Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hello,

Returnert etter å ha overvært de første 45 min. ALANZINHO må bare signeres! Teknikk minst på nivå med Chippen! Ett rått rykk. Pasninger som treffer medspillere. Overraskende skudd. En spiller som gjør det uventede.

Finn fram pennen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hello,

Returnert etter å ha overvært de første 45 min. ALANZINHO må bare signeres! Teknikk minst på nivå med Chippen! Ett rått rykk. Pasninger som treffer medspillere. Overraskende skudd. En spiller som gjør det uventede.

Finn fram pennen!

41169[/snapback]

Kan låne penn av meg hvis det trengs...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hello,

Finn fram pennen!

41169[/snapback]

Fortell mer, er han ikke en bitteliten fyr? Ligger det bare i ballteknikk, eller styrke? Og: Jeg lurer på hvor han kan spille. Spisstalent?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortell mer, er han ikke en bitteliten fyr? Ligger det bare i ballteknikk, eller styrke? Og: Jeg lurer på hvor han kan spille. Spisstalent?

41172[/snapback]

Bitteliten, dritgod, kald og sikker. Passer som ving.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hello,

Finn fram pennen!

41169[/snapback]

41172[/snapback]

Liten er han. Ballsikker som få. Er nok en midtbanetype, virker som han har spilt sentralt tidligere..Han hadde flere løp inn mot midten til tross for ving plass idag. Så vidt jeg fikk med meg er han venstrebent, med ett giftig og overraskende skudd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det bare er å signere en brasiliansk spiller.. Må vel ha arbeidstillatelse først...

Er kanskje ikke så lett å bevise at han er "spessialist"(som det så fint heter), hvis han ikke har noen nationalcap's...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gutten er det særiøst bare å signere, etter hva jeg har skjønt har vel Stabæk de planene også. Det er dog usikkerhetsmomenter rundt arbeidstillatelsen....

Han styrer spillet i de 90 minuttene han er på banen. Utrolig ballkontroll, tror man kan telle antall feil i denne kampen på kaptein kroks dårlige hånd. Når man vanligvis tenker brasser så er man vel av den oppfatningen at de holder lit lenge på ballen. Alan gjør ikke dette, han spiller den preisist der han vil, nøyaktig når det skal gjøres. Alan dribler og står i, han finter og chiper, lobber over motstandere, gjør alle de uventede tingene, men han kommer alltid ut av det med ballen og like etter spilles den lynkjapt til den medspilleren som er i best posisjon.

Jeg våger å definere Alan som en kloning av Martin, Tommy SL og Chippen. Teknikken til Chippen, pasningene til Tommy og ballkontrolen til Martin.

Det verste er at jeg tror ikke jeg er den eneste som er av den oppfatningen.

Det er viktig å holde seg litt på jorda, vi spilte mot G19, men ikke nå. Fjørtoft, som antagelig var på stadion får å få se festfotball, noe han fikk var også tydlig imponert der han satt med notisblokken sin - fysj med deg!

Bilder kommer snart!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det bare er å signere en brasiliansk spiller.. Må vel ha arbeidstillatelse først...

Er kanskje ikke så lett å bevise at han er "spessialist"(som det så fint heter), hvis han ikke har noen nationalcap's...

41177[/snapback]

Når det gjelder arbeidstilatelse er det vel England som krever lanskamper. Tror ikke Norge har de samme kravene...(som erfaren CM og FM spiller pleier ikke dette å være noen uoverstigelig problem).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder arbeidstilatelse er det vel England som krever lanskamper. Tror ikke Norge har de samme kravene...(som erfaren CM og FM spiller pleier ikke dette å være noen uoverstigelig problem).

41181[/snapback]

Hehe..

Hvis du sier det så...

Uansett må arbeidstillatelse fikses før man signer han... Gjelder å holde andre haier unna bare...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aiai, dette var gøy.

Må si jeg ble mektig imponert over Alanzinho. Vender jo bort spillere som Romario og har (nesten) Kakas driv, fart og evne til å slippe ballen riktig. Han må signeres. Rett og slett. Bare viktig at vi lar han få utfolde seg, og ikke binde han opp med for mye tøyler. En små fri rolle på venstrekanten, hvor han rulere litt med feks Henning om å ligge sentralt, hadde vært bra tror jeg. Han kom veldig til sin rett som offensiv midtbane, veldig!

Eneste varsku er jo såklart at vi spiller mot G19, som på ingen måte har fysikken som er standarden i AL og TL. Således kan det vi så, lyve litt. Være å møte Frode Kippe en han Larsen fra Lyn.

Men for all del, signer den lille Alan (inho på slutten av navnet i Brazil, betyr som kjent "den lille"). Det var til tider pur magi utpå der.

FORZA STABINHO

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp!

Vel hjemme etter en hyggelig økt mot G-19

Og jeg kan likesågodt slenge meg på Alan-bølgen først som sist. Frem med penn, papir, penger, knapper, glansbilder, alt som kan få gutten hit til oss.

Makan til ballkontroll, overblikk og presisjon i pasningspillet er det ingen i dagens stall som har. Jeg har ingen tvil om at han kommer til å bli en solid forsterkning.

Noe av det gledeligste jeg så, ved siden av alt som allerede har blitt nevnt, er at mannen tåler en takling. Han ble til tider taklet ganske tøft av ivrige g19 gutter, men holdt seg på beina uten å henfalle til svalestup, sutring og dødskramper som trekker ut tiden og bare irriterer dommere. Mulig han sparer faktene til kontrakten er signert, men holdningen hans på banen idag var meget profesjonell.

Han er liten, men ingen pingle. Selvsagt vil han slite mot robuste adecco/tippeliga stoppere, men det er som pasningslegger på kant og i midten han kan bli uvurderlig for oss.

Det var helt tydelig at alle gutta på banen var trygge på Alan og han ble brukt mye og oppfordret til å gå på raid alene.

Den avgjørende faktoren for om han blir en suksess her hos oss blir ikke fotballferdighetene, men hvor godt han kan integreres i troppen og i vårt kalde, kalde land....

Jeg tror og håper klubben har lært av Ackons opphold og at gutten er lysten på å lære seg engelsk...

Budstikka er først ute med nyheten om at han skal tilbys kontrakt og derfor tar jeg sjansen på å glede meg til å se ham på banen mot 'kvalifisert' motstand en eller annen gang iløpet av høsten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka er først ute med nyheten om at han skal tilbys kontrakt og derfor tar jeg sjansen på å glede meg til å se ham på banen mot 'kvalifisert' motstand en eller annen gang iløpet av høsten.

41201[/snapback]

LINK?

HER: http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=201895

TAKK!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten Lars, du fyrte opp den siggen mens du fortsatt var på Hovis, fy fy ;)

41211[/snapback]

Og jeg som trodde alt var litt mer sånn løssluppent og crazy under treningskampene!?! Jeg skal skjerpe meg, ass! Fra nå av er det kun ståfeltet som gjelder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk Mot "landslaget"
  • Opprett ny...