Gå til innhold

Anbefalte innlegg

*ähem* selv om dere synes det er litt kjedelig å snakke om marel, jeg har et spørsmål vedr. hans tid i stabæk.

da han ble kjøpt fra island (2000? 2001?), var han skadet (kne?).

hva var det eksakt?

jeg vet bare at han trengte lang tid til å komme på beina igjen (mer enn 1 år), at han ble operert to ganger, og at han selv sa at det først så dårlig ut, men så, etter de to operasjonene, og en lang rekreasjonstid, ble det bedre og bedre, slik at han kunne spille som alle andre.

som dere vet ble han skadet i januar 2005 (1. treningen etter vinterpausen). det så veldig dårlig ut, han måtte opereres. nå - etter nesten 6 måneder med hvile/fysio - begynte han å trene (veldig forsiktig), og det så ut som om det er ok, men det var det ikke. han fikk problemer med kneet sitt, og er nå på legen som opererte han tidliger.

høres ut (for meg) som om den gamle kneskaden kom tilbake og ødelegger alt. hvis marel ikke blir frisk til høsten tror jeg kan han slutte med å spille fotball.

uff :-(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg husker kom han ikke til oss første gangen vi prøvde på grunn av kneskade. Året etter fikk vi ham i konkurranse med rbk(?) og etter trening på kunsgresset ble han skadet også hos oss. Tror det var kneet, ja. Både han og Finstad slet med spill på kunstgresset den gang. Nå er det jo nytt underlag med bildekk-gummi som er mye bedre.

Men ja, Marel og kneskader er ikke nytt av i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kort Spørsmål Om Marel
  • Opprett ny...