atleten 1 675 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 Leser at RBK ikke er fornøyd med å ligge der de hører hjemme, og at den meget sympatiske og karismatiske sjefen der oppe, Rune Brattseth, sier at det kan bli aktuelt å selge, leie ut og til og med gi bort spillere i beste Forsvarets-Eiendomsforvaltning-stil. Det ligger vel i kortene at Storflor er blant spillerne som ikke går fra Lerkendal. Men hvem andre er aktuelle for oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 Leser at RBK ikke er fornøyd med å ligge der de hører hjemme, og at den meget sympatiske og karismatiske sjefen der oppe, Rune Brattseth, sier at det kan bli aktuelt å selge, leie ut og til og med gi bort spillere i beste Forsvarets-Eiendomsforvaltning-stil. Det ligger vel i kortene at Storflor er blant spillerne som ikke går fra Lerkendal. Men hvem andre er aktuelle for oss? 39719[/snapback] Per Ciljan Skjelbred kunne jeg godt tenkt meg. Helstad og ødegaard også, selv om det kanskje er en smule urealistisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 Hadde Winsnes og Braaten vært mulig, tror jeg det kunne blitt helt ok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 Hvis vi snur VG-børsen på hodet, ser RBK-listen ut som dette: Robbie Russell Bjørn Tore Kvarme Harald Martin Brattbakk Vidar Riseth Mikael Dorsin Alexander Ødegaard Frode Johnsen Fredrik Winsnes Thorstein Helstad Daniel Braaten Miika Koppinen Erik Hoftun Christer Basma Ståle Stensaas Øyvind Storflor Ørjan Berg Per Ciljan Skjelbred Espen Johnsen Roar Strand Jan Gunnar Solli Robbie Russel er vel kanskje en av de som får fyken, men passer vel neppe inn hos oss. Kvarme og Brattbakk er for gamle for oss. Ingen vil ha Riseth. Og da er neste på listen Dorsin. Tviler på at han kommer til oss. Ødegård, Johnsen, Winsnes og Koppinen derimot... @ringo, hva sier du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 ødegård er nettopp kjøpt for 10 mill eller noe sånt, tviler på at de gidder å kvitte seg med han. Johnsen skrev under ny 2 års kontrakt tidligere i år, derfor er nok han også rimlig uaktuell, rett og slett fordi jeg tror han har lyst til å råtne i trondheim sine siste år. Da har vi igjen Winsnes og Koppinen. Koppinen ble kjøpt før årets sesong, derfor lite trolig at han forsvinner med det første. Men Winsnes skal vi ikke se bort ifra forsvinner nå. Burde styrke laget vårt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 hva med STORFLOR..? Var ikke han i frågan for oss i fjor? Lang kontrakt i RBK? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 ødegård er nettopp kjøpt for 10 mill eller noe sånt, tviler på at de gidder å kvitte seg med han. Johnsen skrev under ny 2 års kontrakt tidligere i år, derfor er nok han også rimlig uaktuell, rett og slett fordi jeg tror han har lyst til å råtne i trondheim sine siste år. Da har vi igjen Winsnes og Koppinen. Koppinen ble kjøpt før årets sesong, derfor lite trolig at han forsvinner med det første. Men Winsnes skal vi ikke se bort ifra forsvinner nå. Burde styrke laget vårt. 39774[/snapback] I følge rbk.no har Frode Johnsen kun kontrakt ut året, men det er muligens feil. Mulig en omgivelsesendring hadde vekket formen, og så synes jeg han er en sympatisk fyr - som bidrar med mye mer en kun fotballprestasjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 hva med STORFLOR..? Var ikke han i frågan for oss i fjor? Lang kontrakt i RBK? 39777[/snapback] Vel, jeg tror den nye strategien til RBK er å beholde de gode og kvitte seg med de dårlige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 ødegård er nettopp kjøpt for 10 mill eller noe sånt, tviler på at de gidder å kvitte seg med han. Johnsen skrev under ny 2 års kontrakt tidligere i år, derfor er nok han også rimlig uaktuell, rett og slett fordi jeg tror han har lyst til å råtne i trondheim sine siste år. Da har vi igjen Winsnes og Koppinen. Koppinen ble kjøpt før årets sesong, derfor lite trolig at han forsvinner med det første. Men Winsnes skal vi ikke se bort ifra forsvinner nå. Burde styrke laget vårt. 39774[/snapback] I følge rbk.no har Frode Johnsen kun kontrakt ut året, men det er muligens feil. Mulig en omgivelsesendring hadde vekket formen, og så synes jeg han er en sympatisk fyr - som bidrar med mye mer en kun fotballprestasjoner. 39780[/snapback] rimlig sikker på at johnsen skrev under ny toårskontrakt med rbk før denne sesongen startet. Han ble bare tilbudt et år, men klarte å mase seg til to år når fck kom på banen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 Men var det ikke en hel haug med forbehold om at 2. året var basert på prestasjonen i det 1.? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå