Blaatter 5 Del Skrevet 27. Juni 2005 Del Skrevet 27. Juni 2005 OK.....Ble for lenge siden jeg har sett "Stabæk på topp" - tråden! Hadde håpet og ikke måtte ty til ny tråd - men men.... Det PRIMÆRE målet er jo opprykk! Ingen tenker på om vi ble 1 eller 2, neste år! Håper dog ikke det som kan føles som en liiiten formsvikt er reellt.. Vi skal pinadø klare dette! Men en ting er sikkert, det krever full innsats og guts! Har trua! Hva sier folka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 27. Juni 2005 Del Skrevet 27. Juni 2005 Enig. Kun et arbeidsuhell det tapet i går. Bryne kommer snart til å gå på en smell de og. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 27. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 27. Juni 2005 (endret) Hepp, Klart vi skal opp, men Bryne må gjerne vinne adeccoligaen med klar margin slik at de får "alle" øyne rettet mot seg. Når vi taper for Sandefjord så sier det mye om at vi må heve oss for å ha noe i eliteserien å gjøre! Jeg vil ha friskt blod inn i stallen! @ringo Endret 27. Juni 2005 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 27. Juni 2005 Del Skrevet 27. Juni 2005 Håper, men den svenske magien er mattet endel i det siste! Gutta trent ikke engang lett på formasjoner nå lørdag, det trur jeg vi fikk svi for igår......... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. Juni 2005 Del Skrevet 27. Juni 2005 Jeg vil ha friskt blod inn i stallen! 39540[/snapback] En spillopplegger på midten som mater vinger og spisser med forløsende og målgivende baller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 27. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 27. Juni 2005 (endret) Friskt blod kan jo gjøre susen selvsagt... Synes spillet i de siste kampene har vært skuffende, med unntak av etter 2-0 mot Skeid, men de rykker jo ned og er vel i ferd med å skjønne det selv også.... Vi har liksom ikke den uforutsigbarheten vi hadde med bla. Chippen...En som kan skape noe omtrent på egenhånd... Endret 27. Juni 2005 av Blaatter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 27. Juni 2005 Del Skrevet 27. Juni 2005 Det er noe positivt å få ut av et tap også. Men jeg synes vi har fått godt betalt med poeng i flere kamper i vår. Vi skal ikke senke nivået mye fra igår før vi blir overkjørt av flere motstandere fremover, ikke minst mot Pors om to uker. Må si at jeg er ganske nervøs for fortsettelsen nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 27. Juni 2005 Del Skrevet 27. Juni 2005 Hepp, Pors har tatt poeng fra både Bryne og Sandefjord på hjemmebane og blir ordentlig nifse å møte. Jeg er enig i at vi spillemessig ikke har levert bra i år, men poenghøsten har vært veldig god! Det betyr at det finnes en moral i laget som vi ikke skal undervurdere! Det blir beintøfft fremover, og vi har en god sjanse til å lykke med opprykket. Men jeg hadde gjerne sett at enten Bryne eller Sandefjord fikk en svak periode snart! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 27. Juni 2005 Del Skrevet 27. Juni 2005 Jeg vil ha friskt blod inn i stallen! 39540[/snapback] En spillopplegger på midten som mater vinger og spisser med forløsende og målgivende baller. 39542[/snapback] Det er flaut å si, men jeg skulle gjerne sett Svindal på laget denne sesongen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 27. Juni 2005 Del Skrevet 27. Juni 2005 Jeg vil ha friskt blod inn i stallen! 39540[/snapback] En spillopplegger på midten som mater vinger og spisser med forløsende og målgivende baller. 39542[/snapback] Det er flaut å si, men jeg skulle gjerne sett Svindal på laget denne sesongen! 39555[/snapback] ikke enig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Vi er da på opprykksplass? Og viser vi det spillet vi tidvis viste mot FFK blir vi der!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Vi er da på opprykksplass? Og viser vi det spillet vi tidvis viste mot FFK blir vi der!! 39873[/snapback] Enig! Må bare gi gutta litt tid. Dessuten er vi best på ettersommeren/høsten (med unntak av i fjor). Har tro på at dette går veien, uten "den framtidige altfor gode (!)" treneren SVINdal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 I påvente av tabelltopp i kveld (Follo-Bryne 1-1), får vi ha denne på førstesiden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 I dag var vi ett mål unna å kunne hente opp godtråden "Stabæk på topp"... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 Fra topp mot bunn i dag til topp mot "topp" neste helg... topplagene møter hverandre mange lag som må avi poeng i kampene Pors (8) - Stabæk (2) Bryne (3) - Hønefoss (5) Sandefjord (1) - Moss (4) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 4. Juli 2005 Del Skrevet 4. Juli 2005 At lagene står likt etter neste runde er mitt tips. Sandefjord spiller U mot formsterke Moss. Bryne tar Hønesfoss (U hadde vært nydelig) De blaa tar et poeng borte mot Pors (B hadde vært perfekt) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 6. Juli 2005 Del Skrevet 6. Juli 2005 Oppsann! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 7. Juli 2005 Del Skrevet 7. Juli 2005 Pen forside på stabak.no i dag da!!! Bare lurer litt på om IAO virkelig er IAO på dette bildet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 7. Juli 2005 Del Skrevet 7. Juli 2005 dreiv å tenkte gjennom stallen selv jeg og om det var flere olsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 7. Juli 2005 Del Skrevet 7. Juli 2005 Isak Andre Olsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 8. Juli 2005 Del Skrevet 8. Juli 2005 Isak Andre Olsen? 40723[/snapback] Har gutta begynt å bytte drakter etter kampene på treningen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå