Markus 5 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Jepp da er vi igang i serien igjen. Etter å ha lest forsiden med omtale av kampen gleder jeg meg skikkelig. Løv-Ham virker møkka dårlige og burde - burde - være lett match for gutta i blaatt. Men slik er det vel ikke alltid, det legges fokus på MK og Alta kampene som en pekepinn på hva vi kan forvente oss på søndag. Jeg frykter en skikkelig møkka match, men håper at med en tidelig scoring må Løv-Ham gjøre noe. Laget er spennende denne gangen, vi har en ny spiller tilgjengelig, en spiller med verdens flotteste fornavn og spørsmålet er naturligvis om han skal rett på banen. En god grunn i tillegg til 2 brasilianere (som sikkert ikke er der) til å gå på treningen i morgen. Kl 1030 ser du antagelig strukturen av laget som starter på søndag. Jeg gjetter at JJ ikke gjør noen endringer fra FFK laget. Skulle noen spillere fra den kampen derimot ikke kunne spille skal du nok ikke utelukke at nettopp Markus Karlsson befinner seg på gressmatten 18:03 på Nadderud på søndag. De spillerne det knyttes størrst spørsmålstegn til er vel IA og JJ. Tror at hvis noen av de må ut går Markus enten inn i midtforsvaret eller ut på venstre bækk/midtbane (plassene fordeles med Bjørnar som jeg gjerne ser lengre frem på banen) JJ burde spares, vi skal ærlig talt ikke trenge JJ på banen mot Løv-Ham. Ja, ja - spennende å se! Første anntydning får vi i morgen kl 1030 Jeg gjetter på 5-0! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Hepp, Tipper Mackan går inn for en litt småskadet IA i midtforsvaret og at Sund starter på venstre flanke, med mindre man blir svinraskt ferdig med JPW overgangen.... Tipper derfor følgende lag: Jon Morten, Mike, Markus, Bjørnar Branmir, Henning, Tommy, Sund Eirik, Nanne @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Se opp for mine menigmenn i militæret; brødrene Aga. Eller; drit i dem og scor masse!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Hepp, Jon Morten, Mike, Markus, Bjørnar Branmir, Henning, Tommy, Sund Eirik, Nanne @ringo 40034[/snapback] Dette er en startoppstilling jeg kan like. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Hepp, Jon Morten, Mike, Markus, Bjørnar Branmir, Henning, Tommy, Sund Eirik, Nanne @ringo 40034[/snapback] Dette er en startoppstilling jeg kan like. 40070[/snapback] Bytt Sund med Tom så er jeg også fornøyd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Det burde være enkelt å få opp gløden hos gutta før denne kampen. Før sesongen, da trenerne fikk spørsmål om ditt og datt svarte Magnus Johansson noe ala følgende på spørsmålet om hvem som rykker opp; "....., men iallefall ikke Stabæk" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Hvor har det blitt av Mads Clausen? det er i slike kamper sånne som han bør få spille. tenker også på Torbjørn. J Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Hepp, Ikke spiller han på andrelaget heller... ikke har jeg hørt at han er skadet.... Game over? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 han er ikke i militæret han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 var ikke det i fjor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Mads C hinket av med en eller annen kne-relatert skade i andrelagskampen mot Ros...kanskje det var noe alvorlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Daniel scorer hvertfall 4 mål mot Løv Ham.. Dt er jeg sikker på! Synd jeg ikke får vært på kampen.. Drar til Danmark.. Det irriterer meg! Men er på alle andre kamper såå... Ha en fin sommer alle sammen!! Forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Mads er skadet... I det siste har han ikke vært med på treninger, bare vært "dagpappa" til spillernes smågutter... Kanskje han trives bedre i den rollen !? hehe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Mads spilte i kampen mot Solberg sist mandag, se referat her. Spilte tom hele kampen, og gjorde en grei kamp, men briljerte vel kanskje ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Hepp, Tipper Mackan går inn for en litt småskadet IA i midtforsvaret og at Sund starter på venstre flanke, med mindre man blir svinraskt ferdig med JPW overgangen.... Tipper derfor følgende lag: Jon Morten, Mike, Markus, Bjørnar Branmir, Henning, Tommy, Sund Eirik, Nanne @ringo 40034[/snapback] Vil ha med Veigar jeg da. Men det er ikke lett å se hvem som skal ut av dette laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 1. Juli 2005 Del Skrevet 1. Juli 2005 Sund ut og Giggs inn...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 2. Juli 2005 Del Skrevet 2. Juli 2005 Tror vi vil møte et ultradefansivt motstander som gir oss lite rom. Da kan det være bedre med en møtende teknisk spiss som Veigar. Til de 2 påfølgende kampene derimot vil jeg foretrekke Eirik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 2. Juli 2005 Del Skrevet 2. Juli 2005 det er i slike kamper sånne som han bør få spille. tenker også på Torbjørn.J 40085[/snapback] Enig, skulle likt å se Mads få prøve seg hvis han er frisk. Sund trenger mer spilletid så jeg vil helst se ham fremfor Torbjørn. Sund kan trenge litt mer selvtillitt, og det får han gjennom mer spilletid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 2. Juli 2005 Del Skrevet 2. Juli 2005 Mitt tips: 7-0 Løv-Ham rakner allerede før pause. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 Mitt tips: 8-3. Hey hey: jeg vant 600 spenn på RBK-Hønefoss på Torsdag! Ikke undervurder meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 Tabelltopp etter kampen? Vi bør pynte bra på målforskjellen, men sitter med en følelse av at vi kan innta tabelltoppen etter kampen. Bryne har ikke imponert siste uken, og kanskje de begynner å merke kjøret. Uavgjort borte mot Pors og tap mot HamKam i køppen er vel egentlig ikke noen dårlige resultater isolert sett, men som topplag i Serie-A må det da være lov å forvente noe mer. Follo har egentlig spilt brukbart på hjemmebane og har sjokkert både Sogndal og oss. Mitt tips før kampen er 6-0 og tabelltopp Mål: Nanne x3 (1x str, 1x alene m keeper, 1x innlegg fra Eirik), Karlsson x1 (corner), Steners x1 (frisparkperle) og Poljac x1 (soloprestasjon) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 3. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 3. Juli 2005 (endret) Tabelltopp etter kampen? Vi bør pynte bra på målforskjellen, men sitter med en følelse av at vi kan innta tabelltoppen etter kampen. Bryne har ikke imponert siste uken, og kanskje de begynner å merke kjøret. Uavgjort borte mot Pors og tap mot HamKam i køppen er vel egentlig ikke noen dårlige resultater isolert sett, men som topplag i Serie-A må det da være lov å forvente noe mer. Follo har egentlig spilt brukbart på hjemmebane og har sjokkert både Sogndal og oss. 40177[/snapback] I dag er det de 3 øverste lagene mot de 3 nederste... Vi er det eneste av topplagene som spiller på hjemmebane, men det blir nok neppe noen store overaskelser for det. Jeg har ikke tro på at Follo klarer å ta poeng hjemme mot Bryne, etter 2 kamper på rad uten seier er nok Bryne kjempegira på at det ikke skal bli 3. Da har jeg større tro på at Alta skal klare å ta poeng på hjemmebane mot Sandefjord egentlig. Endret 3. Juli 2005 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 Jeg håper at tilskuerantallet går oppover igjen. Tendensen har vært nedadgående de siste kampene, håper vi klarer å trekke over 3000 mot Løv-Ham. Nå stiller vel kanskje ikke Løv-Ham med flest supportere, og kalenderen viser juli, men jeg håper det kommer masse folk for (forhåpentligvis) å se mye mål! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 Mitt tips før kampen er 6-0 og tabelltopp 40177[/snapback] Hmm. Fikk rett med at Bryne avga poeng. Litt bittert at vi ikke scorer et mål mer enn Sandefjord i dag, slik at vi hadde kommet tilbake der vi hører hjemme, på toppen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 Fy faen for et møkkalag!!! (løvham) Vi burde putta så mange i dag.. men, men..vi vinner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 Fy faen for et møkkalag!!! (løvham) Vi burde putta så mange i dag.. men, men..vi vinner. 40192[/snapback] Med tanke på laget vi møtte i forrige seriekamp hjemme synes jeg det er drøyt å kalle dem møkkalag. En del stygge ting har de, men føler nesten det er mer grunnet udyktighet enn å sabotere. Ikke begynte spillerne å legge seg ned heller i tide og utide. Også overraskende at de hadde to mann på topp (uten at det gjorde noe fra eller til). Vi hadde absolutt sjanser til å putte mange. Regner med at vi får opp uttellingen i de neste kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 Selvsagt.. men man kan ikke drive å sammenligne lag med MK, det blir rett og slett urettferdig. Var ikke Karlsson klar til kampen i dag? Så ingen nye fjes på benken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 3. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 3. Juli 2005 (endret) Selvsagt.. men man kan ikke drive å sammenligne lag med MK, det blir rett og slett urettferdig. Var ikke Karlsson klar til kampen i dag? Så ingen nye fjes på benken? 40194[/snapback] Var noe kluss med papirene fra Tyskland. Brasilianerne var å sjekket atmosfæren på kamp også...Kunne jo valgt en litt heldigere kamp både spillemessig og publikumsmessig da.. Endret 3. Juli 2005 av Blaatter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 1-0 holder til 3 poeng det. Tøft av JJ å bytte ut Mike og kjøre flere i angrep - denne mannen vil vinne, noe vi gjør, nok en gang - på Nadderud. Vi får takke og bukke for de målene vi får så lenge det holder til seier. Men noen man-of-the-match er vanskelig å utnevne. På en jevnt over dårlig dag klarer ikke jeg å plukke noen. Godt med 3 poeng. Og direkte opprykksplass. Hadde vi scoret 1 til hadde vi ledet. Bryne har vel 3 kamper på rad uten seier nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 Men noen man-of-the-match er vanskelig å utnevne. På en jevnt over dårlig dag klarer ikke jeg å plukke noen. 40201[/snapback] Jeg synes Bjørnar fortjener tittelen Man of the match i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå