Quinn 0 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 MK sender visst alle sine kamper på webradio, så for de som ikke kan komem på Nadderud i dag så er det mulig å følge kampen der. Adressen er http://radio.mk.no og sendingen starter kl. 17.30. Forza! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Men kamp er jo best på stadion! Alltid. Uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kicks 0 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Genialt! Det betyr at jeg kan følge matchen her jeg sitter på jobbreise i Indonesia... Supporterklubben til et av de større lagene her nede heter forøvrig "Bandung Vikings..." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Hvorfor starter denne kampen 1800 og ikke 1900 som alle andre kamper på hverdager? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 pga. tidsforskjellen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kicks 0 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Yes! Har fått åpnet radioen og bestillt meg en burger og øl på room service ;-) Snurr kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Yes! Har fått åpnet radioen og bestillt meg en burger og øl på room service ;-) Snurr kamp! 39293[/snapback] Ingen som har noe nytt fra kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Yes! Har fått åpnet radioen og bestillt meg en burger og øl på room service ;-) Snurr kamp! 39293[/snapback] Ingen som har noe nytt fra kampen? 39294[/snapback] 2-1 86 min: MÅL:Branimir Poljac. Flott veggspill med Eirik Markegård, men det er driblefanten Poljac som både starter og avslutter angrepet. 84 min: MÅL:Veigar Pall Gunnarsson. Etter stort press fra Stabæk satte Gunnarsson ballen i mål med et skudd i venstre hjørne for keeperen fra 18 meter. Ser ut til at de har hvilt seg i 80 min til søndagens kamp :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Yes! Har fått åpnet radioen og bestillt meg en burger og øl på room service ;-) Snurr kamp! 39293[/snapback] Ingen som har noe nytt fra kampen? 39294[/snapback] 2-1 86 min: MÅL:Branimir Poljac. Flott veggspill med Eirik Markegård, men det er driblefanten Poljac som både starter og avslutter angrepet. 84 min: MÅL:Veigar Pall Gunnarsson. Etter stort press fra Stabæk satte Gunnarsson ballen i mål med et skudd i venstre hjørne for keeperen fra 18 meter. Ser ut til at de har hvilt seg i 80 min til søndagens kamp :-) 39295[/snapback] Takk, jeg fant det på vg.no... nydelig.. Men litt farlig, tipper det var mange som ble paniske på stadion nå ja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Yes! Har fått åpnet radioen og bestillt meg en burger og øl på room service ;-) Snurr kamp! 39293[/snapback] Ingen som har noe nytt fra kampen? 39294[/snapback] 2-1 86 min: MÅL:Branimir Poljac. Flott veggspill med Eirik Markegård, men det er driblefanten Poljac som både starter og avslutter angrepet. 84 min: MÅL:Veigar Pall Gunnarsson. Etter stort press fra Stabæk satte Gunnarsson ballen i mål med et skudd i venstre hjørne for keeperen fra 18 meter. Ser ut til at de har hvilt seg i 80 min til søndagens kamp :-) 39295[/snapback] Takk, jeg fant det på vg.no... nydelig.. Men litt farlig, tipper det var mange som ble paniske på stadion nå ja... 39296[/snapback] Ja fy faen - seieren satt jævlig langt inne men den var deilig da den kom. Ikke lett med 14 mann imot (etterhvert bare 13 da ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå