Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 22. Juni 2005 Del Skrevet 22. Juni 2005 Ser her at misnøyen brer seg i harryland. Passiv?? Nei, det kan jeg ikke skjønne... Keitete sier du? Langt ifra.. MOAHAHAAA!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 22. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 22. Juni 2005 (endret) er herlig og lese dette måtte mannen drite seg virlig ut....og enda bedre er det jo at det går utover enga hehe Endret 22. Juni 2005 av loudness Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. Juni 2005 Del Skrevet 22. Juni 2005 Jeg har ikke savnet Muri. Mike, Inge Andre, Christian og Jørgen har alle spilt bedre enn jeg husker Muri i fjor. Mummi var et talent som ung, og har aldri tatt neste steg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Noen som husker Muri???? Christian Grindheim svarer på spørsmål i Dagbladet: 8. Nevn tre stykker på dagens Vålerenga som burde trene mer på teknikk. - Vil du at jeg skal si noe negativt igjen? Huff, nei.. Det må bli meg selv da, og kanskje Arni Gautur Arason. He, he.. Så får jeg vel ta med Andre Muri. Det kunne vi fortalt dem for lenge siden........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Når vi snakker om stoppere i Stabæk med fornavn André er det vel bare en som er verdt å nevne. Og så lar jeg det bli med det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Inge André? André Flem? Nå er jeg spent... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Dette fortjener han. vil jeg si... makan til møkkaspiller !! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Jeg savner heller ikke de mange spennende tilbakespillene vi hadde i fjor og tidligere år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Jeg savner heller ikke de mange spennende tilbakespillene vi hadde i fjor og tidligere år... Det har vært mye snakk om hva som har medført at vi har hatt såpass sukess i år - både på banen og tribunenen. På banen syntes jeg laget virker mye tryggere og på tribunen tror jeg folk er roligere når ballen er i eget forsvar. Antagelig noe av det deiligste minne fra denne sesongen! Kjipt det Muri! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Riktig. Sånn som jeg husker fjorårssesongen, var det ikke en eneste kamp uten at motstanderlaget fikk en eller flere sjanser pga rot i eget forsvar. Sånn har det ikke vært i år (selvfølgelig har det vært noe rot i år også, men det skjer med alle lag iblant). At jeg ikke får panikk når vi har ballen i egen sone er fint for meg. At LAGET ikke får panikk er veldig bra... Hva Muri har med å gjøre... Jeg synes det var synd han gikk, Askergutt som han er, og jeg har ikke kommet over skuffelsen ved tapet av ham og enkelte andre. Så jeg leter vel etter positive sider ved at han gikk. Til arvefienden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 28. Oktober 2005 (endret) Så jeg leter vel etter positive sider ved at han gikk. Til arvefienden. Nå er du oppe i 666 innlegg, Albert. Er ikke det litt skummelt for en mann som deg? Endret 28. Oktober 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Så jeg leter vel etter positive sider ved at han gikk. Til arvefienden. Nå er du oppe i 666 innlegg, Albert. Er ikke det litt skummelt for en mann som deg? Puh, la ikke merke til det med det samme. Må prøve å få gjort noe med det. Synd de begynner å mislike Muri i enga (må jo få dette innlegget til å ha noe med temaet å gjøre...) Takk for advarselen. Nå tror jeg alt er bra igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Inge André? André Flem? Nå er jeg spent... Hehe, touché. Jeg får moderere utsagnet mitt til å gjelde EKS-stoppere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Nå går det nedover med landslaget også.. Jeg skjønner ikke hvordan man kan ta ut muri på landslaget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Her var det ikke mye om å gjøre at Henning fikk en plass. Halvar Thorsen skrøt jo like mye av Henning som av Soko i høst. Det var jo synd for Hauger gutten, men han får kanskje sjansen om et år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 21. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 21. Desember 2005 (endret) Lagde denne for noen uker siden.. men fant ikke noe sted å hoste. men nå har jeg Orka ikke endre alt da.. Endret 21. Desember 2005 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Synes jo dette ikke var særlig hyggelig. Får håpe ikke André frekventerer sidene her for mye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Alt kan køddes med Er ikke noe vondt ment i dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Jeg synes ikke vi skal være så harde mot Muri, han er jo i bunn og grunn en snill gutt. Han gir jo til og med motstanderen mål slik at de også skal få poeng... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 det er akkuratt derfor vi skal være harde mot han. Muri er ikke morsom, han er en tragedie og det at han er tatt ut i landslagstroppen er en skamm for norsk fotball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 det er akkuratt derfor vi skal være harde mot han. Muri er ikke morsom, han er en tragedie og det at han er tatt ut i landslagstroppen er en skamm for norsk fotball. kunne ikke sagt det bedre selv - Amen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Synes det er mange som er tøffe i trynet når de slenger dritt her inne på forumet, men det var ikke mange som slang dritt etter André når han var på Nadderud for å se kampen mot Bærum. Eneste som ble sagt var vel: "Hei Andre, kommer du tilbake til neste år, når vi har rykket opp?". Vitner om sterkt hat gitt. Ikke like kult når en møter en person face-2-face kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 skal love deg en ting,ser jeg han på gata,noe som jeg ikke har gjort enda,men den dagen kommer å da skal jeg fortelle han akkurat hva jeg mener å föler! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 apropos Muri... noen som så Fotball-VM for uteliggere akkurat? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 apropos Muri... noen som så Fotball-VM for uteliggere akkurat? Gikk ikke det i juli da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 23. Desember 2005 Del Skrevet 23. Desember 2005 Tror jeg gjør som deg loudness, hvis jeg møter han på gata. Det jeg føler er nemlig absolutt ingenting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 23. Desember 2005 Del Skrevet 23. Desember 2005 Tror jeg gjør som deg loudness, hvis jeg møter han på gata. Det jeg føler er nemlig absolutt ingenting. bra det ikke bare er meg som mener det da,dessuten bedre å gjöre det på gata,stadion er ikke noe sted å sjikanere folk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 23. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 23. Desember 2005 (endret) André er en hyggelig gutt, som savner gutta i blaatt. Karrierevalg er noe alle tar, og jeg som alle andre, skulle ønske han ikke gikk til Enga. Jeg ønsket bare å bemerke at det var ingen tegn til nag blant supportene under cupkampen mot Bærum, og han satt jo rett nedenfor Q-feltet under hele 2.omgang. Jeg regner med at en del av de samme personene som var der, er blant dem som ytrer seg negativt her inne. Men det er kanskje en "gentleman's rule" å ikke slenge med leppa i sånne situasjoner? Hva vet jeg. Nå er vel Belsvik tilgitt av de fleste her, så om André kommer tilbake i blaatt, så går det vel den veien for han og... God jul og Forza Stabæk! Endret 23. Desember 2005 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Desember 2005 Del Skrevet 23. Desember 2005 André er en hyggelig gutt, som savner gutta i blaatt. Karrierevalg er noe alle tar, og jeg som alle andre, skulle ønske han ikke gikk til Enga. Jeg ønsket bare å bemerke at det var ingen tegn til nag blant supportene under cupkampen mot Bærum, og han satt jo rett nedenfor Q-feltet under hele 2.omgang. Jeg regner med at en del av de samme personene som var der, er blant dem som ytrer seg negativt her inne. Men det er kanskje en "gentleman's rule" å ikke slenge med leppa i sånne situasjoner? Hva vet jeg. Nå er vel Belsvik tilgitt av de fleste her, så om André kommer tilbake i blaatt, så går det vel den veien for han og... God jul og Forza Stabæk! Markus Bjølgerud --------------------------------------- (jeg signerte på den) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 23. Desember 2005 Del Skrevet 23. Desember 2005 sorry,kommer ALDRI til å tilgi han,til det er sviket ALT for stort... at folk her i det hele tatt kan vurdere å tilgi han kan jeg ikke fatte å begripe :S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå