Torres 4 282 Del Skrevet 15. Mars Del Skrevet 15. Mars Når man leser hva BG tjener på det, så er det selvfølgelig ikke bra for norsk fotball. Selvsagt er det positivt med kroner inn, isolert sett, men forklar meg gjerne hvordan det er positivt, for norsk fotball, at én klubb får alle de pengene på konto, samtidig som andre klubber sliter og jubler for én ekstra mill på konto. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 026 Del Skrevet 15. Mars Del Skrevet 15. Mars Så lenge det er Bodø Glimt.. Hadde vært mer bekymret om det var Enga, Brann eller Rosenborg. De har blitt en skikkelig sutregjeng der opp og unner dem lite. Samtidig føler jeg meg sikker på at de om noen sesonger kommer til å rote det til for seg selv.. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TBKarlsen 18 Del Skrevet 15. Mars Del Skrevet 15. Mars 11 minutter siden skrev odd: Så lenge det er Bodø Glimt.. Hadde vært mer bekymret om det var Enga, Brann eller Rosenborg. De har blitt en skikkelig sutregjeng der opp og unner dem lite. Samtidig føler jeg meg sikker på at de om noen sesonger kommer til å rote det til for seg selv.. Tipper det går som med RBK. Stabler med gryn som rotes bort i dårlig overganger og dumme treneransettelser når Knutsen gir seg. Plutselig sitter de og må kutte stillinger pga dårlig økonomi. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 820 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mars 27 minutter siden skrev Torres: Når man leser hva BG tjener på det, så er det selvfølgelig ikke bra for norsk fotball. Selvsagt er det positivt med kroner inn, isolert sett, men forklar meg gjerne hvordan det er positivt, for norsk fotball, at én klubb får alle de pengene på konto, samtidig som andre klubber sliter og jubler for én ekstra mill på konto. Husk at Bodø Glimt pantet flasker og banket på dører for å unngå konkurs i 2016. Deres suksess har de skapt selv. Er ikke som med Molde. Men jeg ser poenget ditt. Og det blir jo klasseforskjell økonomisk. Men Bodø Glimt skapte seg sin suksess via Conference League. Viser at alle kan gjøre det. Tjene penger der og bygge. Så er det ikke alt med Glimt som er bra (Hei Thomassen). Men for å svare deg på hva som er bra: ett norsk lag herjer i Europa og skaffer midler til seg selv og hele ligaen. Vi har fått flere Europa plasser. 2 plasser i CL. Pengene drypper jo nedover. De åpner dører for at flere lag kan klare det. Ta Viking nå, med suksess i Europa kan de bygge og styrke laget enda mer. Vi er i Obos og får 1.75 mill gratis fordi ett lag har prestert i Europa. Tar alle pengene jeg kan få jeg. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 892 Del Skrevet 15. Mars Del Skrevet 15. Mars 45 minutter siden skrev Torres: Når man leser hva BG tjener på det, så er det selvfølgelig ikke bra for norsk fotball. Selvsagt er det positivt med kroner inn, isolert sett, men forklar meg gjerne hvordan det er positivt, for norsk fotball, at én klubb får alle de pengene på konto, samtidig som andre klubber sliter og jubler for én ekstra mill på konto. At norsk fotball får en grei bit av UEFA-kaka er så klart positivt. Det er jo heller ikke kun Glimt som har hatt en viss suksess i Europa de siste sesongene. Det kan så klart medføre at veien opp til toppen virker ekstra lang for klubber som oss, men på det området har vi ærlig talt kun oss selv å takke. Det er ikke mange år siden Glimt lå dårligere an enn oss både sportslig og økonomisk. Når norske lag drar inn mer penger, bruker de også mer innenlands på å forsterke seg - og når de presterer bedre enn tidligere i Europa, bidrar det til at spillere fra norsk liga øker i anseelse og kan selges for større summer til mer attraktive ligaer og lag sammenlignet med for kun få år siden. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 080 Del Skrevet 15. Mars Del Skrevet 15. Mars Vi har MYE å lære av Glimt ift klubbdrift og hvordan man spiller attraktivt fotball. Hvis vi er så selvgode at vi ikke ser det har vi et problem. Merk at vi ALDRI klarte å kapitalisere på solid klubbdrift uten en rik onkel (som stakk når det ble tøft)når vi var på topp i norsk fotball og spilte champagne fotball hver helg. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 820 Del Skrevet 15. Mars Del Skrevet 15. Mars 15 minutter siden skrev Nr14: Vi har MYE å lære av Glimt ift klubbdrift og hvordan man spiller attraktivt fotball. Hvis vi er så selvgode at vi ikke ser det har vi et problem. Merk at vi ALDRI klarte å kapitalisere på solid klubbdrift uten en rik onkel (som stakk når det ble tøft)når vi var på topp i norsk fotball og spilte champagne fotball hver helg. Det morsomme er at det er ikke mange år siden, de var på studietur hos oss og tok lærdom av oss. Annerledesklubben. Sjukt å se hvor vi er nå 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 675 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mars På 16.3.2025 den 0.26 skrev Marandinho: Det morsomme er at det er ikke mange år siden, de var på studietur hos oss og tok lærdom av oss. Annerledesklubben. Sjukt å se hvor vi er nå De kan komme på ny studietur til oss for å lære om medlemsdemokrati 🙂 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 820 Del Skrevet 17. Mars Del Skrevet 17. Mars 1 minutt siden skrev Posse: De kan komme på ny studietur til oss for å lære om medlemsdemokrati 🙂 Det tror jeg Thomassen hadde hatt godt av! 😂 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 961 Del Skrevet lørdag kl. 14:13 Del Skrevet lørdag kl. 14:13 Du verden https://www.budstikka.no/stabak-vil-selge-navnet-pa-nye-nadderud-stadion/s/5-55-1948637 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 892 Del Skrevet lørdag kl. 14:23 Del Skrevet lørdag kl. 14:23 Må vel bli Rottereiret det da, ref en annen tråd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 826 Del Skrevet lørdag kl. 14:24 Del Skrevet lørdag kl. 14:24 Budstikka foreslår følgende navn. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 892 Del Skrevet lørdag kl. 14:27 Del Skrevet lørdag kl. 14:27 Rart de ikke foreslo Nikki Schei Stadion. Da blir det mitt forslag. Nikki Schei Stadion aka Rottereiret på folkemunne. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 961 Del Skrevet lørdag kl. 15:24 Del Skrevet lørdag kl. 15:24 1 time siden skrev fexter: Budstikka foreslår følgende navn. OBOS arena kan være litt dårlig karma😊Men viktig å få tak i noen snart 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 400 Del Skrevet lørdag kl. 15:31 Del Skrevet lørdag kl. 15:31 7 minutter siden skrev arni: OBOS arena kan være litt dårlig karma😊Men viktig å få tak i noen snart Står at de har fisket etter sponsor en stund allerede 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 642 Del Skrevet lørdag kl. 18:01 Del Skrevet lørdag kl. 18:01 Om OBOS betaler godt for Stadionnavnet er det helt greit 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 961 Del Skrevet lørdag kl. 23:09 Del Skrevet lørdag kl. 23:09 VIF gjorde en deal: «Budstikka har sjekket flere kilder, og magasinet Computerworld skrev i 2017 at Vålerenga Fotball får seks-syv millioner kroner i året over en tiårsperiode for at Intility Arena skal hete akkurat det. Det samme skrev VG.» 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 519 Del Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Er i en ideel verden synd man alltid må selge arena navnet, men money talks. Norwegian hadde fort vært sponsnavnet som klinget best! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 405 Del Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Ingo arena hadde vært rått 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå