Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...

Noen som husker Muri????

Christian Grindheim svarer på spørsmål i Dagbladet:

8. Nevn tre stykker på dagens Vålerenga som burde trene mer på teknikk.

- Vil du at jeg skal si noe negativt igjen? Huff, nei.. Det må bli meg selv da, og kanskje Arni Gautur Arason. He, he.. Så får jeg vel ta med Andre Muri.

Det kunne vi fortalt dem for lenge siden........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg savner heller ikke de mange spennende tilbakespillene vi hadde i fjor og tidligere år...

Det har vært mye snakk om hva som har medført at vi har hatt såpass sukess i år - både på banen og tribunenen. På banen syntes jeg laget virker mye tryggere og på tribunen tror jeg folk er roligere når ballen er i eget forsvar. Antagelig noe av det deiligste minne fra denne sesongen!

Kjipt det Muri!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig. Sånn som jeg husker fjorårssesongen, var det ikke en eneste kamp uten at motstanderlaget fikk en eller flere sjanser pga rot i eget forsvar. Sånn har det ikke vært i år (selvfølgelig har det vært noe rot i år også, men det skjer med alle lag iblant). At jeg ikke får panikk når vi har ballen i egen sone er fint for meg. At LAGET ikke får panikk er veldig bra...

Hva Muri har med å gjøre... Jeg synes det var synd han gikk, Askergutt som han er, og jeg har ikke kommet over skuffelsen ved tapet av ham og enkelte andre. Så jeg leter vel etter positive sider ved at han gikk. Til arvefienden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg leter vel etter positive sider ved at han gikk. Til arvefienden.

Nå er du oppe i 666 innlegg, Albert. Er ikke det litt skummelt for en mann som deg?

Puh, la ikke merke til det med det samme. Må prøve å få gjort noe med det.

Synd de begynner å mislike Muri i enga (må jo få dette innlegget til å ha noe med temaet å gjøre...)

Takk for advarselen.

Nå tror jeg alt er bra igjen :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Synes det er mange som er tøffe i trynet når de slenger dritt her inne på forumet, men det var ikke mange som slang dritt etter André når han var på Nadderud for å se kampen mot Bærum.

Eneste som ble sagt var vel: "Hei Andre, kommer du tilbake til neste år, når vi har rykket opp?". Vitner om sterkt hat gitt.

Ikke like kult når en møter en person face-2-face kanskje?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg gjør som deg loudness, hvis jeg møter han på gata. Det jeg føler er nemlig absolutt ingenting.

bra det ikke bare er meg som mener det da,dessuten bedre å gjöre det på gata,stadion er ikke noe sted å sjikanere folk :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

André er en hyggelig gutt, som savner gutta i blaatt. Karrierevalg er noe alle tar, og jeg som alle andre, skulle ønske han ikke gikk til Enga.

Jeg ønsket bare å bemerke at det var ingen tegn til nag blant supportene under cupkampen mot Bærum, og han satt jo rett nedenfor Q-feltet under hele 2.omgang. Jeg regner med at en del av de samme personene som var der, er blant dem som ytrer seg negativt her inne. Men det er kanskje en "gentleman's rule" å ikke slenge med leppa i sånne situasjoner? Hva vet jeg.

Nå er vel Belsvik tilgitt av de fleste her, så om André kommer tilbake i blaatt, så går det vel den veien for han og...

God jul og Forza Stabæk!

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

André er en hyggelig gutt, som savner gutta i blaatt. Karrierevalg er noe alle tar, og jeg som alle andre, skulle ønske han ikke gikk til Enga.

Jeg ønsket bare å bemerke at det var ingen tegn til nag blant supportene under cupkampen mot Bærum, og han satt jo rett nedenfor Q-feltet under hele 2.omgang. Jeg regner med at en del av de samme personene som var der, er blant dem som ytrer seg negativt her inne. Men det er kanskje en "gentleman's rule" å ikke slenge med leppa i sånne situasjoner? Hva vet jeg.

Nå er vel Belsvik tilgitt av de fleste her, så om André kommer tilbake i blaatt, så går det vel den veien for han og...

God jul og Forza Stabæk!

Markus Bjølgerud

---------------------------------------

(jeg signerte på den)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Muri Er Poppis I Enga...
  • Opprett ny...