husker jo kampen der LSK supporterne kjøpte opp Hovis plasser, men fikk bot for å ha stått.

38902[/snapback]

Nå tilbyr vi jo noen, ikke VELDIG mange - men noen, gode plasser på andre siden til bortelaget. Har ennå ikke sett noen klubber i Adecco-ligaen ha behov for svingen i tilegg....

Ellers er det jo kult når man kon rope fra side til side "kom igjen Stabæk" - som vi gjorde i Tønsberg! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planene er klare for å min første bortetur på en stadion som ligger lenger unna enn én time fra Nadderud, hvis man ser bort fra Fosshaugane da, men den teller jo ikke. (Det er faen meg på tide, vil sikkert enkelte hevde, og med rette....)

Men jeg kan jo ikke overdrive, så jeg tenkte å komme meg dit selv, fordi jeg er i området. (hvis ikke bussen plukker meg opp i Risør da???)

Men når kommer folket til Corner? Tenkte å få med meg litt stemning før kampen.

Begynner det å komme inn noen påmeldinger, eller.??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reisetid til Sandefjord blir 2-2,5 timer så det betyr ankomst sandefjord 16, 1630 tenker jeg

39265[/snapback]

...og du som sier du ikke er så god på tall....!! Det tror jeg ikke noe på.....

Jeg innser jo at det egentlig var unødvendig å spørre om dette, for jeg hadde vel tenkt meg fram til akkurat det ankomsttidspunktet, men takk uansett..!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reisetid til Sandefjord blir 2-2,5 timer så det betyr ankomst sandefjord 16, 1630 tenker jeg

39265[/snapback]

Fra Bekkestua???

Da legger du iallefall inn godt med pauser....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør det nok. Naf sier 1 t og 50 min. Så muligens går det på 2 timer hvis vi kjører litt fortere enn NAF og bare har et 10 min stopp.

39272[/snapback]

Mener det er 11 mil. På en søndag, bør vi ikke bruke mer enn 1 time og 30 min pluss pause.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Neste Tur - Sandefjord
  • Opprett ny...