Caz 1 Del Skrevet 14. Juli 2005 Del Skrevet 14. Juli 2005 Nok en gang har Cazparazzi slått til, og det ligger nye bilder fra Pors turen her! Hvis noen føler at bildene på en eller annen måte kan være støtende, si ifra, så fjerner jeg dem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 14. Juli 2005 Del Skrevet 14. Juli 2005 jeg savner turene med stabæk support! jeg har så veldig lyst til å bli med...men det må vente til oktober...bor i tyskland...og det er langt borte, for f***! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik 0 Del Skrevet 25. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 25. Juli 2005 (endret) Jøss... Chatrine jo! Hva er hennes navn forumet? Her Endret 25. Juli 2005 av Erik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Hun er ikke registrert på forumet så vidt jeg vet. Hun var det hvertfall ikke sist jeg snakket med henne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Jøss... Chatrine jo! Hva er hennes navn forumet? Her 42154[/snapback] Det må ha vært en usedvanlig varm øl..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Nok en gang har Cazparazzi slått til, og det ligger nye bilder fra Pors turen her!Hvis noen føler at bildene på en eller annen måte kan være støtende, si ifra, så fjerner jeg dem 41358[/snapback] Støtende og støtende, fru Blom. Men jeg er ikke sikker på at jeg ønsker at kona og sjefen skal se det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 hehe.. syns du har vært snill jeg caz... ikke lagt ut bildene av meg og armando... men legger du ut de nå? tror ingen finner de støtende lengre.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Juli 2005 Del Skrevet 26. Juli 2005 hehe.. syns du har vært snill jeg caz... ikke lagt ut bildene av meg og armando... men legger du ut de nå? tror ingen finner de støtende lengre.. 42179[/snapback] Ingen...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 26. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 26. Juli 2005 (endret) hmm...var sikker på de lå der tidligere Anna.....men nå var de borte ja....hehe Endret 26. Juli 2005 av loudness Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 26. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 26. Juli 2005 (endret) hehe.. syns du har vært snill jeg caz... ikke lagt ut bildene av meg og armando... men legger du ut de nå? tror ingen finner de støtende lengre.. 42179[/snapback] Ingen...? 42211[/snapback] hysj da PAPPA!!! (det var det Anna som skrev) Endret 26. Juli 2005 av Armando Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Juli 2005 Del Skrevet 26. Juli 2005 hehe.. syns du har vært snill jeg caz... ikke lagt ut bildene av meg og armando... men legger du ut de nå? tror ingen finner de støtende lengre.. 42179[/snapback] Ingen...? 42211[/snapback] hysj da PAPPA!!! (det var det Anna som skrev) 42219[/snapback] Tror vi får ta familiekrangeler andre steder enn på Forumet. Hva med på neste busstur? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 26. Juli 2005 Del Skrevet 26. Juli 2005 hehe.. syns du har vært snill jeg caz... ikke lagt ut bildene av meg og armando... men legger du ut de nå? tror ingen finner de støtende lengre.. 42179[/snapback] Ingen...? 42211[/snapback] hysj da PAPPA!!! (det var det Anna som skrev) 42219[/snapback] Tror vi får ta familiekrangeler andre steder enn på Forumet. Hva med på neste busstur? 42220[/snapback] $$ sin familierådgivningstjeneste, stiller med bussturer og fotball for å føre familien nærmere sammen, dette gir også god mulighet til å etablere et felles referansepunkt for hele familien... Se så, fotball og supporterkultur er mer familievennlig enn KrF. Så det så! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 26. Juli 2005 Del Skrevet 26. Juli 2005 hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Juli 2005 Del Skrevet 26. Juli 2005 $$ sin familierådgivningstjeneste, stiller med bussturer og fotball for å føre familien nærmere sammen, dette gir også god mulighet til å etablere et felles referansepunkt for hele familien... Se så, fotball og supporterkultur er mer familievennlig enn KrF. Så det så! 42223[/snapback] Og litt mer ølvennlig enn KrF. Fikk med meg at barnepsykolog Raundalen mener at foreldre som drikker mindre enn fire øl pr dag i sommerferien sammen med barna er dårlige foreldre. Skal ikke hevde jeg klarer det på egenhånd - men på bussturer hjelper det betydelig. Takk for økt livskvalitet - Stabæk Support!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 31. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 31. Juli 2005 (endret) Jøss... Chatrine jo! Hva er hennes navn forumet? Her 42154[/snapback] Hei! Mitt navn her på forumet er svensken. Hvem er du? Er ltt treig, tenkte litt lengere nå. Hei Erik, vet jo hvem du er. Navnet mitt er Katrine, ikke Chatrine... Endret 31. Juli 2005 av svensken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå