Perfect 7 3 815 Del Skrevet 23. Desember 2005 Del Skrevet 23. Desember 2005 Hvilket svik? Han ble solgt for, hvor mye var det, 4-5 mill? Ingen vits å tilgi Muri, for det er ikke noe som trengs å tilgis. Han er bare en av mange spillere som tidligere har spilt i Stabæk - intet mer, intet mindre. Synes vi fikk en bra pris for han, og dessuten var ikke den sportslige utviklingen hans akkurat som forventet, synes nå i hvert fall jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lars77 0 Del Skrevet 23. Desember 2005 Del Skrevet 23. Desember 2005 Det er vel strengt tatt kun Petter Rudi som er mer oppskrytt enn Andre Muri. Er glad vi er kvitt han! Han kjørte Stabæk ned i 1. div og forlot skuta til fordel for erkefienden. Slikt blir ikke glemt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. Desember 2005 Del Skrevet 23. Desember 2005 André er en hyggelig gutt, som savner gutta i blaatt. Karrierevalg er noe alle tar, og jeg som alle andre, skulle ønske han ikke gikk til Enga. Jeg ønsket bare å bemerke at det var ingen tegn til nag blant supportene under cupkampen mot Bærum, og han satt jo rett nedenfor Q-feltet under hele 2.omgang. Jeg regner med at en del av de samme personene som var der, er blant dem som ytrer seg negativt her inne. Men det er kanskje en "gentleman's rule" å ikke slenge med leppa i sånne situasjoner? Hva vet jeg. Nå er vel Belsvik tilgitt av de fleste her, så om André kommer tilbake i blaatt, så går det vel den veien for han og... God jul og Forza Stabæk! Markus Bjølgerud --------------------------------------- (jeg signerte på den) Jeg også: Dag Albert Bårnes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 23. Desember 2005 Del Skrevet 23. Desember 2005 ikke vær så hard mot Muri da han er jo en snill gutt, som fortsatt elsker Stabæk! Muri har et trebein som pasningsfot? den skjønte jeg ikke jaja, hatet i enga, hatet i Stabæk ikke no piping mot han i tippeligaen, vel ??? neste gang vi møter enga? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 23. Desember 2005 Del Skrevet 23. Desember 2005 skal pipe så mye jeg bare orker mot han..rasshöl har jeg ikke noe til overs for! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. Desember 2005 Del Skrevet 23. Desember 2005 skal pipe så mye jeg bare orker mot han..rasshöl har jeg ikke noe til overs for! Jeg piper med. Men om lagledelsen av en eller annen grunn mener vi trenger mer spenning i forsvaret, ønsker jeg gutten velkommen tilbake. Han er tross alt askergutt fra egen stall. Kan antakelig ikke svensk engang. Hva han gjør i det østlige Oslo skjønner jeg ikke, men vi gjør alle våre feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 4. Januar 2006 Del Skrevet 4. Januar 2006 Muri medhold. Enda mere Muri medhold. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Moro for André dette. Spilte fra start for VIF 2 mot Bærum i går. Kanskje vi må satse på 2.lagskampen mot VIF for å få ønsket han velkommen hjem, for han har til nå spilt 5 av 180 minutter med tippeligafotball i år, så noe gjensyn 6. juni virker lite sansynlig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Moro for André dette. Spilte fra start for VIF 2 mot Bærum i går. Kanskje vi må satse på 2.lagskampen mot VIF for å få ønsket han velkommen hjem, for han har til nå spilt 5 av 180 minutter med tippeligafotball i år, så noe gjensyn 6. juni virker lite sansynlig... Søren klype!!! Det er endel Muri-pasninger som ville vært så mye mer konge å se nå når han spiller for et annet lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 26. April 2006 Del Skrevet 26. April 2006 Moro for André dette. Spilte fra start for VIF 2 mot Bærum i går. Kanskje vi må satse på 2.lagskampen mot VIF for å få ønsket han velkommen hjem, for han har til nå spilt 5 av 180 minutter med tippeligafotball i år, så noe gjensyn 6. juni virker lite sansynlig... Søren klype!!! Det er endel Muri-pasninger som ville vært så mye mer konge å se nå når han spiller for et annet lag. Og de 6 minuttene spilte han som spiss. Enda mindre sannsynlig med tilbakspill til egen keeper da.... Eller er dette misforstått omvendt psykologi fra Reka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 Spørsmålet er om vi skal gidde å bry oss med fyren i det hele tatt. Jeg vil ikke ha ham tilbake på laget. Vi har vært bunnsolide uten ham bak, og i etterpåklokskapens klare lys kan jeg ikke begripe at muuuri skulle fortrenge en spiller som IAO vekk fra stopperplass. Det må være et bevis på gaute larsens utilstrekkelighet som trener. Men jeg tror nok Muri er meget bra i 2. divisjon. Sikkert også solid i 1. divisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå