sahest 576 Del Skrevet 6. Mars 2011 Del Skrevet 6. Mars 2011 Herregud, hvem bryr seg? Det er penger i en bunnskrapt kasse. Vi er ikke i posisjon til å velge bort foretak som ønsker å sponse oss.. Amen. Det er tross alt Mc Donald's vi snakker om, ikke et firma som lager klasebomber. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 6. Mars 2011 Del Skrevet 6. Mars 2011 Herregud, hvem bryr seg? Det er penger i en bunnskrapt kasse. Vi er ikke i posisjon til å velge bort foretak som ønsker å sponse oss.. Amen. Det er tross alt Mc Donald's vi snakker om, ikke et firma som lager klasebomber. Vi hadde nok tatt det også. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 6. Mars 2011 Del Skrevet 6. Mars 2011 northrop gunman som hovedsponsor hadde vært noe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 078 Del Skrevet 6. Mars 2011 Del Skrevet 6. Mars 2011 Det handler om å være litt tolerante og fleksible i disse tider! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 6. Mars 2011 Del Skrevet 6. Mars 2011 Herregud, hvem bryr seg? Det er penger i en bunnskrapt kasse. Vi er ikke i posisjon til å velge bort foretak som ønsker å sponse oss.. Amen. Det er tross alt Mc Donald's vi snakker om, ikke et firma som lager klasebomber. Jo. Chicken Mc'Nuggets. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Her er redningen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Nei, isj, skal de bruke en så stygg font kan det være det samme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 7. Mars 2011 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2011 (endret) Skal man tro bildene på nyhetssaken nå er jo plasseringen slett ikke så ille. Det betyr vel også at Fornebu er hovedsponsor også denne sesongen? (Les: Dette kunne da vært mye, mye verre) Endret 7. Mars 2011 av BelgiskBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Sjiiiiis.... Dette blir lekkert..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 977 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Hepp, Det må være greit nok! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Det kunne definitivt vært langt verre, dette var jo ikke ille i det hele tatt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Vi er fortsatt sponset av McDonald, men det kunne vært enda kvalmere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Den gule M'en (evt buen) matcher jo gulfargen i klubblogoen, så det er ikke ille Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Enig med Håvard, dette ser jo nesten bra ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Den gule M'en (evt buen) matcher jo gulfargen i klubblogoen, så det er ikke ille Relativt bra match ihvertfall. Perfekte ville jo være om McDonalds er villig til å justere sin farge litt og bruke nøyaktig den samme. En vinn-vinn vil kanskje være om de også legger på logoen som broderi på samme måte som logoen vår. Vinn for McDonalds fordi de får en litt mer "eksklusiv" look, og vinn for oss fordi logoen deres faktisk glir rett inn som en del av et helhetlig design. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Estetisk så er det vel ikke så halvgalt gitt logo, farge og plassering. Forretningsmessig er det helgalt gitt at vi er presentert hele den økonomiske pakken og at den er gjengitt korrekt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 McDonald's og bedre økonomi vs. Sunnhet og god selvfølelse...? Mac'ern here we come! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Estetisk så er det vel ikke så halvgalt gitt logo, farge og plassering. Forretningsmessig er det helgalt gitt at vi er presentert hele den økonomiske pakken og at den er gjengitt korrekt. Få høre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Så lenge Ronald McDonald ikke dukker opp som en maskot på TA skal jeg være godt fornøyd jeg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Hehe. Vi får formode at det er mer i avtalen enn disse 5 kronene per meny. Jeg regner med at draktreklamen er solgt til rundt markedspris, kanskje med noe rabatt? Stabæk-menyen skal da muligens veie opp for rabatten, og hvis det blir en suksess gi en en merverdi for begge parter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Meningsfull 325 Del Skrevet 7. Mars 2011 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2011 (endret) Ja, det er penger i kassen, så jeg tror ikke vi skal være misfornøyde. Nå vil vel jeg heller donere 5 kr til Stabæk på andre måter enn å kjøpe en Blaa Meny, å kjøpe 2x QP til middag støtt og stadig er ikke akkurat fremmende for treningsprestasjonene. Vi er ikke der hvor vi kan for strengt bedømme sponsorenes merkevare. Godt at man ikke kan ha tobakksreklame i Norge, ellers hadde vel RBK valgt General snus som generalsponsor og høyre arm på drakten godt sponset av Petterøes og Winner Tip Så får vi vel bare oppfordre flest mulig til å kjøpe en dobbel QP på veien hjem fra Onkel! Kanskje jeg gjør det selv, er man først usunn kan man like gjerne være litt mer usunn Edit: Nå er vel ikke McDonalds på bekkestua åpen på natten.. jaja, dere skjønte poenget. Endret 7. Mars 2011 av Meningsfull Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Ja, de har akkurat det samme her i Bergen. Tror ikke Brann har McDraktreklame, så vi burde da få mer penger.( I tillegg er vi for øyeblikket er større og bedre klubb) Er jo en del Blaa familier som spiser McD på vei til kamp, så det kan jo være ganske innbringende. grensen for meg går nok ved klovn på kamp. Skal ikke se bort i fra at mcdonalds åpner avdeling ved siden av graa, for å gjøre arenaen mer innbringende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Ja, de har akkurat det samme her i Bergen. Tror ikke Brann har McDraktreklame, så vi burde da få mer penger.( I tillegg er vi for øyeblikket er større og bedre klubb) Er jo en del Blaa familier som spiser McD på vei til kamp, så det kan jo være ganske innbringende. grensen for meg går nok ved klovn på kamp. Skal ikke se bort i fra at mcdonalds åpner avdeling ved siden av graa, for å gjøre arenaen mer innbringende. Jeg tror ikke vi trenger å frykte noen McDonald på Fornebo. Bilde: Fornebo, mandag til lørdag. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Jeg tror ikke dere skal blande sammen en sponsoravtale med Stabæk og at McDonalds gjør et marketingstunt rettet mot Stabæk-supportere. Det å få pushet dette "tilbudet" via Stabæk er snarere noe de betaler ekstra for enn noe som gjør at Stabæk får mindre penger av avtalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Liten gul m er OK. Blaa meny er OK. Vi kan ikke klage på dette, og får fortsette letinga et annet sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Så lenge Ronald McDonald ikke dukker opp som en maskot på TA skal jeg være godt fornøyd jeg. Nå fikk jeg angst! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Så lenge Ronald McDonald ikke dukker opp som en maskot på TA skal jeg være godt fornøyd jeg. Nå fikk jeg angst! I forhold til de fleste andre maskottene i TL så vil jo Ronald McDonald være en av de bedre. Forøvrig ser denne McDonalds M-en helt grei ut på drakta. Kommer mann inn på en lokal McDonalds med betydelig promille, så er det bare å peke på M-en på brystet så bør de skjønne att man vil ha blå meny. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Hvorfor 2 QPer? Blir jo en dyr meny der 90% ikke hadde hatt behov for (les: godt av) den ekstra burgeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 7. Mars 2011 Del Skrevet 7. Mars 2011 Forøvrig ser denne McDonalds M-en helt grei ut på drakta. Kommer mann inn på en lokal McDonalds med betydelig promille, så er det bare å peke på M-en på brystet så bør de skjønne att man vil ha blå meny. De har tenkt på alt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 8. Mars 2011 (endret) Del Skrevet 8. Mars 2011 (endret) Hvorfor 2 QPer? Blir jo en dyr meny der 90% ikke hadde hatt behov for (les: godt av) den ekstra burgeren. Så de slipper unna uten så altfor mange femmere til Stabæk tenker jeg. Håper de betaler godt for m`en, samt en fast sum for å få selge blaa meny. Endret 8. Mars 2011 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå