Gå til innhold

Anbefalte innlegg

..Har gode minner fra Jæren, både på og etter kamp.

41541[/snapback]

Håper det er dine minner fra Bryne som gjenoppfriskes i dag. Mine går nemlig ut på at TSL ble utvist og Stabæk tapte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stabæk har ifølge statistikken ikke tapt på bryllupsdagen min (ja i dag) vi har 3 seire motfølgende storheter Os (3-1), Mjølner (2-1) og Rosenborg (4-2) 9-4 i målforskjell, det blir seier i dag.

Daniel har dessutten ikke scoret enda i juli...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens kamp er helt åpen og det overrasker meg nok ikke om Stabæk stikker av gårde med seieren. Har ikke en god følelse foran kampen, har en dårlig følelse av uavgjort eller tap (dvs tap for Bryne, seier til Stabæk).

Men uansett, synes Stabæk og Bryne er de to beste lagene i Adeccoligaen og mener disse har de beste forutsetningene til å overleve i Tippeligaen. Klubber som rykker opp til Tippeligaen bør også ha et visst engasjemang rundt seg, noe Stabæk så absolutt har, Bryne også. Sandefjords snitt på hjemmebane viser det motsatte...

Endret av Bryne
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der, Bryne, der var det i det minste en ting vi kunne enes om :)

Synes også det ville være bedre med mer etablerte lag som Moss eller Godstet på kvalikplassen bak Stabæk og Bryne enn kjedelige Sandefjord. Håper selvsagt på Stabækseier idag, men tror på uavgjort 2-2, som i serieåpningen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja enig der Pedro. Og vi skal ikke se bort i fra at Moss tar igjen noen av de 3 lagene i toppen, helst kjedelige Sandefjord ;)

Helt ærlig er jeg nok ikke fornøyd med uavgjort mot Stabæk, selv om at det er et bra resultat, men seier er egentlig godt nok om Bryne skal rykke direkte opp. Tror Stabæk vil rykke lett opp, for jeg tror Stabæk fint vil klare å opprettholde den fine formen ut hele året, men at både Bryne og Sandefjord vil være variable på høsten.

Gleder meg til kampen i dag, synd at dere andre som ikke skal se på kampen ikke har tilgang til å se den på TV. Synes TV2 kunne ha sendt kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, synes det er svakt at et toppoppgjør fra adeccoligaen ikke kan sendes når det til og med er TL pause...Er det egentlig noen kamper fra Adecco som skal sendes på tv utover høsten?

Ellers ser ut som om Hønefoss kan få et ok lag med Ademola og ytterligre en tippeligaspiller på trappene.

Synd for deres del at vår nye brasse Alanzinho ikke blir spilleklar før etter pausen og dere dermed går glipp av en live-opptreden av det som må bli årets signing i norsk fotball. Unner alle fotballinteresserte å se den gutten live :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ikke har sett frem til kampen i kveld, en kamp jeg har ansett som årets sikreste 0 poenger. Det har jeg ansett siden det ble klart at vi rykket ned. Jeg har vært overbevist om overkjøring, men når dagen nå er her, i dag, er jeg ikke lenger så usikker.

Leste Budstikkas antatte lagoppstilling med følgende 11'er

JK

MS - MK - IA - BH

HH - JJ - JP - TS

EM - DN

ingen dårlig 11er dette altså. Kampen mot Bryne på Nadderud startet vi med følgende 11'er

JK

MS - MK - IA - CH

PB - JJ - HH - CS

VP - DN

Byttene er altså

UT med INN

Holter med Holmvik +

Poljac med Hauger -

Hauger med Persson ?

Sund med Stenerz +

Veigar med Eirik -

To minus Poljac og Veigar - to pluss Holmvik og Stenerz og en usikker.

Poljac er muligens, håper han kommer inn etterhvert. Det er mye mer krefter på dagens midtbane, noe som trengs. Forsvaret er styrket med hastighet - ikke dumt.

Når vi i tillegg vet at Bryne er i en bølgedal, at gutta snart har ferie og at tenningsnivået er 110% kan det nok hende at vi troner på toppen når sommerferien inntar Nadderud stadion.

3 poeng til gutta!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så dum analyse Markus...Tror pondusen på midten blir viktig idag. Dessuten er JJ mer kjent med spillestil etc. nå. Spenningsmomentet blir nok JP i midten, men har tro på at han markerer seg positivt.

Ellers kan vi jo glede oss over at vi ved seier idag kan være med på å gjøre ferien sur for en viss Kenyaner.... :)

http://fotball.aftenbladet.no/nyhetsarkiv/...articleID=82189

Forza De Blaa!

Endret av pedro
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra sagt av Oyuga, dermed skal vi nok få se full tenning av karen i kveld! :D Vet at Oyuga er veldig glad i moren sin (som de fleste andre er også), så han vil nok gjøre alt for å reise ned dit i sommer. :D

Tips: 1-1, men vinner et lag, blir det Bryne med 2-1 ;)

Jeg ble egentlig ganske glad da jeg fikk høre at denne brasilianeren ikke skulle spille mot Bryne, vet hva han står for, derfor slapp Bryne unda der :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble egentlig ganske glad da jeg fikk høre at denne brasilianeren ikke skulle spille mot Bryne, vet hva han står for, derfor slapp Bryne unda der :)

41560[/snapback]

Hvordan vet du hva Alan står for? - Ingen andre som ante hvem gutten var før han dukket opp! Du kan da umulig ha sett han spille?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er muligens ihugga Flamengo-supporter?

Laget

Stabæk: Jon Knudsen - Morten Skjønsberg, Inge Andrè Olsen, Mike Kjølø, Bjørnar Holmvik - Joakim Persson, Henning Hauger, Jesper Jansson, Tom Stenvoll - Eirik Markegård, Daniel Nannskog

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke funnet noen tv-kanal som viser noe nei..

forøvrig spes lagoppstilling

jon

morten - mike - inge andre - bjørnar

henning - jokke - jesper - tom / jokken - henning - jesper - tom

eirik - nanne

hva tror dere?

jokke spilte høyre flanke mot G19, dog litt rart å bli plassert der når han de 2 siste sesongene har spilt i midtforsvaret...

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grr. dårlig gjort av Bryne å gi oss inntrykket av at han vet noe om Alan, for så å luske avsted til stadion uten å fortelle oss hva han vet! :)

Uansett...Nå er det ikke lenge før det braker løs.

Kom igjen Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tabelleder Stabæk gjester treer Bryne til toppkamp i 1. divisjon. Perfekte spilleforhold på Jæren.

Har troa på 3 poeng i dag. Spent på hvordan Jokke gjør seg på høyrekanten. Samtidig viktig å få med Stenvoll i en kamp som denne, selvom han kanskje ikke gjør seg best på venstrekanten. tips: 0-2 (Markegård og Persson)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samtidig viktig å få med Stenvoll i en kamp som denne, selvom han kanskje ikke gjør seg best på venstrekanten

41568[/snapback]

Han scorer som regel et par mål i hver kamp mot RBK når han starter på venstrekant

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken radiokanal hører dere på ? Jeg har foreløpig NRK P1, men bytter hvis noen har andre anbefalinger... Her kommer det ukeslutt, tviler på at de kommer til å ha mye fotball!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Bryne - Stabæk
  • Opprett ny...