mbh 8 234 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 Jeg synes Bjørnar fortjener tittelen Man of the match i dag 40203[/snapback] Det er jeg helt enig i!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 3. Juli 2005 (endret) Skulle akkurat til å skrive Bjørnar, før jeg hadde skrollet meg ned til KongKjakans innlegg. Ahh, den gutten bor det mye fotball i. En nydelig stikker til Sund i første, et herlig løp som Sund spiller på og Bjørnar legger knallhardt videre inn i boksen (også i første). Mange gode prestasjoner av Bjørnar, han jobber uttrettelig, og har omtrent ikke et dårlig innlegg (legge merke til skru og styrke - utrolig bra). Løper også opp L/H spilleren som han og Morten slipper mot slutten, sterkt. At de slapp han på den måten får rutinen ta på sin kappe. Holmvik er en spiller vi bør signe for laaang tid, et kjempetalent. FORZA STABÆK Endret 3. Juli 2005 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 JJ var vel ikke så tøff som byttet ut Mike. Er det noen som vet hva som skjedde med han? For jeg var vel ikke den eneste som observerte at han satt ved sidelinjen mens spillet pågikk før han ble byttet ut. En stund var vi nede i 8 mann da Branimir var ute. En av spillerne skrek jo så hele Nadderud kunne høre: "Vi kan ikke spille med to mann mindre!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alessinho 0 Del Skrevet 3. Juli 2005 Del Skrevet 3. Juli 2005 JJ var vel ikke så tøff som byttet ut Mike. Er det noen som vet hva som skjedde med han? For jeg var vel ikke den eneste som observerte at han satt ved sidelinjen mens spillet pågikk før han ble byttet ut. En stund var vi nede i 8 mann da Branimir var ute. En av spillerne skrek jo så hele Nadderud kunne høre: "Vi kan ikke spille med to mann mindre!" 40214[/snapback] To mann mindre blir for ordens skyld 9 mann. Så også at Mike satt på sidelinja, han hadde sikkert fått en smell. Så ikke altfor alvorlig ut. Jönsson kunne satt inn Holter, men valgte Jeppe... Heldigvis, men ikke veldig risikabelt med tanke på Løvhams vilje fremover. For øvrig et styrketegn å dra iland en seier i en slitekamp som dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 4. Juli 2005 Del Skrevet 4. Juli 2005 Mike har jo sliti med høy puls eller hva det er innimellom tidligere, jeg ville tro at det var noe sånt denne gangen også. Han fikk ingen behandling mens han lå nede såvidt jeg kunne se. Er dette tilfellet, så er han nok tilbake i trening i dag. Men byttene blei jo veldig bra da! godt å få inn Christian i midtforsvaret etter at vi hadde tatt ledelsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 4. Juli 2005 Del Skrevet 4. Juli 2005 Mike har jo sliti med høy puls eller hva det er innimellom tidligere, jeg ville tro at det var noe sånt denne gangen også. Han fikk ingen behandling mens han lå nede såvidt jeg kunne se. Er dette tilfellet, så er han nok tilbake i trening i dag. Men byttene blei jo veldig bra da! godt å få inn Christian i midtforsvaret etter at vi hadde tatt ledelsen. 40247[/snapback] Det var vel hjertet til Mike som flimra litt igjen. Har skjedd før ved flere anledninger.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå