Caz 1 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Da har jeg lagt ut noen flere bilder fra bussturen til Sandefjord, bildene ligger her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 nydelig...bra dette....men er vel kanskje et par bilder som burde fjærnes....hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 hm, bortsett fra bildene hvor en ligger ved siden av bussen og sover /sover med hodet på bordet, er det helt ok. har sett verre bilder med folk som virkelig var stygt fyll. (bildene kom ikke fra stabæk, de var tatt på noen st.pauli borteturer for noen år siden) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 tenkte mer på hvor sinnsykt fyllesjuk jeg så ut som (og var) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Dette kan vi stolt vise frem til alle foreldre som vurderer å la barna sine få være med på bortetur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 sorry da det ble litt seint nach dagen før... var sikkert fortsatt full når jeg kom på bussen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg