kjakan 0 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 Hagen og Karlsson må ha vært i en eller annen form for gemeng før i kampen, det var jo to direkte overfall på Karlsson. Så helt jævlige ut, spesielt den siste. Steike for en idiot, var jo livsfarlig, minst! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 ..skjønner ikke at han er så skeptisk til troppen. Bra han har ambisjoner hvertfall. "Er laget godt nok for Tippeligaen?" "Njaa..." 40949[/snapback] Når Nannskog mener det. så stemmer jo det da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 10. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 10. Juli 2005 (endret) Hagen og Karlsson må ha vært i en eller annen form for gemeng før i kampen, det var jo to direkte overfall på Karlsson. Så helt jævlige ut, spesielt den siste. Steike for en idiot, var jo livsfarlig, minst! 40957[/snapback] Det er jo helt utrolig at Hagen ikke fikk rødt for det overfallet. Nå må Nff snart skjerpe inn og bøtelegge/utestenge dommere som ikke skjønner fotball. Hvis Markus skulle ha rødt i den situasjonen må han ha spytta, sparka motsanderen eller skjelt ut dommeren, noe jeg ikke kan skjønne da det så ut som han ikke var helt til stede etter overfallet som helt sikkert går under en aller annen straffeparagraf! Endret 10. Juli 2005 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 Fra Budstikka Markus Karlsson ble felt av en Pors-spiller, og svarte med å sparke etter motstanderen. Dermed fikk han sitt andre gule kort og forlot banen med det som antagelig er en hodeskade. - Det var en ren reflekshandling, men veldig dumt av meg siden jeg hadde gult kort fra før, sier Karlsson, som var omtåket i garderoben etter å ha fått lappet sammen pannen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 Fra BudstikkaMarkus Karlsson ble felt av en Pors-spiller, og svarte med å sparke etter motstanderen. Dermed fikk han sitt andre gule kort og forlot banen med det som antagelig er en hodeskade. - Det var en ren reflekshandling, men veldig dumt av meg siden jeg hadde gult kort fra før, sier Karlsson, som var omtåket i garderoben etter å ha fått lappet sammen pannen. 40960[/snapback] Da var vel det en grei avgjørtelse av dommeren, men jeg skjønner ikke hvordan Hagen kunne forsette kampen etter 2 monstertaklinger?? Dommerne i 1 div er latterlig dårlige og det er noe man ser i kamp etter kamp. Kanskje Nff burde sette igang noe snart før alle dommerne forsvinner fra fotballen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 10. Juli 2005 (endret) Serien er halvspilt, vi leder serien, uten å ha imponert eller å ha fått til spillet vårt. Dette lover bra dersom spillet snart løsner. Vi vil ha flere Skeidkamper! HEIA STABÆK! Endret 10. Juli 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 Fra BudstikkaMarkus Karlsson ble felt av en Pors-spiller, og svarte med å sparke etter motstanderen. Dermed fikk han sitt andre gule kort og forlot banen med det som antagelig er en hodeskade. - Det var en ren reflekshandling, men veldig dumt av meg siden jeg hadde gult kort fra før, sier Karlsson, som var omtåket i garderoben etter å ha fått lappet sammen pannen. 40960[/snapback] Da var vel det en grei avgjørtelse av dommeren, men jeg skjønner ikke hvordan Hagen kunne forsette kampen etter 2 monstertaklinger?? Dommerne i 1 div er latterlig dårlige og det er noe man ser i kamp etter kamp. Kanskje Nff burde sette igang noe snart før alle dommerne forsvinner fra fotballen! 40961[/snapback] Trodde egentlig det sparket til Markus måtte ha vært en dødskrampe. Ventet nesten å høre dødsbudskapet på radion på veien hjem. Så er i det minste lettet over at han lever. Hagen hadde forøvrig en albue på Markus mellom de to overfallene. Den nenvte Watson skulle ellers vært sendt ut tidlig i 1. omgang etter å ha slått Nannskog i ansiktet, og Erik Pedersen drev med det fjåseriet han alltid har drevet med. Resultatet skal jeg ikke si så mye på, men skulle jo satt den som gikk tverlliggeren. Skulle ikke vært mulig å bomme der. Har derimot sjelden vært så sint etter en kamp grunnet dette grisieriet på slutten. Dommeren var brukbar en times tid deretter mistet han kontroll, og Pors fikk stort sett alle frispark (hadde jeg skrevet rett etter kampen hadde det nok vært fare for at noen måtte sensurere meg). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 Først: Stabæk gjorde ingen stor kamp, til det var Pors for aggressive og vi for stillestående. Så: Fy faen, dette er en så innihelvete sur kamp å ha vært på! Sur fordi man i anstendighetens navn ikke kan gå bort å grisejule dommeren rett etterpå. Hvordan er det mulig å dømme så inni SATANS rævva? Hagen hadde fått ubetinget for ovverfallet på Markus alle andre steder enn på Pors sin hjemmebane i dag. Greit nok at dommeren reagerer på at Markus sparker etter ham, men etter den nedskallingen hadde faen meg jeg både sparket og slått etter synderen! Og hvor var dommeren noen minutter tidligere da samme Hagen delte ut en albue Hannes Sigurdsson hadde sett misunnelig etter?? Bare tilfeldigheter gjorde at han bommet og ikke flere Stabækspillere ble båret ut fra banen i kveld. Dommeren løp til tider rundt som en hodeløs kylling og hadde dømt bedre med bind for øynene. Makan!?!? Nei, dette er nok et eksempel på hva de nest beste lagene i Norge blir avspist med av dommere. Og linjemenn. Fysj, det er en skam! Gi meg en polakk anyday! Om han har dømt fotball før spiller ingen rolle, værre kan det ikke bli. Og megafon?!?!?!? Hvem faen bruker megafon på fotballkamp?! Selv stor gul tannbørste er morsommere. Patetisk. ARG. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 Og megafon?!?!?!? Hvem faen bruker megafon på fotballkamp?!40972[/snapback] Du kødder!?! Bruker Pors Support MEGAFON?! Skammelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 Først: Stabæk gjorde ingen stor kamp, til det var Pors for aggressive og vi for stillestående. Så: Fy faen, dette er en så innihelvete sur kamp å ha vært på! Sur fordi man i anstendighetens navn ikke kan gå bort å grisejule dommeren rett etterpå. Hvordan er det mulig å dømme så inni SATANS rævva? Hagen hadde fått ubetinget for ovverfallet på Markus alle andre steder enn på Pors sin hjemmebane i dag. Greit nok at dommeren reagerer på at Markus sparker etter ham, men etter den nedskallingen hadde faen meg jeg både sparket og slått etter synderen! Og hvor var dommeren noen minutter tidligere da samme Hagen delte ut en albue Hannes Sigurdsson hadde sett misunnelig etter?? Bare tilfeldigheter gjorde at han bommet og ikke flere Stabækspillere ble båret ut fra banen i kveld. Dommeren løp til tider rundt som en hodeløs kylling og hadde dømt bedre med bind for øynene. Makan!?!? Nei, dette er nok et eksempel på hva de nest beste lagene i Norge blir avspist med av dommere. Og linjemenn. Fysj, det er en skam! Gi meg en polakk anyday! Om han har dømt fotball før spiller ingen rolle, værre kan det ikke bli. Og megafon?!?!?!? Hvem faen bruker megafon på fotballkamp?! Selv stor gul tannbørste er morsommere. Patetisk. ARG. 40972[/snapback] Helt enig! Nå er jeg dritt lei alle møkka lag og møkka dommere i 1. div. JEG VIL OPP SNAREST MULIG!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 Fra BudstikkaMarkus Karlsson ble felt av en Pors-spiller, og svarte med å sparke etter motstanderen. Dermed fikk han sitt andre gule kort og forlot banen med det som antagelig er en hodeskade. - Det var en ren reflekshandling, men veldig dumt av meg siden jeg hadde gult kort fra før, sier Karlsson, som var omtåket i garderoben etter å ha fått lappet sammen pannen. 40960[/snapback] Dommeren ga aldri det gule kortet, men hvis han har skrevet det i boka så er det jo greit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 huff - direkte rødt gir mye lengre karrantene enn 2 gule... huff huff... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 huff - direkte rødt gir mye lengre karrantene enn 2 gule... huff huff... 40983[/snapback] Fikk han direkte rødt???!! Trodde det var gult, men jeg er jo fargeblind. :-( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 huff - direkte rødt gir mye lengre karrantene enn 2 gule... huff huff... 40983[/snapback] Blir det første gule kortet hans i kampen da stående på statistikken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 huff - direkte rødt gir mye lengre karrantene enn 2 gule... huff huff... 40983[/snapback] Der og da troode jeg neppe det hadde så mye å si for Markus da jeg ikke kunne se han for meg igjen på en fotballbane. Det virket såpass ille der og da. Tanken om at man skulle stukket en tur innom politikammeret i Porsgrunn og anmeldt Hagen streifet meg også. Forøvrig korrekt at Markus ikke ble gitt noe gult kort nummer to. Synes uansett det var klare formildende omstendigheter her, men spørs om man bryr seg om det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 Fikk ikke med meg etterslengen til Markus, men siden han innrømmer det selv, så har det vel hendt... Og da fikk han vel som fortjent... MEN! Hvor mye koster en dommer i Serie-A for tiden...? Synes han ikke tillot noe som helst fra Stabæl spillerne, og lot det meste gå fra Pors spillerne... Den mørke vingen deres burde lett ha fått minst ett gult for krangling og ufint spill ved flere annledninger.. Og at ikke Hagen Røk ut etter overfallet på Markus er en gåte større en Hamsun.. Menmen.. Gjort er gjort og spist er spist.. Selv på en dårlig dag rykker vi fra litt i toppen... Begynner å få høy puls med tanke på Bryne kampen allerede.... Særs viktig å unngå tap i den matchen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 10. Juli 2005 (endret) Noen som vet hvordan det går med Mackan? Husker hva Sogndal leiern sa etter deres første tap, og nå ser det ut som on Sandfjord går i samme fotspor: "- Vi var best, resultatet lyver" sa Sandefjord-sjef Tor Thodesen til NTB Endret 10. Juli 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 Tror han lever.. Han er nok klar til neste kamp han her berettiget til å spille... Karantene + ferie = frisk... tipper jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 Erik Loe sa at det bare var et kutt, og heldigvis ikke hjernerystelse.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 "Noen som har satset på oddsen tro? Vi ønsker dommer og assistentdommer en riktig lang og pinefull tur til helvete om kortest mulig tid" Journalistisk kunst! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 10. Juli 2005 Del Skrevet 10. Juli 2005 hehe. Vi takker.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 11. Juli 2005 Del Skrevet 11. Juli 2005 Hepp Fra VG: Gårsdagens kamp ble en målløs affære. Stabæk bør være mest fornøyd med resultatet. Pors stod for mye av spillet, mens gjestene hadde kampens største sjanse. Markegård skjøt i tverrliggeren fra fem meter - på blankt mål, etter halvspilt 1. omgang. Nærmere kom heller ingen av lagene. Det som etter hvert preget kampen var harde taklinger og tøffe dueller. Det røde kortet kom rett før slutt, etter en tøff takling av Hagen på Karlsson. Karlsson sparket etter Hagen og fikk det korrekte røde kortet utdelt på båre, av kampens gode dommer. Kampen ebbet ut i lite fotball og mye munnhuggeri. KRISTIAN AALTVEDT ANDREASSEN Er det mulig? Når det er sagt så var Pors det førende laget, mens vi skapte de største sjansene. Skjønner Eks FFK'er Olof Hviden Watson har fått litt positiv omtale. Han er en publikumspiller. Mye dribling, også ok crossballer, men synes jeg i grunn Sandro Occhipinti på motsatt flanke var skumlere. Vi skal være glade for at Pors ikke har en stor og sterk spiss de kan putte i midten. De kom til nemlig til mange innlegg fra sidene. Hagen episoden er behørig nevnt, en feil som oppstår fordi dommeren ikke gjør jobben sin tidligere i kampen. 1 poeng borte er greit i grunn. Men spillet må heves før bortemøtet med Bryne. Synes ellers Jocke ser veldig frisk ut når han kom inn. Her snakker vi skikkelig kvalitetsforsterkning. Men vi har et problem på flankene, det finnes tydligvis ikke alternativer når Branmir er ute! Henning funker ikke og Tommy og Jeppe blir for trege sammen i midten. Vi så også ut til å slite med spretten ballen får på kunstgresset (Hvorfor har vi ikke trent på kunstgresset før denne kampen?), og kommunikasjonen var slett i begynnelsen av kampen. men det tok seg opp! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 11. Juli 2005 Del Skrevet 11. Juli 2005 Hepp Fra VG: Gårsdagens kamp ble en målløs affære. Stabæk bør være mest fornøyd med resultatet. Pors stod for mye av spillet, mens gjestene hadde kampens største sjanse. Markegård skjøt i tverrliggeren fra fem meter - på blankt mål, etter halvspilt 1. omgang. Nærmere kom heller ingen av lagene. Det som etter hvert preget kampen var harde taklinger og tøffe dueller. Det røde kortet kom rett før slutt, etter en tøff takling av Hagen på Karlsson. Karlsson sparket etter Hagen og fikk det korrekte røde kortet utdelt på båre, av kampens gode dommer. Kampen ebbet ut i lite fotball og mye munnhuggeri. KRISTIAN AALTVEDT ANDREASSEN Er det mulig? Når det er sagt så var Pors det førende laget, mens vi skapte de største sjansene. Skjønner Eks FFK'er Olof Hviden Watson har fått litt positiv omtale. Han er en publikumspiller. Mye dribling, også ok crossballer, men synes jeg i grunn Sandro Occhipinti på motsatt flanke var skumlere. Vi skal være glade for at Pors ikke har en stor og sterk spiss de kan putte i midten. De kom til nemlig til mange innlegg fra sidene. Hagen episoden er behørig nevnt, en feil som oppstår fordi dommeren ikke gjør jobben sin tidligere i kampen. 1 poeng borte er greit i grunn. Men spillet må heves før bortemøtet med Bryne. Synes ellers Jocke ser veldig frisk ut når han kom inn. Her snakker vi skikkelig kvalitetsforsterkning. Men vi har et problem på flankene, det finnes tydligvis ikke alternativer når Branmir er ute! Henning funker ikke og Tommy og Jeppe blir for trege sammen i midten. Vi så også ut til å slite med spretten ballen får på kunstgresset (Hvorfor har vi ikke trent på kunstgresset før denne kampen?), og kommunikasjonen var slett i begynnelsen av kampen. men det tok seg opp! @ringo 41000[/snapback] Sånne referat er jo faen meg bare laget for å provosere og han hadde garantert ikke skrevet set slik hvis ikke det hadde blitt munnuggeri fra vår kant under hendelsen, men selfølgelig skyter vi oss selv i foten når vi allerede etter 3 min spill roper "solgt seg som eri hore" til dommeren, det blir absolutt en "ulv, ulv situasjon ut av det". Dommern største deil er at han ikke gir HAgen Rødt kort for den første taklingen og Pors sitt trener team burde tatt han ut etter den situasjonen. Markus sparker riktignok etter Hagen etter angrepet i neste situasjon, men ærlig talt så burde vel Hagen også i den situasjonen fått straff, og hva med han nr 9 som går bort å rister i Markus etterpå. Hva får han da??? Ikke en kommentar engang. FAENS JÆVLA DRITTSEKK!!! Og assistent dommeren som plutselig ble så nøye på at Markus hadde sparket hadde vel ikke gjort annet hele kampen enn å vinke for èn korrekt offside mot Stabæk. Budstikka skref forøvrig i går at Markus sitt fikk sitt andre gule og dermed rødt, det er vel feil da jeg er sikker på dommeren ga han direkte rødt kort mens han lå på sykesengen. Kampen forøvrig fra Stabæk sin side var under pari, men @ringo, det ble trent på kunstgresset på treningen på lørdag, men det virket som ballen spratt mer i Porsgerunn enn på Nadderud, mulig annet gress?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 11. Juli 2005 Del Skrevet 11. Juli 2005 VG skriver også om kortet: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=283534 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 11. Juli 2005 (endret) Men hvordan tolker man Nannskog sin: "han skulle fått en advarsel først" - betyr "advarsel" kort eller muntlig tilsnakk. -> Jeg tror han fikk direkte rødt... -> En av Budstikkas journalister bekrefter at han fikk direkte rødt Endret 11. Juli 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 11. Juli 2005 Del Skrevet 11. Juli 2005 Hepp, Kampen forøvrig fra Stabæk sin side var under pari, men @ringo, det ble trent på kunstgresset på treningen på lørdag, men det virket som ballen spratt mer i Porsgerunn enn på Nadderud, mulig annet gress?? Det var ingen som kunne bekrefte det i forkant av kampen, men en trening er neppe nok. Jeg tror også at det ble gitt direkte rødt til Markus. Enig i at vi har en utrolig lav terskel når det gjelder raseriutbrudd mot dommeren. Vi kan med fordel holde hodet litt kaldt. Personlig synes jeg det så ut som om dommeren bestemte seg for å hjelpe pors etter Markus proffesional foul og første gule kort. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Juli 2005 Del Skrevet 11. Juli 2005 har forøvrig en diskusjon med André Flem (han burde være overkvalifisert til dette) Han påstår at Markus' gule kort ikke skal oppføres i statistikken, da ikke gule kort skal oppføres ved rødt kort. Noen som har noen meninger om dette - er Flem bare redd for at Markus' skal ta fra han high-scoren hans? Ved to gule blir rødt så skjønner jeg at det ikke skal settes opp gule, men her fikk jo Markus direkte rødt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 11. Juli 2005 Del Skrevet 11. Juli 2005 "Hagen, som selv måtte sy tre sting i hodet etter duellen, forstår også at Karlsson ble frustrert. - Det var en tøff hodeduell. Vi var uheldige og det ble stygt. Jeg forstår at han sprellet litt i etterkant. Men regelverket er klart: Hvis du sparker etter en spiller, så er det rødt kort, sier Hagen." Jævla villmann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Juli 2005 Del Skrevet 11. Juli 2005 Varden på nett... I mitt søken etter et tv-opptak fra kampen fant jeg denne latterlige artikkelen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 11. Juli 2005 Del Skrevet 11. Juli 2005 "- Litt temperatur må det være. Såpass får man tåle på dette nivået." 1 div. er visst alt for høyt nivå for Pors. Faen gutta, på tide å rykke opp snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå