Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bilder er lastet opp Norpixel

38817[/snapback]

Må man registrere seg nå for å se bildene Solli? Greit nok det, men da jeg prøvde så gikk registreringen rett i dass! Når jeg prøver å logge meg på nå sier Mambo at jeg er blitt blokkert og at Administratoren må kontaktes.

Åssen er erfaringen med Mambo forresten? Vakler litt mellom Mambo og Dragonfly for et par sites jeg skal lage.

Forresten - samme brukernavn som her.

Endret av Squawker
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder er lastet opp Norpixel

38817[/snapback]

Må man registrere seg nå for å se bildene Solli? Greit nok det, men da jeg prøvde så gikk registreringen rett i dass! Når jeg prøver å logge meg på nå sier Mambo at jeg er blitt blokkert og at Administratoren må kontaktes.

Åssen er erfaringen med Mambo forresten? Vakler litt mellom Mambo og Dragonfly for et par sites jeg skal lage.

Forresten - samme brukernavn som her.

38823[/snapback]

Heisann! Neida, man må ikke registrere seg for å se bilder. Man må registrere seg for å få direktelinkene til bildene (hvis man ikke kan dem), i tillegg kan man legge til egne nyheter og linker. Det vil hele tiden komme flere moduler til siden, så det vil bli mange muligheter utover.

Min erfaring med mambo er så langt meget bra, dragonfly har jeg ikke vært borti ennå, men hvis meg gjerne en link til en dragonfly side, så jeg kan ta en kikk.

Når det gjelder registreringen, så vet jeg ikke hva skjedde, men du skal ha fått en mail med en link som du må aktivisere. (jeg har forresten aktivisert deg nå)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Bilder Stabæk-skeid
  • Opprett ny...