Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hentet akkurat en venn sitt sesongkort, og det stod en liten gul post-it lapp på disken: " Hvis du kjøper billett på $$ feltet og ikke ønsker å stå,venligst plaser deg lengst mot midten av banen"

Dette er et mer eller mindre ordrett sitat. Hva skjer??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte på nrk, som strever fært etter å skape nyheter frem mot deres første tippeligakamp på herrens år, at vi bare har solgt 9000 billetter!? Dette er er ufattelig skuffende, med mindre det er løssalgs billetter, altså ekskludert sesongkort, for da er det jo fult :) .... Men det blir vell ikke fler enn 10-11k... Og jeg som trodde det var fullt for lenge siden...

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hentet akkurat en venn sitt sesongkort, og det stod en liten gul post-it lapp på disken: " Hvis du kjøper billett på $$ feltet og ikke ønsker å stå,venligst plaser deg lengst mot midten av banen"

Dette er et mer eller mindre ordrett sitat. Hva skjer??

Da kommer de til å klage når jeg og andre STÅR foran dem!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte på nrk, som strever fært etter å skape nyheter frem mot deres første tippeligakamp på herrens år, at vi bare har solgt 9000 billetter!? Dette er er ufattelig skuffende, med mindre det er løssalgs billetter, altså ekskludert sesongkort, for da er det jo fult :) .... Men det blir vell ikke fler enn 10-11k... Og jeg som trodde det var fullt for lenge siden...

Ufattelig skuffende??!! Vi hadde bare 5-6000 på Nadderud. - Be real!

Over 10000 er bra.

Mitt tips - 10,797

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kjipt at billettorganiseringen på TA er ett eneste stort rot. Det virker jo som om det er ingen som har noen eksakt oversikt over antall solgte billetter. Sjekket systemene til billettservice igår, og der var det så og si nada oversikt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ufattelig skuffende??!! Vi hadde bare 5-6000 på Nadderud. - Be real!

Over 10000 er bra.

Mitt tips - 10,797

Joda, det er jeg forsåvidt enig i, men har fått så mange signaler i det siste på at det blir helt fullt, og hadde også kanskje trodd at det skulle bli det i åpningskampen i tippeligaen. Men når jeg får det litt i perspektiv er jeg jo enig i at over 10k er bra... Tror du tar poenget mitt sånn halvveis nå ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kjipt at billettorganiseringen på TA er ett eneste stort rot. Det virker jo som om det er ingen som har noen eksakt oversikt over antall solgte billetter. Sjekket systemene til billettservice igår, og der var det så og si nada oversikt.

Det er jo fordi ingen billetter bergenet for hjemmefansen selges på billettservice i det hele tatt. Dette er hvor enn utrolig idiotisk det høres ut en bevisst strategi - alle hjemmefans må dra til Stabækbutikken mellom ni og fem (seks på torsdager) og stå i kø for å skaffe seg billett. En helt logisk måte for å selge så mange billetter som mulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe annet sted å spørre, så spør her.

Jeg fikk idag det midlertige sesongkortet. Men fikk på en email vite at jeg måtte til stabækbutikken for å få bytta dette kortet til elektronisk. Er det bare som syns dette virkelig rimlig idiotisk. Jeg fikk kortet i dag, hadde betalt for å få det fraktet, for å slippe a måtte dra inn til bekkestua. Så må jeg dagen etterpå dit for å få bytta kortet? Må jeg innom for å få det elektroniske eller kommer jeg inn på kampen i morra, med det "midlertige"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg var lenge oppe i går og våknet mellom en banan og et eple, så beklager om jeg ikke formulerer meg helt riktig nå.

Lefsa, det står tydelig på skjemaet du fylte ut på nettet at vi ikke kan sende elektronisk sesongkort. Det er fordi det koster 250 kr for et nytt om det blir borte, og det vil neppe du betale for. Som det skrives over her må du ha et keycard eller en erstatningsbillett for å komme inn. Hvis du har anledning til å komme innom butikken før kamp er det flott, dersom det er totalt krise og du MÅ rett ut på fornebu, kan du ringe meg på 93289158. Men da må du ringe etter tolv, for her svaier det en del i toppetasjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg var lenge oppe i går og våknet mellom en banan og et eple, så beklager om jeg ikke formulerer meg helt riktig nå.

Lefsa, det står tydelig på skjemaet du fylte ut på nettet at vi ikke kan sende elektronisk sesongkort. Det er fordi det koster 250 kr for et nytt om det blir borte, og det vil neppe du betale for. Som det skrives over her må du ha et keycard eller en erstatningsbillett for å komme inn. Hvis du har anledning til å komme innom butikken før kamp er det flott, dersom det er totalt krise og du MÅ rett ut på fornebu, kan du ringe meg på 93289158. Men da må du ringe etter tolv, for her svaier det en del i toppetasjen.

Det er ordnet! Har stukket innom nå. De hadde ikke det elektroniske, så da ble det enkeltbilett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Kom alle seg på kamp i dag? Mye tomme seter. Når vi kjørte forbi bekkestua kl kvart på åtte var det fortsatt kø helt til unox..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per dags dato, er TA litt for stor for oss. Å håpe å fylle den er veldig optimistisk.

Får vi over 10,000 på lørdag er jeg veldig happy.

Mitt tips: 10,797.

Tilskuertall: 10,737.

:) :) :)

Endret av Stuart
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bussene funket utmerket for oss som tok den fra Bærums Verk. Men jeg skjønner frustrasjonen for de som skulle trøkke seg inn på bussen på Bekkestua. Mulig løsning er vel å sette opp noen leddbusser som kjøres kun til/fra Bekkestua...?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bussene funket utmerket for oss som tok den fra Bærums Verk. Men jeg skjønner frustrasjonen for de som skulle trøkke seg inn på bussen på Bekkestua. Mulig løsning er vel å sette opp noen leddbusser som kjøres kun til/fra Bekkestua...?!

Løsningen er å kjøre busser slik det sto i programmet at det skulle kjøres. 143 forbi Bekkestua hvert 10. minutt, 132 forbi Bekkestua hvert 10. minutt, og i tillegg buss 132 og 143 som starter fra Bekkestua hvert 5. minutt!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 737 tilskuere = mange nye fjes på stadion!!

Her er statusrapport fra mitt felt, F.

FØR gutta kommer inn til kampen, blir jeg bedt om å sette meg ned av tre pyntede 50-åringer uten en eneste Stabæk-sløyfe. Prøver gjentatte ganger å forklare at man pleier å reise seg når lagene kommer inn på banen, men dette er visst helt nytt.

Kanskje man kunne laget en slags tribune-ABC til alle våre nye medsupportere, evt. et pedagogisk kamp-program mot Odd?

Dro i gang en "reis opp for de mørkeblå"... vil si det ble cirka 20-30% oppslutning på øvre halvdel av felt F. Det er en start, i alle fall. Prøver igjen neste kamp, om da vi ikke ligger under 4-0 for Odd.

$$ var ikke håpløst lite hørbare fra min posisjon, men ingen skjønner hvorfor dere står i hjørnet. Tror alle som er i klubben og på tribunene vil støtte opp om en rask flytting til kortsiden i løpet av våren. Tror det også vil gjøre at stadion føles mindre "tom" på 7000 tilskuere. Bare den beskjedne tilskuergjengen på kortsiden "vår" i går fjernet mye grått fra netthinnen.

Ellers synes jeg logistikken til og fra Oslo går knirkefritt. Får de lagt asfalt fra bussholdeplassen ved Telenor (på vei til kamp) og bort mot stadion slipper man gjørmebad også, og da er vel alt bare velstand! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror alle som er i klubben og på tribunene vil støtte opp om en rask flytting til kortsiden i løpet av våren.

Dette er et veldig godt poeng. De man må bytte plass med er jo også stabækfans, og de er sikkert positive til å være med på å sørge for at det blir mere trøkk fra vår side. De som var på felt B og C i går var vel ikke der primært for å synge, men for å se, og man ser vel like bra (eller bedre) fra felt D og E som man gjør fra felt B og C?

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmål. Det var 10.737 tilskuere på stadion, og det er jo forsåvidt greit til å være i midten av mars. Men jeg sjekket billettservice i går og da var det kun ledige billetter igjen på K feltet. Hvordan blir disse nesten 4300 som ikke var benyttet i går fordelt? De lå jo ikke ute til salgs (utenom noen få på K feltet). Er det så mange sesongkort som ikke er solgt?

Endret av Erik_
Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 737, ny rekord (i tippeligaen slo det den offisielle rekorden vår med nesten 3 000 tilskuere). Det var litt mindre enn jeg hadde håpet, men det gir oss muligheten til å sette nye tilskuerrekorder i løpet av sesongen. På tilskuerlista gjorde Stabæk et kraftig byks (kun medregnet kamper i øverste divisjon siden 1948):

1 Rosenborg 28569

2 Vålerenga 24894

3 Skeid 24350

4 Brann 24200

5 Lyn 20574

6 Strindheim 17386

7 Viking 16758

8 Strømsgodset 16678

9 Start 16563

10 Molde 14793

11 Lillestrøm 13652

12 Bryne 13621

13 Varegg 12500

14 Fredrikstad 12403

15 Sparta 12264

16 Frigg 12083

17 Stavanger IF 12000

17 Steinkjer 12000

17 Eik Tønsberg 12000

20 HamKam 11500

21 Bodø/Glimt 11069

22 Fyllingen 11033

23 Aalesund 10903

24 Stabæk 10737

25 Årstad 10500

26 Gjøvik-Lyn 10437

27 Sandaker 9595

28 Tromsø 9435

29 Sarpsborg FK 9394

30 Moss 9185

31 Odd 9022

32 Mjøndalen 8900

33 Vard Haugesund 8842

34 Haugesund 8715

35 Freidig 8336

36 Sandefjord 8103

37 Kvik 8000

37 Asker 8000

37 Strømmen 8000

(39 Stabæk 7938) <= her lå vi før gårsdagens kamp

En artig detalj er at vi først i går ble det laget i Asker og Bærum som har samlet flest tilskuere til en ligakamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har i allefall kjøpt min siste billett via billettservice. Fikk kun en bedriten plass alt for nærme kanarifansen, på rad 2.. Må jeg i stabæk-butikken for å få kjøpt billett til midten av langsidene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har i allefall kjøpt min siste billett via billettservice. Fikk kun en bedriten plass alt for nærme kanarifansen, på rad 2.. Må jeg i stabæk-butikken for å få kjøpt billett til midten av langsidene?

Ja. Da jeg fikk fine plasser på F i Stabækbutikken, var det kun dårlige ledige plasser på H-feltet via billettservice. Det beste er å kjøpe i butikken om man vil ha bra plasser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor var det så utrolig glissent på øvre del av hovedtribunen?? :huh:

Vip og restaurantplasser der.

Utorlig kjiipt om det skal være sånn at de beste plassene i arenaen skal stå tomme fordi vip'ene ikke gidder å komme !! :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utorlig kjiipt om det skal være sånn at de beste plassene i arenaen skal stå tomme fordi vip'ene ikke gidder å komme !! :angry:

Det er da ganske naturlig/vanlig? Jfr. Tullevaal...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Da jeg fikk fine plasser på F i Stabækbutikken, var det kun dårlige ledige plasser på H-feltet via billettservice. Det beste er å kjøpe i butikken om man vil ha bra plasser.

Trodde F-feltet var utsolgt til sesongkort, jeg? Hva er det som skjer - er det ikke utsolgt likevel? Kanskje det forklarer at de som satt bak meg på F-feltet aldri hadde vært på fotballkamp før??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tilskuertall
  • Opprett ny...