Mortimer 4 420 Del Skrevet 23. April 2003 Del Skrevet 23. April 2003 Har fått følgende oppgave når det gjelder tverrrfaglig tentamen.. Trenger hjelp.. På forhånd takk Problemstilling: Vi skal planlegge og gjennomføre et fotballarrangement på elitenivå. Læreplanmål: Salg&Service: - 2b – kunne velge et serviceprodukt/tjenesten og redegjøre for virksomhetens rammebetingelser. - 3b – kunne bruke virkemidler som appellerer til ulike brukergrupper. - 5c – kunne beskrive former for organisering og samarbeidsformer. Sikkerhet: - 1d – kunne bruke aktuelle lover, forskrifter og standardarder - 2a – kunne kvalitetssikre ulike typer handel/tjenestilbud. - 2d – kunne gi eksempler på aktuelle typer kontrakter og avtaler. K.K.T. - 1c – kunne utarbeide drifts- og likviditetsbudsjett. - 1d – kunne planlegge rutiner og system for virksomheten og tilrettelegge for HMS-arbeidet. - 2a – kunne utføre økonomiske beregninger for prissetting og lønn. - 3d – kunne ivareta sikkerheten på arbeidsplassen og gjennomføre kvalitetssikring. - 4d – kjenne til aktuelle lover og forskrifter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 28. April 2003 Del Skrevet 28. April 2003 Dette har du sikkert allerede tenkt på ,men jeg nevner det for det... Snakk med noen i administrasjonen i Stabæk eller Bærum fotball.klubb og spør om det er mulighet til å få noe hjelp.Andre bedrifter pleier å stille seg positivt til å bidra med hjelp når det gjelder "skole"-prosjekter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 420 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Prøvde å ringe norges fotballforbund.. ble vel bare satt over 11 ganger eller noe men tentamen ble levert inn og jeg fikk karakteren 4 så jeg kan vel være sånn passe fornøyd.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Grattis,bra jobba,fire er en fin-fin karakter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 420 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Takk takk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg