Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, og man kan gjøre det helt elendig på freetransfer.  Tilbake til dagens Aftenposten "Stefan Ishizaki startet på høyrekanten, men var ikke god. Det var heller ikke sommerens mest omtalte overgang, Tore André Flo. Et par ukers intervalltrening har hjulpet langt mindre meritterte spillere enn spissen fra Stryn".

Det er mulig du har rett i at vi trenger en "Karl Oskar" til neste år, men fordelen med å ikke ha så sentrale profiler, er at flere tar ansvar (og det er vel det dreier seg om i lagspillet fotball).  La oss for all del unngå en ny "Martin-faktor", hvor det blir en manns oppgave å redde laget.

42286[/snapback]

Mente ikke nødvendigvis at vi trenger en slik sentralspiller, og jeg tror da heller ikke KAOS ville vært like sentral i vårt lag. Men en spiller av hans kvaliteter mener jeg er viktig, en spiller som vil forsterke laget fra dag 1.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

82 meter

101 meter

39665[/snapback]

41 meter. Er det bra når jeg har drukket afrikansk hvitvin? Nei - var det ikke Armando her igjen... (Har du ikke noe annet å holde på med...)

42258[/snapback]

Jeg kunne ikke oppdatere lenger men klarte 114 meter med en jente som forstyrret ved siden av meg...

42278[/snapback]

Kjeft a!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente ikke nødvendigvis at vi trenger en slik sentralspiller, og jeg tror da heller ikke KAOS ville vært like sentral i vårt lag. Men en spiller av hans kvaliteter mener jeg er viktig, en spiller som vil forsterke laget fra dag 1.

42306[/snapback]

Det vi trenger er flere spisser, et skikkelig lag må alltid være på utkikk etter en spiss. La oss ikke bli for fornøyde med St. Daniel, vi må ha enda en. I det hele tatt, vi har gode spillere i Nanne, Eirik og Veigar, men det er alltids plass til en som kan konkurrere med St. Daniel om topp-plassen.

Må ha det, bare må ha det.

Endret av gsk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tippeliaga Galskap
  • Opprett ny...