Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 DET spillet og DEN innsatsen våre gutter viste idag, gjør meg vannvittig stolt. Fytte Mama så bra!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 *FOR ALLTID STABÆKGUTT* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 Kunne ikke vært mer enig! Synes alle gutta gjør en kjempeinnsats i dag, men må si jeg er imponert over Branimir og Bjørna i dag. Kult at unggutta står fram mot tippeligamotstand. Og Nanne er konge selvfølgelig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 Enig i at det er kjempebra å vinne! Angrepet vårt er det rett og slett klasse over! Forstår jo ikke hvorfor Eirik blir tatt av i bytte med Veigar som spiller elendig?! Ellers er vi skrekkelig usikre i forsvaret når motstanderen presser rett etter et mål - noe som har gått igjen i over et år! Spillerne tror enten de har for dårlig tid, eller for god tid. Det er jo lurt å løfte hodet en gang i blant. Det er alt for upresist i forhold til det som må presteres i neste cup-runde (og til neste år). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 Forstår jo ikke hvorfor Eirik blir tatt av i bytte med Veigar som spiller elendig?! 39815[/snapback] Regner med at Veigar ikke ble satt inn for å spille dårlig. Jeg er enig i at han har hatt bedre dager på jobb, men dribleserien før 4-2 var det klasse over. Er dog litt mer forundret over at man setter inn Sund og ikke Tom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 utrolig digg at nanne viser at han kan score tippeliga lag også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 deilig..... orgasme.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 Syyyykt digg... Vi lekte jo til tider... Ahhh... Branimir og bjørnar var helt syke... Utrolig fett å se de leke på høyt nivå også... Trenger vel ikke Nevne Daniel, 2 mål og en feilaktig offside alene med keeper sier sitt.. Eirik var også bra syns jeg.. De fleste var vel egentlig bra, eneste jeg er litt missfornøyd med er Jon.. Hadde en kjempe redning fra Hoås (tror jeg det var) fra 5 meter. Ellers var det til tider stabilt, men han bør kunne ta 0-1 scoringen synes jeg... I tillegg savner jeg at han går mere ut på cornere/frispark og plukker innlegg.. har vel savnet det i hele år, og kanskje spesielt mot sandefjord sist helg.. I dag var det feks. èn korner som kom i en fart av kanskje 10-15 m/s som Jon relativt upresset velger å bokse i stedet for å plukke den ned... På headingen som assisterer 3-2 målet bør det også være mulig å være på plass,, men det er mulig han er for presset eller er på feil ben der... Har ikke fått sett bildene enda... Uansett, får håpe dette bedrer seg i fremtiden.. Ellers var han på det jevne og får godkjent... Men på en dag som denne bør jeg vel ikke dvele over feil.. Måtte bare få det ut.. Nå skal jeg bare kose meg og suge på den berømte karamellen, mens jeg sender sms'er til bekjente i fredrikstad.... :D:D Kommer til å drømme om forspillet til 1-1 scoringen..Bjørnar er hissig og offensiv, og trer den elegant til St. Daniel af stabæk... STOLT.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 jeg kommer til å drømme om forspillet til 2-1 jeg da men Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 29. Juni 2005 Del Skrevet 29. Juni 2005 Kan ikke annet enn si meg enig med emnet - dvs. STOLT !!! Når det gjelder Eirik så gjorde han enkelte bra ting, særlig like før han ble byttet ut. Men fram til da vant han knapt nok en eneste ball, og de fleste pasningene som ble slått til ham ble plukket opp av de rød/hvite rett og slett fordi han aldri møtte ballen. Mulig det kan ha vært en medvirkende årsak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Dagbladet: Nannskog håper på Rosenborg i kvarten, og skal skyte Stabæk til gull. Radiosporten: Intervju med Ingo. "Nå tar vi hele cupen." Hallo? La oss ikke ta en Sogndal a. Bena godt plantet på jorden er det noe som heter. Vi slo Fredrikstad som for tiden sliter voldsomt i tippeligaen, men vi må ikke ta fullstendig av. At vi slo Fredrikstad er jeg definitivt j.... STOLT av. Men ikke hoverende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Barreth 0 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 I tillegg savner jeg at han går mere ut på cornere/frispark og plukker innlegg.. har vel savnet det i hele år, og kanskje spesielt mot sandefjord sist helg.. 39826[/snapback] Mot sandefjord så var problemet til jon ved cornere at det gjerne stod et par sandefjordspillere og pakket han inn slik at han ikke kunne gjøre stort. de gangene sandefjord ikke gjorde det så gikk Jon som regel ut og snappet ballen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Enkelte ganger bør han kunne bruke kroppen og skaffe seg rom... Andre keepere klarer det, så hvorfor ikke super jon..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 å gi jon skylda for 0-1 synes jeg er mer enn drøyt. west løper fra midtforsvaret vårt og skyter i steget alene med jon. Vi mangler fart på stopperne våre. Håper markus karlson har mer tempo enn mike og inge. Mot Sandefjord ble jon pakka inn av 3(!) SF-spillere og ble dytta inn i mål når corneren gikk. Smart taktikk. Hva faen skal jon gjøre? slå seg vei ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 enig med Alz der!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 å gi jon skylda for 0-1 synes jeg er mer enn drøyt. west løper fra midtforsvaret vårt og skyter i steget alene med jon. Vi mangler fart på stopperne våre. Håper markus karlson har mer tempo enn mike og inge. Mot Sandefjord ble jon pakka inn av 3(!) SF-spillere og ble dytta inn i mål når corneren gikk. Smart taktikk. Hva faen skal jon gjøre? slå seg vei ut? 39946[/snapback] å slå seg ut er et godt alternativ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 nå er det bare og si vi er STOLTE!!! og håper at vi møter Hønefoss i neste runde... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Jeg håper vi møter Hønefoss i finalen på Ullevaal! Det må jo også bli første gang to 1.div. lag møtes i cup-finalen, eller?? Ja, siden 1.divisjon var første divisjon, da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Jeg har ved flere anledninger tidligere vært litt streng med keeperen vår, men de siste to kampene har jo mannen holdt landslagsklasse. Alle må hjelpe til å gi keeperen rom Alz. Tråden med bilder fra sandefjord er stengt. Er det grunnen til at jeg ikke får opp linken på MSN, eller er det fordi jeg har mac (som deg) eller er det rett og slett fordi jeg ikke er noen reser på sånne ting. (tipper det er det siste) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Jeg håper vi møter Hønefoss i finalen på Ullevaal!Det må jo også bli første gang to 1.div. lag møtes i cup-finalen, eller?? Ja, siden 1.divisjon var første divisjon, da! 39958[/snapback] neida, har skjedd før, lyn og molde møttes i cupfinalen når begge spilte i første divisjon, husker ikke akkurat når, men var på 90 tallet en gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Det må jo også bli første gang to 1.div. lag møtes i cup-finalen, eller??Ja, siden 1.divisjon var første divisjon, da! 39958[/snapback] Møttes ikke Molde og Lyn i cupfinalen i 94? Mener begge spilte i 1. divisjon da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Det må jo også bli første gang to 1.div. lag møtes i cup-finalen, eller??Ja, siden 1.divisjon var første divisjon, da! 39958[/snapback] Møttes ikke Molde og Lyn i cupfinalen i 94? Mener begge spilte i 1. divisjon da. 39975[/snapback] Stemmer det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Hvis Jon dytter og skriker litt så får han frispark... Greit nok at West burde ha vært stoppet før han får skutt, men når han førs får skutt så tror jeg at de fleste er enige om at han burde ha tatt skuddet... Han redder det skuddet 19 av 20 ganger, for på streken er han som regel vanvittig bra... Er som sagt feltarbeidet som jeg er litt kritisk til... men men.. ingen er vel perfekte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå