Albert 921 Del Skrevet 8. Mai 2007 Del Skrevet 8. Mai 2007 Men vi trenger ikke flere enn 4600 blaa sjeler mot Sandefjord for å ligge likt med skjemaet fra ifjor. Da var 4520 i minste laget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 8. Mai 2007 Del Skrevet 8. Mai 2007 Ja, 4520 var i minste laget, for å holde snittet. Snittet ligger nå på -25 i forhold til i fjor mot samme motstandere. I forhold til de 3 første hjemmekampene i fjor - uavhengig av motstander - ligger vi 600 foran skjema. Det dårlige været på søndag må ta deler av skylden for det litt labre oppmøtet. Mulig vi kan skylde på det også i forhold til det dårlige spillet og den litt slappe innsatsen på tribunen. Skjerping må til til neste kamp, på alle plan. Allikevel, mot Sandefjord i fjor (på åpningskampen), kom det 4510 tilskuere, så det var, isolert sett, marginalt bedre enn dette. Det magiske tallet for å holde snittet etter neste kamp er 4320. Det bør vel være mulig. 16. mai., vakkert vårvær og god stemning. For å opprettholde snittet på +600 etter de 4 første kampene, må det komme 4850. Nok en gang, vi er avhengig av et godt resultat mot FFK, og oppholdsvær, for å ha sjansen til å nå dette resultatet, er jeg redd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 14. Mai 2007 Del Skrevet 14. Mai 2007 Det magiske tallet for å holde snittet etter neste kamp er 4320. Det bør vel være mulig. 16. mai., vakkert vårvær og god stemning. For å opprettholde snittet på +600 etter de 4 første kampene, må det komme 4850. Nok en gang, vi er avhengig av et godt resultat mot FFK, og oppholdsvær, for å ha sjansen til å nå dette resultatet, er jeg redd. Resultat mot FFK: Fantastisk ! ! ! Værmelding: 11°C - Lett bris Russ kommer gratis inn i svingen! Konklusjon: Minimum 5000 på tribunen, som resulterer i et positivt snitt. Tidligere 16. mai kamper: 1996 - Kongsvinger - 5-0 - 3239 tilskuere 1999 - Bodø/Glimt - 3-2 - 4036 tilskuere 2001 - Lillestrøm - 3-2 - 3940 tilskuere 2003 - Lyn - 1-3 - 4516 tilskuere Ny tilskuerrekord for 16. mai kamper står for fall. Alle mann (og kvinner) til Nadderud! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 15. Mai 2007 Del Skrevet 15. Mai 2007 Fra nettavisen: Stabæk - Odd Grenland: - Regner med 5.500 tilskuere. Kapasiteten på Nadderud er 6.200 tilskuere. Det vil i så fall resultere i at vi ligger nærmere 300 over snittet fra i fjor. Går mot ny tilskuerrekord Men til de som ikke har billett. Det er ikke fullt før det renner over. HUSK: Det er alltid mulig å komme inn i svingen på kampdagen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 15. Mai 2007 Del Skrevet 15. Mai 2007 Fra nettavisen: Stabæk - Odd Grenland: - Regner med 5.500 tilskuere. Kapasiteten på Nadderud er 6.200 tilskuere. Det vil i så fall resultere i at vi ligger nærmere 300 over snittet fra i fjor. Går mot ny tilskuerrekord Men til de som ikke har billett. Det er ikke fullt før det renner over. HUSK: Det er alltid mulig å komme inn i svingen på kampdagen! Og på ståfeltet vårt, for de av våre medlemmer som ikke har sesongkort? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. Mai 2007 Del Skrevet 15. Mai 2007 Fra nettavisen: Stabæk - Odd Grenland: - Regner med 5.500 tilskuere. Kapasiteten på Nadderud er 6.200 tilskuere. Det vil i så fall resultere i at vi ligger nærmere 300 over snittet fra i fjor. Går mot ny tilskuerrekord Men til de som ikke har billett. Det er ikke fullt før det renner over. HUSK: Det er alltid mulig å komme inn i svingen på kampdagen! Og på ståfeltet vårt, for de av våre medlemmer som ikke har sesongkort? Viser medlemskort i porten og betaler 130 kr der. Bør være tidlig ute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 15. Mai 2007 Del Skrevet 15. Mai 2007 Jeg tror vi blir mange! Mitt tips er 6225! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 15. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 15. Mai 2007 (endret) Mitt tips er 6024, siden jeg kanskje ikke kommer Edit: Skal nemlig spille fotballkamp en knapp halvtime fra Nadderud Stadion kl.8, med oppmøte 15-20 min. før!!! Endret 15. Mai 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 16. Mai 2007 Del Skrevet 16. Mai 2007 Jeg tipper 4950. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. Mai 2007 Del Skrevet 16. Mai 2007 Holder været seg som nå tipper jeg på 5837. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 16. Mai 2007 Del Skrevet 16. Mai 2007 4703 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 16. Mai 2007 Del Skrevet 16. Mai 2007 Skråsikker på 5978 tilskuere i dag, og så vinner vi 4-1! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. Mai 2007 Del Skrevet 16. Mai 2007 5923 tilskuere, smekkfullt på ståfeltet, Somen og Alan leker med Odd, Nanne og Veigar er i toppform.. Solen steker og vi vinner 4-0. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 16. Mai 2007 Del Skrevet 16. Mai 2007 Jeg tipper 4950. Jeg kommer ikke. Da blir vi 4949. Men så har jo jeg sesongkort. Så da er vi like langt 4950. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 16. Mai 2007 Del Skrevet 16. Mai 2007 Tipper 5273 tilskuere i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 16. Mai 2007 Del Skrevet 16. Mai 2007 Blir nok 4782 i dag ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 16. Mai 2007 Del Skrevet 16. Mai 2007 Bingo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 16. Mai 2007 Del Skrevet 16. Mai 2007 over 6' Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 16. Mai 2007 Del Skrevet 16. Mai 2007 over 6' Noen høyere? Tror faktisk ikke det blir rekord idag, mange planlegger sikkert langhelg, pga inneklemt fredag. Derimot så kommer det til å rocke fra ståfeltet idag også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 16. Mai 2007 Del Skrevet 16. Mai 2007 Daniel kommenterer dagens tilskuertall: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle130529.ece ...vi har en jobb å gjøre ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 16. Mai 2007 Del Skrevet 16. Mai 2007 Er flaut dette! Stadioner i alle byer i Norge er fyllt opp, mens på Nadderud er det plass til 1000 gårdsdyr. Til og med russen gadd ikke bruke tid på å se fotball i Bærum. Så maks 10-11 russ i svingen. Får håpe det blir bedre på Fornebu, sies vel også at det skal bo 10`000 der, så det må jo være meget aktuelt for barnefamilier å ta med seg unga på kamp å kose seg en søndagskveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 16. Mai 2007 Del Skrevet 16. Mai 2007 Skjønner ikke at folk er så overrasket: 1) Har aldri vært noen 16.mai-tradisjon i Bærum 2) Bærum har en høyere andel folk som velger å reise bort langhelger enn andre steder 3) Kampstart kl 18 på en hverdag er alt for tidlig i Bærum, hvor mange jobber i Oslo og knapt har kommet seg hjem til kampstart. Videre bor de fleste lenger unna stadion enn i byer, noe som stjeler enda mer tid. Forøvrig kunne man nok stappet enda flere gårdsdyr inn på Ullevaal;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 16. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 16. Mai 2007 (endret) Skjønner ikke at folk er så overrasket: 1) Har aldri vært noen 16.mai-tradisjon i Bærum 2) Bærum har en høyere andel folk som velger å reise bort langhelger enn andre steder 3) Kampstart kl 18 på en hverdag er alt for tidlig i Bærum, hvor mange jobber i Oslo og knapt har kommet seg hjem til kampstart. Videre bor de fleste lenger unna stadion enn i byer, noe som stjeler enda mer tid. Forøvrig kunne man nok stappet enda flere gårdsdyr inn på Ullevaal;) Jeg er ikke overrasket, men ei heller spesielt kritisk til hele Bærum. Først og fremst konsentrerer jeg meg om meg selv, og jeg er mest flau på egne vegne da jeg kunne dratt med meg minst tre til i dag hadde jeg bare mast litt til og i tide. Ikke f... om de kommer unna neste gang. Det er ikke bare hytte-, båt-. og golffolk i Bærum. Det er også mer enn nok (blå) sofafolk til å fylle et par stadioner. Jeg kjenner et par, og skal piske dem.....Hvis vi begynner der, så blir det bra til slutt. Endret 16. Mai 2007 av LittleBlueAlien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 16. Mai 2007 Del Skrevet 16. Mai 2007 Lot 3 av 5 familiemedlemer være hjemme i dag siden jeg bare har 2 sesonkort. Trodde det skulle være smekk fullt, stinn brakke osv. Skuffende oppmøte, rå 1. omgang deilig med 3 poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Fortsatt skuffet, men overhodet ikke overrasket. Tror vi skal jobbe lenge for å få en god 16. mai tradisjon i Bærum. Registrerer at ingen klarte å tippe et så lavt tall som 4475. Med dette tallet klarte vi ikke å slå tallet fra kampen mot Lyn i 2003. Det var nok de 41 Lyntilhengerne som kom den gangen, som gjorde utslaget. Men det skal sies. Odd er ikke det beste laget å møte for å sette rekorder. Tradisjonelt så er det ikke det laget som trekker flest halvinteresserte til Nadderud. Hadde vi møtt Lyn den 16. mai, så er jeg sikker på at vår egen publikumsrekord for 16. mai kamper hadde blitt slått. I fjor kom det 4244 mot Odd, så det resulterte i at snittet vårt i forhold til i fjor, mot samme motstandere, ligger på 5311. Dette er +39 i forhold til i fjor. I forhold til de 4 første hjemmekampene i fjor - uavhengig av motstander - ligger vi 510 foran skjema. Hvis man prøver å trekke noe positivt ut av dette, så kan man jo se at mot alle lag, bortsett fra i en kamp, så ligger vi foran skjema. Akkurat som i poengfangsten. Motstand 2007 2006 diff Brann 6262 6117 +145 Rosenborg 5986 6215 -229 Sandefjord 4520 4510 +10 Odd 4475 4244 +231 Neste hjemmekamp, mot Lyn, blir en utfordring (og da tenker jeg ikke på spillet), men kampen for å holde snittet. Det magiske tallet for å holde snittet likt som i fjor, etter neste kamp er 5440. I fjor kom det 5596 tilskuere mot Lyn, og vi må altså nærme oss dette tallet. Hvis ikke så havner vi langt bak skjema. Da er vi nok ikke bare avhengig av de vanlige faktorene, at vi får et godt resultat mot lsk og at det er oppholdsvær. Men vi trenger nok også litt hjelp i form av at Lyn gjør en god kamp mot Tromsø, så de 41 tilskuerne deres kommer i år også. Liker ikke å si det, men det gjelder kun for den neste kampen: Heia liin! (det vil jo også hjelpe oss på tabellen, og vi kan sprette opp 1 eller 2 plasser på tabellen, med seier over lsk vel å merke) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 8. Juni 2007 Del Skrevet 8. Juni 2007 Plukker opp igjen denne, da fotballpausen er over, og det nærmer seg en viktig kamp igjen. Da er vi nok ikke bare avhengig av de vanlige faktorene, at vi får et godt resultat mot lsk og at det er oppholdsvær. Men vi trenger nok også litt hjelp i form av at Lyn gjør en god kamp mot Tromsø, så de 41 tilskuerne deres kommer i år også. Alle faktorene gikk vår vei nå. Selv om jeg ikke vet om Lyn gjorde en så voldsomt god kamp mot Tromsø, men de vant, og det betyr at de ikke er helt nede i sumpa sammen med sine frender fra Oslo. Det trekker alltid et par ekstra medgangssupportere. Været blir vel kanskje i overkant bra til søndag, men det skal da være mulig å avslutte båtturen så man er klar på Nadderud til kl. 17.45. Oppfordringen blir å overbevise så mange som mulig at stedet å være søndag ettermiddag er Nadderud! Det blir sol i hele sommer, men våre naboer i øst kommer på besøk til Nadderud kun en gang i år, og den kampen skal vi vinne, på banen og på tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 12. Juni 2007 Del Skrevet 12. Juni 2007 Det magiske tallet for å holde snittet likt som i fjor, etter neste kamp er 5440. 5504 var 92 færre enn mot Lyn i fjor, men vi ligger fortsatt på +13 i forhold til i fjor, mot samme motstandere. De to neste hjemmekampene gir oss en gylden mulighet til å legge et godt grunnlag for å slå publikumsrekorden. Vi snakker nemlig om de to kampene som var dårligst besøkt i fjor, Viking (4235) og HamKam (3938). (bytter i år kamma ut med Godset). Noe som gir grunnlag for et mye bedre besøk. For øvrig kan de angre seg fortsatt, de som ikke kom mot kamma, da det var Stabæks første hjemmeseier i fjor (16. juli), og hele laget spilte en fantastisk fotballkamp. Men over til kampen mot Viking, onsdag 20. juni. Vi snakker her om en skikkelig toppkamp. Uavhengig av hvordan det går i Ålesund. Det betyr at folket bør kjenne sin besøkelsestid, og komme seg på kamp. Det blir også et hyggelig gjensyn med vår tyske venn. Bare så synd oppmøte er satt til 18.45. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Noen som vet hvor jeg finner all "tilskuertall" statestikk? Også for andre klubber... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 --> QUOTE(d*u*b @ 13. Jun 2007, 15:11) 107137[/snapback] Noen som vet hvor jeg finner all "tilskuertall" statestikk? Også for andre klubber... Her bl.a. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Her bl.a. nææh... Disse sidene er mangelfulle, og viser heller ikke 96-sesongen, ei heller 1. div. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå