Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Forstår jo at 3.divisjon ikke er all verden, men hvis han har litt is i magen, så venter han ut denne sesongen, det er jo en aldri så liten sjanse for at 2.laget spiller i 2.divisjon neste år. Gutten er fortsatt 18 (fyller i november) og burde ha god tid. Spørsmålet er hvor langt han har igjen til å få spille 1.lagsfotball.

Så han i 2.lagskampen mot Solberg, da spilte han høyre midtbane og gjorde en helt ok innsats mot et ikke alt for godt lag.

Noen som veit om det dreier seg om salg eller utlån?? Dersom det er snakk om lån ut sesongen er jo det et helt ok alternativ, får gutten en god høstsesong i Strindheim kan jo det være med på å forberede han for spill i Stabæk neste år. Selv om Branimir regjerer på høyresiden i dag, så trenger vi gode alternativer, og det beste er jo å få de fra egen stall!

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres rart ut at klubben lar ham gå nå, han ble jo tatt opp i A-stallen kun noen mnd siden... men det er mulig at han ble hentet opp før JJ hadde sett ham spille og at de i etterkant har funnet ut at de ikke ønsker å satse på ham.

Det er ikke lett å være ung å bryte gjennom på en plass hvor det allerede er en ung spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres rart ut at klubben lar ham gå nå, han ble jo tatt opp i A-stallen kun noen mnd siden... men det er mulig at han ble hentet opp før JJ hadde sett ham spille og at de i etterkant har funnet ut at de ikke ønsker å satse på ham.

Det er ikke lett å være ung å bryte gjennom på en plass hvor det allerede er en ung spiller.

40144[/snapback]

Enig, høres rart ut! Har ikke sett ham in action, men bare det at han er tatt opp i A-stallen i så ung alder burde jo borge for en hviss kvalitet og ett potensiale...

Satser derfor på at det er utlån.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det naturlige burde jo være at han gikk til Bærum på utlån, hvis det ikke er snakk om studier i barteland som er nevnt. Han har vel vært et godt stykke unna benken også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel hende han vil unna faren sin for å få fart på farrieren.

Jeg ser mye 2. lags matcher og har i grunn bare ventet at dette skulle skje. Trist, men forstålig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser for meg at han skal gå på ntnu.

40141[/snapback]

Tror han skal studere i Trondheim ja.

Tror han fikk tips om å dra til Strindheim ettersom han sikkert ikke får spille for a-laget til rosenborg.

Det er mye bedre å spille for strindheim enn rosenborg 2.

<Ikke bare Stabæk går for opprykk>

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok mot til meg, spyttet ut snusen og gikk bort til Nils Tanum...

Han hadde ikke hørt noe, men bekreftet vel at Christian vurderte å studere i Trondheim.

Han ytret sin misnøye med JJ og PBerg, men lovpriset Petter Belsvik. Ifølge Nils som var rimlig forbannet hadde JJ aldri sagt et ord til Christian. Vet ikke helt hva jeg skal tro, men hans misnøye om at vi slapp Sammy ifjor signerer jeg på!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok mot til meg, spyttet ut snusen og gikk bort til Nils Tanum...

Han hadde ikke hørt noe, men bekreftet vel at Christian vurderte å studere i Trondheim.

Han ytret sin misnøye med JJ og PBerg, men lovpriset Petter Belsvik. Ifølge Nils som var rimlig forbannet hadde JJ aldri sagt et ord til Christian. Vet ikke helt hva jeg skal tro, men hans misnøye om at vi slapp Sammy ifjor signerer jeg på!

40206[/snapback]

Den største karrierebremsen til Christian er Nils

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Kan ikke lage omelett uten å knuse noen egg!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

40206[/snapback]

Kan se ut som om det faktum at Nils ikke har hørt noe, hverken fra Stabæk eller fra sønnen sin, er den største bekreftelsen på at Christian faktisk skal reise til Trondheim. Mulig han Nils hadde satt en stopper for overgangen, hvis han fikk greie på det, så Christian vil nok ikke fortelle pappa om hva som er i ferd med å skje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

40206[/snapback]

Kan se ut som om det faktum at Nils ikke har hørt noe, hverken fra Stabæk eller fra sønnen sin, er den største bekreftelsen på at Christian faktisk skal reise til Trondheim. Mulig han Nils hadde satt en stopper for overgangen, hvis han fikk greie på det, så Christian vil nok ikke fortelle pappa om hva som er i ferd med å skje.

40253[/snapback]

Jeg har snakket med moren hans og hun sier han reiser til strindheim etter sommeren Christian skal studere i tr.h....

Ville noen av dere fortalt det til pappa hvis han het Nils T. før alt var i boks.... Ikke jeg!

Synd for oss men godt for Christian tror jeg.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel bare en annen måte og få sparken på???

40613[/snapback]

Det var han selv som ba om å bli fristilt for å kunne begynne på NTNU

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Christian Tanum
  • Opprett ny...