pauligirl 236 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 vet ikke om jeg saa det riktig men i gaarsdagens utgave av viva la bam (mtv tyskland, torsdag kl. 22.00) var bam sammen med noen venner paa en biker pub, og paa puben, bak disken, hang et lite ffk flagg eller en vimpel som denne her har ingen anelse om det virkelig stemmer, men etter at jeg var ganske ofte paa stabaek support sidene de siste dagene og saa ffk flagget paa forsiden her, var det förste jeg tenkte da jeg saa det röd-hvite flagget paa puben at det maa vaere ffk. noen andre som saa viva la bam? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 055 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Det var sikkert samme pub som Harald Zwart brukte da han lagde "A(One?) day at McCools". Da passet han iallefall på å få opp en FFK vimpel som synes i filmen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 438 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Det var sikkert samme pub som Harald Zwart brukte da han lagde "A(One?) day at McCools". Da passet han iallefall på å få opp en FFK vimpel som synes i filmen. 40010[/snapback] "One night at McCools" kanskje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå