Luguber 1 529 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 Tipper jeg får lurt med Islendingen på å gjenskape slosscideren "sees i morra" Den kan få nytt navn: "Rall" errer "Ur Drift" 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 Om alle blaa med epletrær i hagen stiller med epler kan den i tillegg til å være farlig bli riktig god. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 Salg er nok problemet... vet ikke helt hvordan man får det til. Utsalg er jo ikke lov,og om blaa skal ta det inn er det ganske strenge krav blant annet... Stemmer at det er strenge krav å lage øl for salg, og kostbart! Dere som har tanker om slikt bør kikke på denne linken først https://forum.norbrygg.no/threads/begynne-salg-av-ol-uten-a-registrere-seg-som-et-bryggeri.7406/page-2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 Det er nok enklere å få et etablert bryggeri til å produsere en Stabæk-øl. Så kan de stå for produksjon og distribusjon. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 Kan ikke fri meg fra å nevne det igjen, det er kjappere og enklere å få et bakeri til å produsere og distribuere et Stabæk brød. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 Fast brød, flytende brød. Potet, pottitt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 1. Juni 2015 Del Skrevet 1. Juni 2015 Ja takk, begge deler? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. Juni 2015 (endret) Del Skrevet 2. Juni 2015 (endret) Kanksje øl vs. brød er snakk om luftslott vs. ikke luftslott? Jeg skal for så vidt innrømme at min interesse for å se Stabæk-brød i butikken er en ren territoriell greie. Det er sikkert et brød av minimal kvalitet som velges ut til å ligge inne i Stabækposen, så jeg kommer høyst sannsynligvis til å kjøpe noe annet. Men det kommer til å glede meg å SE det ligge der. Endret 2. Juni 2015 av geirti 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 2. Juni 2015 Del Skrevet 2. Juni 2015 Kanksje øl vs. brød er snakk om luftslott vs. ikke luftslott? Jeg skal for så vidt innrømme at min interesse for å se Stabæk-brød i butikken er en ren territoriell greie. Det er sikkert et brød av minimal kvalitet som velges ut til å ligge inne i Stabækposen, så jeg kommer høyst sannsynligvis til å kjøpe noe annet. Men det kommer til å glede meg å SE det ligge der. kunne gått an å gjøre som i Bergen. Ta med 5 (?) poser i butikken og bytt mot en billett. Da er jo sjansen også større for flere folk på tribunen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 2. Juni 2015 Del Skrevet 2. Juni 2015 Altså at du må gi fra deg en billett til butikken for å få fem brød? Hørtes ikke ut som hverken noe salgstriks eller noe som får flere på tribunen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 2. Juni 2015 Del Skrevet 2. Juni 2015 Altså at du må gi fra deg en billett til butikken for å få fem brød? Hørtes ikke ut som hverken noe salgstriks eller noe som får flere på tribunen Men det er en brillefin måte å få flere butikkansatte til å komme på Nadderud. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 2. Juni 2015 Del Skrevet 2. Juni 2015 Altså at du må gi fra deg en billett til butikken for å få fem brød? Hørtes ikke ut som hverken noe salgstriks eller noe som får flere på tribunen Men det er en brillefin måte å få flere butikkansatte til å komme på Nadderud. davy wathne, er det deg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 2. Juni 2015 Del Skrevet 2. Juni 2015 Kanksje øl vs. brød er snakk om luftslott vs. ikke luftslott? Jeg skal for så vidt innrømme at min interesse for å se Stabæk-brød i butikken er en ren territoriell greie. Det er sikkert et brød av minimal kvalitet som velges ut til å ligge inne i Stabækposen, så jeg kommer høyst sannsynligvis til å kjøpe noe annet. Men det kommer til å glede meg å SE det ligge der. Det er i så fall ansatte i Stabæks administrasjom som velger om de vil ha et brød uten kvalitet. Det er ikke bakeriet som plukker et brød å putter i en eventuell Stabækpose, men et samarbeid mellom bakeri og klubb hvordan dette skal være! Noen klubber har faktisk egenutviklete brød. Og det er jo en grunn til at alle andre TL og OBOS lag har egne brød i de lokale sjappene. Kan nevne at f.eks. SIF brødet som "halve nedre Buskerud" er fostret opp på de siste årene er et brød med høy kvalitet, og som gir 2 kr i kassa til Godset for hvert solgte brød. Blir mange tiere av sånt! Tipper at Godset lønner i alle fall 1, kanskje 2 spillere med det de får inn fra dette samarbeidet med den lokale bakeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Juni 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Juni 2015 Men dette handler vel ikke hovedsakelig om oss - Stb-junkiene som frekventerer forumet hver dag? Er ikke dette mest av alt et triks for å få «folk flest» til å bry seg? For familiene som kan slå seg på brystet og si at «jada, vi støtter Stabæk, vi», fordi en krone av deres daglige brød går til klubben. Eller kidsa som ser den vakre logoen ved frokostbordet flere ganger i uka. Eller familiene som går på sin første kamp fordi det plutselig ligger x antall brødposer i skapet som kan veksles i billetter. Dette kan være gratis reklame i hele Bærum, hver dag, hele året. Kommer det noen kroner på toppen er det jo bare en bonus. Noe så teit som et brød innebærer knapt jobb eller utgifter for klubben, men har potensialet til både og treffe nye målgrupper, trekke nye folk på kamp og sørge for penger i kassa. Jeg mener alle disse steinene burde vært snudd, før man begynte å tigge magiske tiere. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 3. Juni 2015 Del Skrevet 3. Juni 2015 Viktig å vinne idag! http://touch.budstikka.no/fotball/barum-sportsklubb/stabak-fotball/cupfest-kan-gi-millioner/s/5-55-93989 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 366 Del Skrevet 17. Juli 2015 Del Skrevet 17. Juli 2015 Noen som vet hvordan det står til med økonomien om dagen? Hvis Bob bestemmer seg for å bli en stund til, er det da økonomi til å bygge laget foran neste sesong, eller blir det selg alt vi eier og har og begynn på nytt enda en gang? Det har jo for så vidt en viss underholdningsverdi det også, men det hadde vært gøy å prøve noe nytt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 17. Juli 2015 Del Skrevet 17. Juli 2015 Nå har jo alle langtidskontrakter vel? Minus Bob... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 17. Juli 2015 Del Skrevet 17. Juli 2015 Alle er vel å ta i. Er fem (seks om man tar med Henderson) som har kontrakter som går ut etter denne sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 17. Juli 2015 Del Skrevet 17. Juli 2015 Alle er vel å ta i. Er fem (seks om man tar med Henderson) som har kontrakter som går ut etter denne sesongen. Yassine, henderson. Hvem er de siste 4? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 17. Juli 2015 Del Skrevet 17. Juli 2015 Selv om mange er på langtidskontrakter, er det jo mulig vi er nødt til å selge. Men da får vi i alle fall litt penger for de som går, hvor kanskje noe kan brukes til å kjøpe nye spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 17. Juli 2015 Del Skrevet 17. Juli 2015 Alle er vel å ta i. Er fem (seks om man tar med Henderson) som har kontrakter som går ut etter denne sesongen. Yassine, henderson. Hvem er de siste 4? Granli, Hammer, Jalasto og Skjønsberg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 17. Juli 2015 Del Skrevet 17. Juli 2015 Viktig at MMS får ny kontrakt. Kommer til å bli en meget viktig brikke i håp om å spille i Europa neste sesong! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 17. Juli 2015 Del Skrevet 17. Juli 2015 Skjønberg fortsetter i Stabæk til han legger opp tror jeg 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 837 Del Skrevet 18. Juli 2015 Del Skrevet 18. Juli 2015 Tror og håper han blir i klubben lenge etter han legger opp. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 18. Juli 2015 Del Skrevet 18. Juli 2015 Han utdanner seg vel til journalist så tror ikke Stabæk er målet. Men hvem vet, kanskje han blir mediesjef en dag :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 18. Juli 2015 Del Skrevet 18. Juli 2015 Men han er jo forsåvidt også "under utdanning" i Stabæk fotball også. Den erfaringen han har og vil få videre, med spesialkompetanse på Stabæk og miljøet rundt, er gull verdt senere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 18. Juli 2015 Del Skrevet 18. Juli 2015 Ville?? Han må ha ny kontrakt as. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 18. Juli 2015 (endret) Del Skrevet 18. Juli 2015 (endret) Ville?? Han må ha ny kontrakt as. For all del, jeg liker Ville godt. Han har gjort det egentlig over forventning på banen og virker å være en bra mann utenfor banen. Like fullt: Han er ikke på langt nær så god at han bør oppta en plass på frispillerkvoten. Skjønsberg må selvsagt være med videre, for de andres del synes jeg det er mest riktig å si takk for innsatsen og sette en strek her. (Yassine må vi gjerne beholde, men det regner jeg som usannsynlig.) Endret 18. Juli 2015 av Perfect 7 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 18. Juli 2015 Del Skrevet 18. Juli 2015 Støttes fult ut. Går de ut må vi nok ha inn 2 stykker til den bakre fireren. YEG tar jeg gjerne med 1 år til men da er vi nok avhengig av at BB tar et år til for å få maks ut av han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 18. Juli 2015 Del Skrevet 18. Juli 2015 Synes både Granli og Jalasto bør få være ned videre. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå