Lene 0 Del Skrevet 22. April 2003 Del Skrevet 22. April 2003 Hallois folkens! Jeg er ny her, håper dere tar meg vel imot! :roll: Knallkamp igår! Skikkelig gøy å se Stabæk knuse Odd på den måten! Sånn må det fortsette... Synes også det var litt av et musikalsk show igår! Hehe... Både Stabæk-Lars og Thomas imponerte! 8) - Lene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 22. April 2003 Del Skrevet 22. April 2003 Både Stabæk-Lars og Thomas imponerte! Jeg synes Thomas bommer for mye, men det kommer seg. Bevares. Stabæk-Lars bommet litt han også. Men det var vel meningen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 22. April 2003 Del Skrevet 22. April 2003 Jeg synes Thomas bommer for mye, men det kommer seg. Bevares. Nå mente hun vel igrunn syngingen til Thomas, og ikke spillet hans.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
aksel 152 Del Skrevet 22. April 2003 Del Skrevet 22. April 2003 Joa, artig i går!! 4-1 mot Odd er et greit resultat. Og LSK uten üwe Rösler burde ikke være noe problem.... (stakkars fyr....) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg