superblaa 1 465 Del Skrevet 5. Januar 2014 Del Skrevet 5. Januar 2014 Det er fortsatt ikke mulig å registrere seg som ny kunde på Stabæk sin sesongkortsalg side. Hvis en ringer klubben, får en beskjed om å ta kontakt med en av de ansatte direkte, eller butikken som er åpen en gang i skuddåret. Ikke får en svar på e-post heller. Trodde cashflow var viktig jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 5. Januar 2014 Del Skrevet 5. Januar 2014 Jeg vil ha Bob's Burger. Grilling utenfor Nadderud er jo en god tradisjon allerede; det kan omdøpes til Bob-ecue - med Bob's Burgers, Bob's Spareribs og Bob Dogs, og leker for barna som Bob-ing for apples. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 5. Januar 2014 Del Skrevet 5. Januar 2014 Jeg vil ha Bob's Burger. Grilling utenfor Nadderud er jo en god tradisjon allerede; det kan omdøpes til Bob-ecue - med Bob's Burgers, Bob's Spareribs og Bob Dogs, og leker for barna som Bob-ing for apples. Take a pause for the cause, Perfect. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Januar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Januar 2014 Ingo: Målet for stabæk er å bygge videre på den positive utviklingen i økonomien på en nøktern og trygg måte. Dersom dere ved å hente Bob har tatt utgangspunkt i å tigge mer fra allerede hardt prøvede supportere, kjenner jeg at jeg blir litt provosert. Ditt siste innlegg bidrar ikke akkurat til å øke tilliten til den økonomiske styringen i klubben. Du kan jo heller komme med en redegjørelse for hvilke planer dere sitter med for å dekke inn en evt. ekstra satsing det å gi Bob utvidede rammer vil si. Ikke meningen å virke sur eller bitter, men den tighte økonomiske styringen må ligge i bunn. Og er planen å tigge fra oss, tror jeg dere har bommet på evnen mange har igjen til å bidra til dette. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 5. Januar 2014 Del Skrevet 5. Januar 2014 Har du ikke lest noen av intervjuene siste uke? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 27. Januar 2014 Del Skrevet 27. Januar 2014 http://www.stabaksesongkort.no/ Grafen i bunn der har stått rimelig stille veeeldig lenge nå... ikke solgt 1000 sesongkort engang så langt jeg klarer å gjette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 12. Februar 2014 Del Skrevet 12. Februar 2014 Stabæk har solgt 50% flere sesongkort i år sammenlignet med samme tid i fjor. Tredje beste økningen blant årets Tippeligalag. http://www.fotball.no/?i=13887/1/0&artId=525965 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 13. Februar 2014 Del Skrevet 13. Februar 2014 Stabæk har solgt 50% flere sesongkort i år sammenlignet med samme tid i fjor. Tredje beste økningen blant årets Tippeligalag. http://www.fotball.no/?i=13887/1/0&artId=525965 Sånt gleder ett blått hjerte Men samtidig tenker jeg jo, hvor var disse folka i 2013? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 13. Februar 2014 Del Skrevet 13. Februar 2014 Stabæk har solgt 50% flere sesongkort i år sammenlignet med samme tid i fjor. Tredje beste økningen blant årets Tippeligalag. http://www.fotball.no/?i=13887/1/0&artId=525965 Sånt gleder ett blått hjerte Men samtidig tenker jeg jo, hvor var disse folka i 2013? Eh, det er jo egentlig ikke annet å forvente. Kombinasjonen generelle nedgangstider i norsk fotball, lavere underholdningsverdi i Adeccoligaen og stor usikkerhet om hvor laget sto bidro nok til at mange av sesongkortene som ble kjøpt i fjor ble kjøpt i siste sekund. Jeg vil også gjerne ha et grunnfjell som fyller Nadderud uansett, men der er vi ikke ennå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 25. Februar 2014 Del Skrevet 25. Februar 2014 Krever millioner av VIF http://www.budstikka.no/sport/krever-millioner-av-vif-1.8307037 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
thoresen 137 Del Skrevet 13. Mars 2014 Del Skrevet 13. Mars 2014 Hva skjedde med de amerikanske firmaene som fulgte med på bob og stabæk? Ble nevnt når han signerte at det kunne resultere i en avtale eller to fra andre siden av dammen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 13. Mars 2014 Del Skrevet 13. Mars 2014 Snickers stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
thoresen 137 Del Skrevet 13. Mars 2014 Del Skrevet 13. Mars 2014 Haha! Meget mulig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 13. Mars 2014 Del Skrevet 13. Mars 2014 Har hørt rykter om at noen vil kjøpe klubbnavnet, a la hva Red Bull har gjort ved flere tilfeller. Stabæk blir fra og med i år kjent som Starbucks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 13. Mars 2014 Del Skrevet 13. Mars 2014 Stabæk Red Bulls... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 13. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 13. Mars 2014 (endret) Vil ha disse. Endret 13. Mars 2014 av ShermanCostello Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 19. Mars 2014 Del Skrevet 19. Mars 2014 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 495 Del Skrevet 19. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 19. Mars 2014 (endret) Ouch, vet vi om gjelden er inkludert pengene VIF skylder oss? Edit: Ser at vi omsettes veldig lite penger. Hvorfor er det ikke flere på KAMP? Endret 19. Mars 2014 av PKhelten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 19. Mars 2014 Del Skrevet 19. Mars 2014 Ouch, vet vi om gjelden er inkludert pengene VIF skylder oss? Edit: Ser at vi omsettes veldig lite penger. Hvorfor er det ikke flere på KAMP? Fordringer går inn i resultat. Husk at det var svært lite inntekter fra spillersalg i fjor... Det gjør jo at enkelte klubber ligger vesentlig høyere. Interessant at Sogndal ligger så høyt over resten av bunnlagene. Dersom kostnader/inntekter er litt høyere enn i fjor, trenger vi i teorien bare 200 stk ekstra per kamp for å nulle. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. Mars 2014 Del Skrevet 19. Mars 2014 "Fordringer går inn i resultatet"? Bullshit. En fordring (pengekrav på en debitor) er vanligvis en inntekt som ikke er blitt betalt, men som kan bli en kostnad (tap på krav) om den ikke betales. Slik som økonomiforvaltningen i STB har vært siden 2000 så har alle potensielle inntekter blitt inntektsført raskere enn Erna Solberg i fritt fall, og på de mest kreative måter - både tenkelige og utenkelige. Forsiktighetsprisnisppet ligger aldri til grunn for en fotballklubbs regnskaper. Derfor har vi hatt minst 6 sammenhengende år med økonomisk katastrofe. (Og et seriegull...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 19. Mars 2014 Del Skrevet 19. Mars 2014 Beklager Alz, der var jeg naturligvis helt på viddene, leste ikke hva jeg selv skrev. Takk for korreksjon! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. Mars 2014 Del Skrevet 19. Mars 2014 Leser vi den ellers gode tabellen ser vi at S08, Ulf og Glimt er lag med omtrent tilsvarende ressurser som oss. Opp et hakk finner vi Start, Odd og Sogndal. Jeg er litt overaska over budsjettet til Haugesund. Det skal vel mye til for at ikke de 2 eller 3 som rykker ned ikke er blant disse nevnte lagene. Det er ikke utenkelig at årets tippeliga blir ganske jevn, særlig fordi mange av klubbene med høye budsjetter hadde saftige underskudd i fjor som har tæret på egenkapitalen (RævBK, VIF og Viking). Det er nok mange rike onkler som har fått innsmigrende telefoner fra sportslige ledere omkring i klubbene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 19. Mars 2014 Del Skrevet 19. Mars 2014 Jeg er litt overaska over budsjettet til Haugesund. Kan være et og annet å lære. http://www.tv2.no/2014/03/13/sport/haugesund/fotball/start/5405773#.Uym0zym9LCQ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 19. Mars 2014 Del Skrevet 19. Mars 2014 Haugesund har drevet vettigt og sunt i mange år.Nå har dog Vard trukket seg litt ut av samarbeidet med FKH foran denne sesongen. Litt spennende å se hva det fører til når det ikke lenger er "1 storebror", men flere om sponsorbeinet..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 23. Mars 2014 Del Skrevet 23. Mars 2014 Kjøpte 3 $$ sesongkort i går, har med vilje ventet så lenge som mulig for ikke å helle bensin oppunder optimistene på brakka.. Vi får vel uansett satse på å fylle Nadderud i år. Hvis alle bringer en venn, og vi gir dem tid til å bli litt varme i trøya FØR vi kaster dem ut av feltet, så kan dette bli bra i år! Alltid, Uansett (i en økonomisk hengemyr, men det har vi vendt oss til) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fanatico 417 Del Skrevet 24. Mars 2014 Del Skrevet 24. Mars 2014 Har vi solgt under 1000 sesongkort? http://www.stabaksesongkort.no/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 807 Del Skrevet 24. Mars 2014 Del Skrevet 24. Mars 2014 Den der har stått på samme antall i flere måneder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 24. Mars 2014 Del Skrevet 24. Mars 2014 Den der har stått på samme antall i flere måneder Håper det bare er nok et "teknisk problem" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 24. Mars 2014 Del Skrevet 24. Mars 2014 Den der har stått på samme antall i flere måneder Håper det bare er nok et "teknisk problem" Bør ordnes? Litt uheldig siden det er MYE annonser på budstikka.no osv som feeder rett inn dit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Del Skrevet 24. Mars 2014 Del Skrevet 24. Mars 2014 Det er gått ut 1.600 sesongkort ca pr i dag - da er sponsorer og frikort tatt med. Målet var 2014, så vi nærmer oss. Antall solgte er forlengst passert tusen, men vi trenger en skikkelig god uke denne uka og en seier mot Sogndal for å nå målet vårt. Men husk: Det er satt HØYT, slik det høver seg i Stabæk. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå