Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Herregud, Hallén! Hvor jævla vrient er det å bare gjøre jobben sin ordentlig? Enkleste måten å sørge for gjenvalg det, vettu.

Men neida, man skal på død og liv holde på med hersketeknikker, belønne "lojalitet" framfor kompetanse og ignorere alt annet enn den (publikummessige) toppen. Da kan du se hvor mange venner du får. Kanskje akkurat nok til å bli klamre seg fast på tronen 2 år til. Kanskje ikke det engang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er interessant hvordan ikke journalister tør å stille kritiske spørsmål til Hallén og måten han svarer på. Han kaller fotballåret 2013 for et godt år, og henviser til kvinnebronsen og et juniorsølv - men glemmer helt at hjemlig serie sliter i en utrolig bølgedal, tilskuersnittet er elendig, mange klubber sliter med økonomien, det har vært en enorm misnøye med den sittende presidenten, tidvis fullstendig krig med supporternorge og landslaget røk til helvete ut av kvaliken.

Kan det være at journalister som stiller kritiske spørsmål til forbundet får samme behandling som NSA; "The Silent Treatment"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bet meg mest merke i dette utsagnet fra Halén:

(...) i det store og hele mener jeg at jeg sammen med forbundsstyret har levert bra med hensyn til målene våre.

Ja vel, mulig det, men i så fall er det kanskje på sin plass med litt grundigere selvransakelse og å spørre seg selv om de har satt seg de riktige målene. Du har ikke nødvendigvis gjort en god jobb bare fordi målene er nådd hvis du har gjort en dårlig jobb med å velge ut hvilke mål som skal nås. Med de massive reaksjonene som har kommet det siste året, bør dette poenget gå opp for dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med de massive reaksjonene som har kommet det siste året, bør dette poenget gå opp for dem.

Jeg tror de vet jævlig godt hva de driver med, de vet godt at alle hater dem og jobben de gjør. Og de har ingen planer om forandringer heller. Både Hallén og de fire skrotnissene som vil ha ham gjenvalgt må fjernes om noen andre enn dem skal komme godt ut av dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Erik Loe
  • Opprett ny...