Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alanzinho!

Vi har er bruker her på forumet som kaller seg for Alessinho, registret i November 2002. Tar jeg ikke helt feil står navnet også bak på drakta hans. Tilfeldig? Nei! Alan blir klar for Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er alt vi har spekulert i blitt bekreftet. Alan er god:

Alt i alt var Stabæk det beste laget om kom til flest klare målsjanser. Brasilianeren Alanzinho (22) - som prøvespiller for Bærum-klubben - imponerte stort med sin glimrende dribleteknikk.

fotball.no er som alle vet NFF's offisiell hjemmeside. Alle vet at det NFF sier kun er sanheter... NFF ljuger aldri!

Alan er god ! Allah er blaa!

TV2 var på plass, bare så dere vet det !

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er alt vi har spekulert i blitt bekreftet. Alan er god:

Alt i alt var Stabæk det beste laget om kom til flest klare målsjanser. Brasilianeren Alanzinho (22) - som prøvespiller for Bærum-klubben - imponerte stort med sin glimrende dribleteknikk.

fotball.no er som alle vet NFF's offisiell hjemmeside. Alle vet at det NFF sier kun er sanheter... NFF ljuger aldri!

Alan er god ! Allah er blaa!

TV2 var på plass, bare så dere vet det !

41247[/snapback]

Var vanvittig moro å se ham idag, ingen tvil om det. Men blir litt nervøs og lurer på om andre kan snappe han opp foran nesa vår, dersom vi drøyer....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de av dere som har lyst til å ta et dypdykk inn i brasilianske kallenavn, så er dette en fin intro:

http://www.goal.com/NewsDetail.aspx?idNews=51252&idSez=1

Jeg mener vi Kaka'er på leggen om vi ikke signer Alanzinho!

Forza Stabæk

41212[/snapback]

Genial side. Tenk om 15-20 år, da løper det spillere rundt i Brasil med navn som Stabaeck Pereira og Baerums Stolthet Santos.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alanzinho!

Vi har er bruker her på forumet som kaller seg for Alessinho, registret i November 2002. Tar jeg ikke helt feil står navnet også bak på drakta hans. Tilfeldig? Nei! Alan blir klar for Stabæk.

41232[/snapback]

Hehe... Den drakta har jeg ikke lenger, mistet den i Molde i 2001 tror jeg. Har ikke navn bakpå noen av draktene nå. Ellers er det kult at min navnefetter (kanskje) blir Stabækspiller. Han viste jo mye gode individuelle ferdigheter mot g19.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk Mot "landslaget"
  • Opprett ny...