blaamann 1 356 Del Skrevet 18. Juli 2005 Del Skrevet 18. Juli 2005 Denne tråden er sikkert ikke helt orginal, men jeg er ganske fersk her, og lurer på hva andre Stabæk-supportere synes er de beste kampene noensinne? Den beste jeg var på, var Stabæk - Brann 6-0. Hadde ikke satt meg før Martin starta ballet.. Glemmer heller aldri cupfinalen 98, og 6-1 på Lerkendal. Andre kamper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 Os-kampen det året vi rykket opp til gamle 2. divisjon (eller hadde det blitt tuppeliga på den tiden?) var visst legenarisk. Minnes også 7-1 mot Brann. Mye gode minner fra det laget! Og da vi vant 2-0 (?) mot Enga på Nadderud. Der Enga ikke var i nærheten av poeng. Eller hva med Rosenborg på Nadderud det året Frankfurtgjengen var her? Den gangen martin gjorde rodeo hilsen da han dribla et par mann i eget forsvar. Husker ikke hvilken kamp, men var det mot Glimt at Kolle la ballen på nakken og løp mellom to spillere? Stort!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 Den største prestasjonen er nok cupfinalen. RBK var bedre da enn nå, og hadde mye større motivasjon for å vinne enn da vi slo de 6-1 på Lerkendal. Personlig synes jeg kampene blir bedre når det er en viss spenning i kampen. Å vinne med kalas-seire er morsomt, men opplevelsen blir større ved jevnspilt og spennende kamp, slik som cupfinalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein Hoff 0 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 NERVEPIRRENDE! UTEN TVIL CUPPEN '98 OG MORSOMSTE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 Denne tråden er sikkert ikke helt orginal, men jeg er ganske fersk her, og lurer på hva andre Stabæk-supportere synes er de beste kampene noensinne?Den beste jeg var på, var Stabæk - Brann 6-0. Hadde ikke satt meg før Martin starta ballet.. Glemmer heller aldri cupfinalen 98, og 6-1 på Lerkendal. Andre kamper? 41863[/snapback] Den kampen som blir satt på etter tap her i gården er Rbk - Stabæk 1-6. Den får alltid fram humøret igjen. Ellers så var jo cupfinalen stor, husker også Stabæk - Bodø Glimt hvor vi lå under 1-0 men vant 6-1 var det vel. Stabæk - Lyn 5-0 i 2002 var en bra kamp. Stabæk-Brann 6-1 sitter også i minnet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 19. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 19. Juli 2005 (endret) Deportivo hjemme, Anderlecht borte... Cupfinalen 98 er nok det største jeg har vært på. Uansett hva vi måtte vinne i fremtiden vil den dagen stå som den første 'store' seieren til Stabæk, den ultimate underdog triumfen. Husker enda hvordan Mini hoverte over speakeranlegget i pausen om hvordan de skulle valse over oss i andre omgang En av de mest spennende opplevelsene var kvarten mot Lyn noen år etter hvor vi lå under til det gjenstod overtid av overtiden. Tryggvi redda oss og vi vant på straffer på Ullevål. Den sitter fortsatt i kroppen på Lyn supporterne Endret 19. Juli 2005 av pedro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 En av de mest spennende opplevelsene var kvarten mot Lyn noen år etter hvor vi lå under til det gjenstod overtid av overtiden. Tryggvi redda oss og vi vant på straffer på Ullevål. Den sitter fortsatt i kroppen på Lyn supporterne 41870[/snapback] Den sitter i kroppen min også, 11.09.2002 - en sinsyk kamp. 4-5 på straffer. Helgi så lenge ut til å bli matchvinner for Lyn. Tryggvi scoret med kramper i begge beina... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 Jeg synes at kampen mot Bærum i 1ste divisjon i '94 var veldig spesiell. Slo dem 3-0 i den første kampen og da var det liksom klart at de blaa var bygdas lag for all fremtid. De gode tider var kommet, endelig. Tror vi slo dem 5-0 i den andre kampen den gangen. Lurer på hvem som gålla? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 Jeg synes at kampen mot Bærum i 1ste divisjon i '94 var veldig spesiell. Slo dem 3-0 i den første kampen og da var det liksom klart at de blaa var bygdas lag for all fremtid. De gode tider var kommet, endelig. Tror vi slo dem 5-0 i den andre kampen den gangen. Lurer på hvem som gålla? 41872[/snapback] 0-3 kampen: Knut Holte (10) (selvmål) (60) Thomas Frigård (77) 5-1 kampen: Thomas Frigård (19) Tom Fodstad (22) Fredrik Gärdeman (39) Anders Nordstad (44) Ståle Slettebø (57) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 Mine topp tre: 1. Cupfinalen '98 - en skikkelig höydare 2. E-Cupseier hjemme mot Deportivo - solid seier mot et europeisk storlag 3. RBK-Stabæk 1-6 - fordi ingen hadde tro på at dette kunne skje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 Den nevnte Lyn kampen i Cupen var stoooor, utrolig nervepinende. Ellers er 16 mai kampen mot Glimt på Nadderud i 1999 stor. Jeg var russ, vi lå under 2-0 til pause, men vant 3-2. En annen minneverdig kamp var mot Molde i en av de første sesongene. Solskjær putta for Molde. TSV hadde et herlig frispark mål, samt en 40meters lissepasning med høyrefoten bak venstre foten. "Det føltes naturlig" eller noe var kommentaren. Vi vant 3-2 om jeg ikke husker feil. Ellers er det jo en rekke kalasseiere som sitter i minne, samt Chippens mål borte mot Enga og Moss. Er mye å ta av gitt.... Forza de blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 Mange av kampene som er skrevet om her så jeg ikke, beklageligvis. Men det er klart en Cupfinale er enormt. Jeg synes kampen mot Brann på slutten av sesongen ifjor var ENORM. Ting var trått og vi kjempet mot nedrykk, så møter vi et ganske arrogant Brann. Åhh så deilig. Særlig fordi Martin A spilte en kjempekamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 Anderlecht - Stabæk 0:1 (2002) Enga - Stabæk 2:2 (2003) Stabæk - Haka 3:1 (2004) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 Jeg synes at kampen mot Bærum i 1ste divisjon i '94 var veldig spesiell. Slo dem 3-0 i den første kampen og da var det liksom klart at de blaa var bygdas lag for all fremtid. De gode tider var kommet, endelig. Tror vi slo dem 5-0 i den andre kampen den gangen. Lurer på hvem som gålla? 41872[/snapback] 0-3 kampen: Knut Holte (10) (selvmål) (60) Thomas Frigård (77) 5-1 kampen: Thomas Frigård (19) Tom Fodstad (22) Fredrik Gärdeman (39) Anders Nordstad (44) Ståle Slettebø (57) 41873[/snapback] Og husker jeg ikke feil var det Christian Holter som stod for selvmålet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 19. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 19. Juli 2005 (endret) Den sitter i kroppen min også, 11.09.2002 - en sinsyk kamp. 4-5 på straffer. Helgi så lenge ut til å bli matchvinner for Lyn. Tryggvi scoret med kramper i begge beina... 41871[/snapback] I straffekonken var det jo også egentlig avgjort! Stod 4-3 til Lyn og Begge hadde en straffe igjen. Tommy Berntesen (?) skulle bare lompe inn seieren, men han traff Jon perfekt. Martin scoret. Lustü siktet godt på 20. benkerad og traff 39. IA putta lett og dermed var det gjort! Fantastisk følelse. Endret 19. Juli 2005 av Øyvind Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 Mine topp tre:1. Cupfinalen '98 - en skikkelig höydare 2. E-Cupseier hjemme mot Deportivo - solid seier mot et europeisk storlag 3. RBK-Stabæk 1-6 - fordi ingen hadde tro på at dette kunne skje 41874[/snapback] Har nettopp skaffet meg en kopi av kampen Stabæk-Deportivo. Og der spiller vi faktisk veldig bra. Skal vi kjøre mimrekveld med video og øl på Onkel Blaa en kveld? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 Mine topp tre:1. Cupfinalen '98 - en skikkelig höydare 2. E-Cupseier hjemme mot Deportivo - solid seier mot et europeisk storlag 3. RBK-Stabæk 1-6 - fordi ingen hadde tro på at dette kunne skje 41874[/snapback] Har nettopp skaffet meg en kopi av kampen Stabæk-Deportivo. Og der spiller vi faktisk veldig bra. Skal vi kjøre mimrekveld med video og øl på Onkel Blaa en kveld? 41882[/snapback] sign me up.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein Hoff 0 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 FORTELL?? NÅR? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 FORTELL?? NÅR? 41884[/snapback] Hva med lørdag. Vi kan kjøre fotballkveld på Onkel Bla. Hvis vi starter kl 18:00 så kan vi først kjøre Stabæk-Deportivo og så se Norge-England LIVE fra U19-EM fra kl 20:00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 FORTELL?? NÅR? 41884[/snapback] Hva med lørdag. Vi kan kjøre fotballkveld på Onkel Bla. Hvis vi starter kl 18:00 så kan vi først kjøre Stabæk-Deportivo og så se Norge-England LIVE fra U19-EM fra kl 20:00 41885[/snapback] Dette bør være en sak på forsiden: Ferie for Supportere.. Gjensyn med Deportivo på Onkel Blaa, nå på lørdag.... osv. Jeg tror jeg kommer ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 Jeg kommer gjerne på lørdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 Norge-England LIVE fra U19-EM fra kl 20:00 41885[/snapback] Er nok i feriemodus om dagen og surrer fælt, men er det noen Stabækspillere på U19? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein Hoff 0 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 Jeg kommer gjerne på lørdag. 41887[/snapback] VELKOMMEN SKAL DU VÆRE!! HVIS DET IKKE HAR BLITT NOEN FAMILIE-FORØKELSE, KOMMER JEG ÅSSÅ! (spilte maakay)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 Ingen Stabækspillere så vidt jeg vet, vi ruler gata på U-21 Kjpt at et slikt fint mimre-tiltak legges midt i Stockholmsturen min...huff. Skulle gjerne sett den Deportivokampen fra en godstol(krakk) med en kald kald pils...Inviter alle Godset-supportere dere kjenner og gi dem ekstra skyhøye forhåpninger til Finsi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 19. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 19. Juli 2005 (endret) En av de mest spennende opplevelsene var kvarten mot Lyn noen år etter hvor vi lå under til det gjenstod overtid av overtiden. Tryggvi redda oss og vi vant på straffer på Ullevål. Den sitter fortsatt i kroppen på Lyn supporterne 41870[/snapback] Den sitter i kroppen min også, 11.09.2002 - en sinsyk kamp. 4-5 på straffer. Helgi så lenge ut til å bli matchvinner for Lyn. Tryggvi scoret med kramper i begge beina... 41871[/snapback] Støttes. Ufattelig spennende kamp. Ryktene sa i etterkant at Helgi fortalte Jon hvor han skulle legge straffen. Endret 19. Juli 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 pokkern,skulle gjerne kommet,men da er jeg i paris med dama og ser på slutten av tor de france Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. Juli 2005 Del Skrevet 19. Juli 2005 FORTELL?? NÅR? 41884[/snapback] Hva med lørdag. Vi kan kjøre fotballkveld på Onkel Bla. Hvis vi starter kl 18:00 så kan vi først kjøre Stabæk-Deportivo og så se Norge-England LIVE fra U19-EM fra kl 20:00 41885[/snapback] Dette bør være en sak på forsiden: Ferie for Supportere.. Gjensyn med Deportivo på Onkel Blaa, nå på lørdag.... osv. Jeg tror jeg kommer ihvertfall. 41886[/snapback] done Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Juli 2005 Del Skrevet 22. Juli 2005 Noen som husker denne kampen da? -> Passer jo bra i disse ferie dagene: Stabæk - Bryne 4-0 Trodde vi var sikre evig liv på toppen når vi sikra oss Fjørtoft, kom raskt ned på jorden igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 22. Juli 2005 Del Skrevet 22. Juli 2005 Det var tider det. Tippeliga og greier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Juli 2005 Del Skrevet 22. Juli 2005 Beste minnet fra Fjøra perioden må vel være når han la seg ned og tok pushups på banen. For en klovn... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå